juud, balen zeg! in oktober pas de volgende poging van de twee nog met hormonen? dat is nog lang wachten! wij gaan ook frietjes eten! nog even stofzuigen en dan is mijn huis weer van mij . achteraf hebben ot en ik een heel gezellig spontaan dagje bij mijn ouders gehad. zou vanavond naar een vriendin maar ik denk dat ik gelijk met ot ga slapen.
@ lauwie, dan gaan idd pas die 2 mnd in. Nu maar duimen voor een wonder net als Giuliaatje. Kan je vriendin niet bij jou komen?
@ Delilah Wat heftig allemaal en natuurlijk mag je hier ego berichten over schrijven is toch niet niets. @ Juud het zit je echt niet mee he! Zo even spammen met mijn schatje toen we in de efteling waren
@Vogeltje, wat een lekker ding. En wat wordt ie blond, had het idee dat ie veel donkerder was.. @Juud, nou ja zeg... wat een drama dit. En dan ook nog eens zo lang wachten,...Al die regels wat je wel en niet mag. En dan ook nog tig van die bezoeken. Een hele dikke knuffel voor jullie!! @Sjorsje, ja verschil moet er wezen he, haha!! Maar misschien zijn de papa en mama ook wel iets groter... Zo zit op de bank. Kids liggen erin en ik ben net 2 uur boven bezig geweest met de hele verdieping ramen en deuren soppen. Stoffen en zuigen! Bedden gewassen. Maar het is allemaal weer lekker schoon. volgende week nog een keertje zuigen en dan hup op vakantie!
@ Vogeltje, volgens mij heb ik het al vaker gezegd maar ik vind Toby zo'n knap ventje, het is de iets donkerdere versie van Djim van Lique, ook zo guitig mannetje @ juud, aiaiaiaiai, het is wat met die eieren van je, omdat Giulia zo makkelijk kwam heb ik elke maand echt grote hoop dat je zwanger zult zijn. Kun je nagaan als het voor mij al een teleurstelling is hoe vreselijk het voor jou en Angelo moet zijn. @ Marleen, wanneer vier jij Thomas zijn verjaardag? ook zondag? grappig he dat wij de vrejaardagen van onze kinderen bijna gelijk hebben @ Lique, goed bezig geweest jij! ik heb de kleidngkasten van de meisjes weer opgeruimd en te kleine kleren van Roos doorgeschoven naar Suze @ Lauwie, gelukkig heb je toch nog een heerlijke dag gehad terwijl je er tegenop zag. was het gezellig bij je ouders? Woon je in de buurt? ______________________ Ik heb Shanai gisteren een smsje gestuurd maar nog niks terug ontvangen, heb dus geen idee hoe het gaat daar Roos wil de hele tijd huizenton doen (jan huigen in de ton) dan moet Suze gaan staan en dan houdt Roos haar handjes vast en zingt ze: " huizen ton huizen ton huizen ton" en dan oeoeoeoeh , dan laat ze zich vallen en trekt Suze mee. Suze vind het fantastisch
juud, ik duim mee hoor! je zou bijna denken dat je beter weer aan de pil kunt gaan delilah, echt een moeilijke situatie met je moeder. knuffel! vogeltje, wat is toby toch een lekker ventje! leuke foto's hoor! lique, van sam's leeftijd heb ik nog niet zo'n beeld, maar djim is een flinkerd idd. of ik heb een klein poppetje (ws allebei ) petra, mijn ouders wonen 20 min met de trein. prima te doen dus. het is jammer dat wij niet wat dichter bij elkaar wonen. konden de dames samen jan huijgen doen. ik word een beetje draaierig van die jan huijgen ondertussen . al een week ofzo de heeeeeele dag. zijn jullie wel eens met je kindje in de trein geweest? otje vindt dat echt superleuk.
@ Petra: Wij vieren Thomas zijn verjaardag inderdaad zondag. Het is inderdaad wel grappig. Ook omdat jij 2 meiden en ik 2 jongens en heb en ze anders zijn! Volgens mij zijn die meiden van jou echt dol opelkaar. Hier kunnen ze niet met, maar ook niet zonder elkaar haha. @ Vogeltje: Wat een heerlijk ventje om te zien. Lief & mooi! Ik ga lekker douchen en lezen in bed. Vandaag echt een rare dag gehad met die botsing. Fijne avond!
@Sjorsje, 2 meter en 1,78. Zei het meer als een geintje hoor! @Petra, kijk ook lekker aan het opruimen. Die kledingkasten zijn hier ook binnen no-time een zooitje, haha!! Zeker als Sam er zelf in zit te grutten!! Heerlijk als ze zo samen gaan spelen! @Lauwie, Sam zit met de lengte iets onder de bovenste lijn en gewicht op de lijn. Djim zit er met beide aan de bovenlijn, haha!! En hier nog niet met de trein geweest, maar dat zouden ze geweldig vinden denk ik! @Marleen, heerlijk, geniet ervan!
Ik draai tegenwoordig geen rondjes meer met "huizenton" en blijf gewoon op de plaats hupsen, ook omdat ik tegelijkertijd Suze vasthoudt We zijn nog niet met de trein geweest (ik kan me niet meer heugen wanneer ik voor het laatst in een trein heb gezeten, zal wel dronken geweest zijn haha ) Mijn moeder gaat wel heel stoer met de meiden met de bus. Als Roos een bus ziet zegt ze ook altijd; omaaaaaaaaa bus @ Marleen, heb je alles binnen voor de verjaardag? het gaat regenen he zondag, ik blijf hopen op een lekker temperatuurtje Roos weet natuurlijk niet beter als dat Suze er altijd al was, dat maakt het denk ik een stuk makkelijker. Ook is Roos tot nu toe een heel gemoedelijk kind (laat zich makkelijk omduwen offe...............bijten en is dus niet zo pittig. Vandaag wilde ze bv Suze te hard beetpakken dus ik zeg: heehee dat mag nieieiet. Zeg eens Sorry tegen Suze, dan zegt Roos: Tolly Suze en is de bui weer weg appeltje eitje tot nu toe
lique, dat scheelt wel ja. ot zit tegen de gemiddelde (meisjes)lengte en net iets boven het gemiddelde gewicht. zo klein is ze dus niet maar de meeste kindjes van haar leeftijd die wij kennen zijn groter. petra, niet draaien heb ik ook wel eens geprobeerd maar dat is toch wel de lol ervan geloof ik . en als je dan dat blije smoeltje ziet, dan ga je maar weer he roos klinkt wel echt superlief en braaf in jouw verhalen. de bus vindt ot ook leuk. bussen en treinen zijn al leuk als je er naar gaat kijken! en als je dan ook nog de roltrap op en af mag en in de trein gaat... superdag dus
Dag dames! Niks ernstigs hier maar heb het echt ontzettend druk gehad, in mijn hoofd en op het werk. op het werk hebben we een zeer bekende buitenlandse voetbalclub voor 3 weken, ik mag hier verder niks over zeggen. normaal werk ik 25 uur maar nu al twee weken het dubbele aantal uren. nog een weekje doorgaan en dan kan ik de voetballers weer uitzwaaien en heb ik vakantie. Volgens mijn eigen berekening had ik woensdag ongesteld moeten worden. 1 dag voor NOD heb ik getest en was ik niet zwanger. inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld, verlies alleen af en toe heel klein beetje bloed????
Silver op der loop fiets. en daarna op der moter Sabrina Profiel - hyves.nl Silver op de step Sabrina Profiel - hyves.nl
@vogeltje wat een kanjerrrrr @shanai hmm mischien beetje inestelings bloed nog een test doen en dan bekijken