Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0

Je kan niet overal goed in zijn! Ik denk dat Jasper ook achterloopt. Jij gaat dus nog niets ondernemen. Ik wil graag wel even vragen wat het CB aanraadt. Verder ontwikkelt Jas zich goed dus ik denk dat het er op uit draait dat wij ook (nog) niets gaan ondernemen.

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, oja, ik snap wat je bedoelt. Dat is een rotgevoel... Maar ik kan daar ook wel weer nuchter in zijn, zo gaat het nu eenmaal... Dat ik zondag de kado's van de kids aan het opruimen was, kreeg ik ook zo'n rotgevoel. zoveel spullen en waarom.. bah werd er misselijk van.

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zegt ie helemaal niets? Of toch wel woordjes. Juist de laatste tijd heb ik het idee dat Djim er iets meer voor open gaat staan. Heel af en toe probeert hij iets na te zeggen (wat nergens op lijkt, maar gaat om het idee). En sinds 2 weken zegt ie ook opeens. Aan-Uit. Dus hij zegt nu iets van 10 woordjes ofzo.
    Ik wil nog niets ondernemen, omdat ik om me heen zo vaak heb gezien dat ze wat later gaan praten en hij heeft een zus die alles voor hem regelt, dus waarom zou hij. Hij weet alles duidelijk te maken en begrijpt alles, dus ik maak me er op dit moment nog niet druk om.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    ik ben druk met verjaardagsvoorbereidingen voor onze kleine dame. Heb nu het meeste in huis maar moet nog op zoek naar een supermakkelijke en gezonde traktatie, want vind het niks voor mij om daar op deze leeftijd al toeters en bellen van te maken.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Petra. Ik heb een tip wij keerden deze traktatie gisteren had eigelijk een foto moeten maken

Een banaan daar onder een doosje rozijntjes dan aan de zijkanten met een sater pruikjes vast gezed een stukje komkommer als wiellen echt super leuk kaartje er aan

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    marleen: kan me voorstellen dat je je lullig voelt en over hoe hun leven: het is nou eenmaal zo, maar hopen dat ze lief en gelukkig zijn in hun troepie ;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heb niks bijgelezen, hopelijk heb ik straks nog even tijd om te lezen/reageren, maar even ego;

mijn moeder heeft EINDELIJK d'r drinkvoeding! De dietiste wierp 1 blik op m'n moeder en ging het direct regelen. Ze begreep niet waarom het zo lang heeft moeten duren..... :( wij ook niet!

Maar goed, we gingen naar huis met een doos vol, diverse smaken en als ze genoeg neemt zou ze met een week moeten voelen dat ze wat meer energie krijgt en daarna de kilo's!

Ben zo blij! Mijn moeder was zo depri de laatste tijd (logisch) maar ze was nu weer meteen positief, we werden ook superlief geholpen en alles werd direct geregeld.

Ze zei dat ze de laatste tijd wel eens dacht 'savonds "waar doe ik het nog voor" en "als ik al m'n medicijnen inslik ben ik overal van af" :( daar was ik al bang voor. Maar hopelijk blijven we nu even op deze positieve toer. Ze zei toen ze naar m'n buik keek dat ze ook weer wat had om voor te knokken dus ik hoooooop dat ze nu weer iets vooruit gaat...

Sorry voor mijne ego bericht! Ik ga nu weer verder in de keuken, vanavond een meiden avondje en ik moet wat dingetjes bakken. Mijn brooddeeg moet zo in de blikvorm en dan nog even rijzen, kan ik ondertussen de kwarktaart maken en balletjes draaien. Hopelijk blijft er dan nog wat tijd over om te rusten want ik heb weer flinke koppijn!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jeetje delilah, het is wel superheftig hoor. Ik hoop dat je voldoende energie houd de aankomende weken want het is best een hoop wat er nu om je heen gebeurd. Je moeder, je huis, je bijna peuter en dan ook nog een klein babytje in je buik laten groeien.

Ik hoop dat het lukt om af en toe wat rust te pakken
    Sterkte

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Petra, hartstikke bedankt voor je lieve berichtje! Ik heb het gevoel alsof alles nu op de automatische piloot gaat en ik heel rustig ben maar soms komen ineens alle emoties eruit. Maar gelukkig helpt m'n man me goed en heb ik lieve vriendinnen.

Nou, mijn brood moet nog een half uurtje bakken ong. dan ga ik ff liggen op de bank.

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Als je nog 1x sorry zegt dan kom ik je opzoeken :x!;););)!
    Hierover mag je zeker weten wel even ego zijn hoor. Het is je moeder en dat is gewoon hartstikke moeilijk! Hele dikke knuffel meis!!!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihi Marleen, ik word bang van je! :) Thanks, meis!

(ok, nu ga ik echt liggen)

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, jemig wat heftig meid. Ongelooflijk hoe sommige instanties langs elkaar kunnen werken. Heftig dat je moeder zulke gedachtes heeft gehad. Hopelijk gaat het snel wat beter met haar. Sterkt ze goed aan van deze voeding. En kijk ze uit naar haar volgende kleinkind! Hoop dat je lekker even uitrust nu en veel plezier maakt met vriendinnen vanavond!

Oja, dames, heb gelogen over Djim zijn lengte, vriend was heen en gaf gewoon 2cm meer door, haha!! hij is dus 'maar' 91.5 cm, haha!
    Sam was 102.6 en 16 kilo. De ogentest heeft ze goed doorstaan al was ze wel snel afgeleid!

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, goede cijfers. Moet je kijken Sam is maar 1,5 maand ouder dan Lianna en ze schelen gewoon 10 cm en 3 kilo, haha.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zit nu in wachtkamer te wachten op uitslag echo. Ws even pauze omdat folikels niet kleiner zijn. En aangezien we in sept op vakantie gaan en het dan dus ook niet kan wordt het half okt dat we van start gaan. Wat een domper zeg!

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: jeetje dat is echt klote zeg

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lique: das toch echt groot?? haha

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, dat is zeker eend domper zeg :( Weet je het inmiddels al zeker? Of zit je nog te wachten?

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud dat is toch vreemd, omdat je nu toch ongesteld bent?

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ben weer thuis...

Folikels zijn dus nog groot en eierstokken nog opgezet. Ik ben niet zo ongesteld als het moet, nl alleen bruine drap.
    Voorlopig nog geen sex (we mogen het al ruim een week niet!!!). Nu niet ivm gevaar van zwangerschap maar bloeding van eierstok omdat ze gezwollen zijn.
    Goed opletten of ik buikpijn anders dan normaal heb. Vrijdag weer terug voor controle en of ik dan helder bloed heb. Zo niet dan krijg ik medicijnen om "schoon" te worden. Na onze vakantie kijken we weer verder. Maar blijf wel onder controle ivm eierstokken.
    :(

@ Delilah, wat heftig van je meoder zeg! En pittig hoor id, maar ook goed aan jezelf denken dat zou je moeder ook willen ;)

Verder niks opgeslagen! Ga nu patat eten :)

20. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Jeetje Juud, wat verschrikkelijk balen allemaal weer!!!

Deel Deze Pagina