juud, onze trappen kraken nogal. maken we onze smurf wakker als we de trap oplopen. pfff alieke, zonde van je avond zeg!
@ Lauwie, oo wij hebben een krakend bed haha @ tesske, hoe gaat het eigenlijk op je werk in je nieuwe functie?
ben net thuis van een avondje stad en heb niet terug gelezen. We gaan morgenochtend op vakantie dus tot over 2 weken!
goeimorgen meiden. nou een goede nacht gehad. en geen hoofdpijn meer. me neus doet nog wel zeer. en een beetje dik onder me oog. ik gaat me zo klaar weer maken om te werken. dit keer met 3 kids
goedemorgen allereerst debby wat erg zeg, sterkte en een knuffel binna oeh auw... hoe voelt het vandaag? jenny mooie taart zeg, zal vast heerlijk smaken puck, succes met de taarten juud wat goed van giulia zeg, en leuke foto en fimpjes pf alieke lekker dan nou ik kan ook wat moois vertellen, want hubbie was weer terug omdat het onderdeel van de auto in frankrijk was aangekomen. en de garage kon het in een uur klaar hebben. hun contact gehad met anwb, ja 100% procent is morgen klaar, ik die volgende dag gebeld ja mevrouw onderdeel is daar moet alleen afgegeven worden. savonds nog niets, blijkt het helemaal niet verzonden te zijn!!! dus zijn ze daar voor niets heen gereden!! en ze hebben echt ruzie gehad want ja ineens was niets duidelijk. dus ben ik weet ik niet hoe lang aan het bellen geweest. en uiteindelijk had ik het juiste verhaal, het onderdeel stond als verzonden, maar was niet bij de lading gekomen, zodat het in de pc als onderweg stond. een grove fout, zoals ze ook zelf zeggen. nu zijn ze weer thuis met een anwb auto (die ze met moeite hebben gekregen, hoezo vervangend vervoer??) en die auto mag die een week. ik heb hem gister overgehaald om eerst rustig te worden voor die de hele vakantie afblaast. want ik vind het zo zonde en zielig, want hij had zich zo verheugd. dus mischien als na het weekend het onderdeel er eindelijk is dat die toch gaat.... dan maar heel kort.... en ik heb geeist dat ik van dag tot dag contact wil hebben over het verloop. en we gaan kosten proberen te declaren die gemaakt zijn na die fout.
zo en ga me nu klaar maken voor werk oh en wie zei er nu over krullen en lotion dat het vet daar van werd? ik haal bij de toko spul speciaal voor babys met krul of kroes, in vochtinbrengend en wat ik belangrijk is speciaal voor baby of kinderhaar, wat bij volwassenen producten niet zo is. is in het begin ook welwat vettig, maar dat verdwijnt wel weer en anissa haar krullen blijven mooi in model en worden niet pluizig
oh ben dr nu al helemaal sacherijnig van. heb hoofdpijn en kan niks op mn vrije dag in mijn eigen huis
Goedemorgen @ Noura wat een prachtige kids heb jij! En dat spul heb ik voor Giulia haar haar ook, top he! Nou mijn moeder komt straks op bezoek pffffffffffffff
@Lauwie, wat gaan ze dan doen aan je trap. Ga lekker een rondje om, die mannen zijn nog wel even bezig toch? @Binna, helaas nog geen muntje uitgepoept. Maar nu begint ze te ontkennen. Weet dus ook niet meer of ze hem echt heeft ingeslikt . Hoe is het met je neus/gezicht! Oh, het gaat lees ik. Werkse vandaag! @Noura, ahhhhh wat een prachtige krullen heeft je dochter! Wat een leuke foto's! Ik heb je verhaal niet helemaal goed begrepen. Ging je man nu alleen op vakantie naar Marokko, of gaan jullie er later achteraan??? @Puck, jemig die krullenbol van jou is al behoorlijk verwend. En dan moet het feest nog beginnen, haha!! Veel plezier met taarten maken vandaag, wat maak je? @Debby, en heb je internet in het ZH?? @Alieke, jemig dat meen je niet, wat een garage zeg. Ongelooflijk. Hebben jullie het al iemand verteld van jullie zwangerschap? @Tesske, nog getest voor de vakantie? Heel veel plezier op Texel,het is daar echt heerlijk!! @Juud, jippie, veel plezier! @Marleen, nog tips wat voor boodschappen is van hier mee moet nemen naar Frankrijk? Ze zullen daar wel alles hebben, maar wat is er heel duur. Kaas, hagelslag en pindakaas gaan in de tas! Zo dames, zit weer op mijn werk. Gisteren snel naar huis gegaan vanaf werk, toen kwam mijn vriendin, die had een echo. Ze was 2 weken verder dan gedacht en nu al ruim 12 weken, het zag er allemaal goed uit, YES!!!! Toen crematie en daarna gelijk Sam opgehaald. Die was niet lekker Ze is gisterenmiddag nog wel even meegegaan kleding kopen voor papa, maar om 18.00 uur lag ze in bed. Rond 20.00 nog even eruit en toen lekker geslapen. Rond middernacht weer wakker, huilen. Ze had het zo koud enz. Toen nam ik haar even op schoot, zittend op de grond. En toen werd mama even heerlijk ondergekotst, arme kind. Dus wij alles schoonmaken en maar weer douchen. Daarna is ze lekker gaan slapen en vanmorgen weer naar KDV. Rond 11 uur gaat vriend met Djim naar CB en ik vanmiddag met Sam.
Goedemorgen meiden! Heb niks bij gelezen! Heb ook ff geen tijd. Over een uurtje komen mijn schoonouders even op Wesley passen dan ga ik naar het ziekenhuis met m'n moeder. Het is hier gelukkig weer wat koeler, heerlijk zo'n regenbuitje! Fijne dag allemaal, voor de "werkers" bijna weekend!
Shanai, alles wel goed bij jou? Lique, arme Sam, heeft ze nog last? Carmen, fijne vakantie. Lauwie, hopelijk zijn ze snel klaar met je trap.
Zo, Hilbrand vandaag nog 1 dag werken en dan heeft hij ook vakantie!! Nog een druk weekend voor de boeg en dan gaan we maandag naar Wanneperveen! Morgen ook even heen, Hilbrand gaat met mijn vader bedden in elkaar zetten voor de kinderen en we nemen vast wat grote spullen mee daar heen. @ Lique, oeh, lekker dan, kotsend kind.... Is ze nu weer wat beter? @ Binna, succes! @ Delilah, moet je moeder voor controle? Succes straks. @ Juud, sterkte..... @ Lauwie, adem in, adem uit..... Tis voor een goed doel, vanavond ben je er helemaal blij mee!
@SJorsje en Setteke, vanmorgen had ze alweer praatjes. Ze is gewoon naar het KDV, mocht het niet gaan dan bellen ze! @Set, wat heerlijk lekker weg!! Ik moet na deze dag nog 2 dagen werken!