oh petra hier ook zo'n makkie. wat hebben wij toch een fantastische meisjes. als je donique alles uitlegt heb je echt geen kind aan haar. had ik al verteld DAT IK DE LEUKSTE KINDEREN TER WERELD HEB???? hahahahahahahahahaha
shanai, miste je al! wanneer was je nod? spannend zeg.. en wat ben je hard aan het werk! succes ermee! binna, knap hoor! is roos de eerstvolgende jarige? kan op mijn tel de lijst niet zo goed terugzoeken
ik wilde iedereen even laten weten dat ik echt wel aan jullie denk. ik lees elke dag mee maar vind het moeilijk om op iedereen te reageren dus vaak reageer ik dan niet. sorry maar ik leef met iedereen mee. vooral diegene die weer zwanger willen worden. juud ik denk vooral aan jou meis.
Bah, bah, wat een beroerde nacht weer. Om 4uur wad Matthijs wakker, maar die is na een tijdje gelukkig weer in slaap gevallen. Helaas kwam Jasmijn toen om 5uur. En die heeft echt geen zin om weer te gaan slapen...
Goeiemorgen! @ Binna: Leuk filmpje! @ Shanai: Jemig wat maak jij een uren, ppfff! En je maakt het weer spannend. Het kan ook zijn dat je ongi van slag is omdat je zo vreselijk druk bent, maar ik hoop eigenlijk opander nieuw. @ Duster: Jemig meis,zo kom je niet aan je rust meis. Proberen om vandaag nog een beetje te slapen misschien? --------------------------------------------------------- Ik ga vandaag een beetje de boel opruimen en de taart ophalen. Ik heb alle boodschappen al in huis. Morgenochtend maak ik de meeste hapjes al klaar. Het wordt volgens mij niet zo druk want er zijn er een heleboel op vakantie. Ik baal alleen dat ze niet zulk lekker weer opgeven. Al 3 jaar lang is het heerlijk weer, met zijn geboorte zelfs 37 graden, maar dit jaar denk ik niet dat we buiten zitten, erg jammer!
goedemorgen allemaal, @ Mik, vier jij Donique haar verjaardag ook zondag? @ Duster, is Dirk vandaag vrij? Ben je al een beetje bijgekomen van de kermisdag? @ Marleen, ik heb ongeveer hetzelfde schema voor vandaag. Moet alleen nog wat laatste boodschappen halen. We waren bijna vergeten een taart te bestelllen gelukkig konden we nog bij iemand terecht die nu een nijntje stapeltaart gaat maken, het kost wat maar dat krijg je ervan als je zo laat bent. ______________________-- Mijn vader is helemaal gek van PUCH en maakt regelmatig tochtjes met andere liefhebbers zoals de kouwe klauwe tocht in Scheveningen. Nu was mijn vader op het idee gekomen om een sponsorrit te gaan rijden naar Parijs om nieuwe werkjassen te regelen voor mijn clienten. Aanstaande dinsdag vertrekt hij met 2 maten (ook van meer dan middelbare leeftijd ) op de PUCH naar Parijs. Ik vind het enorm stoer van hem. Als hij iets in zijn hoofd heeft dan doet hij het gewoon. De clienten zijn hartstikke enthousiast en kunnen niet wachten tot ze een mooie jas krijgen (ze hebben nu tweedehands connexxionjassen)
@petra wow wat super van je vader zeg. @duster jeetje meis dat helpt niet he voor je rust. dikke knuf en hoop da tje vanmidag wat kan slapen
@petra: leuk zeg, mooi puchie hoor. mijn broer had vroeger een zwarte met grote chrome tank vond ik ook altijd mooi al ging ik altijd voor het nieuwste haha mylan had het gisteravond ook moeilijk met slapen, kleefde helemaal aan me. maar is uiteindelijk goed gegaan vandaag bij mijn vriendin in cuijk op visite
ja we vieren het morgen. ga vandaag de taart en cupcakes maken (zijn al gebakken) en al wat hapjes etc maken. en dan morgen de rest. ga tapas maken dus best wat werk. vanaf 3 uur komt de visite morgen en iedereen mag meeeten dusssssssssssssssssssss................................................ verwacht rond de 40 man. hahahahahhahahaha gezellig. hier is het meestal wel mooi weeer en anders gap ik de partytent van mij vriendjes/buren wel. we hebben evengoed een veranda dus daar kan je altijd zitten. marleen het is idd altijd moooi weer he op die dagen. heerlijk! dus morgen ook hahahaha
Goedemorgen! Wij gaan vandaag alvast naar Wanneperveen om de bedden in elkaar te schroeven... Balen dat de vooruitzichten de komende tijd niet zo mooi zijn.... Wanneperveen is toch het mooiste met echt zomerweer....
Goedemorgen, Juud; wat ontzettend balen zeg! Nog meer vertraging dus. Petra en Mik; succes met de voorbereidingen van het feestje van jullie mooie kids. Set; ja inderdaad balen zeg dat het weer iets minder wordt. Ook raymond krijgt vanmiddag vakantie. Nu hoeft het niet heel warm te zijn, als het maar geen regen is Lauwie; is je trap wel klaar nu? Fijn dat je dagje wel leuk is geweest! Shanai; spannend zeg! Ik hoop een innestelingsbloeding. Dan mag je met Delilah en mij meekletsen in April 2011. Leuk, ik duim voor je! Binna; Leuk he die pogingen tot goed steppen en op de loopfiets rond te gaan. Knap meisje heb je hoor! Delilah; wat super zeg dat je moeder direct het eten kreeg van de dietistie. Ik hoop dat ze toch snel een beetje op kan knappen. Wat moet het moeilijk zijn zeg als je haar zo depri ziet en niets voor haar kan doen! Knuffel meis! Petra; wat een leuk initiatief van je vader zeg! Vanmorgen erg moe wakker geworden. En raad het niet, ik ben me toch ook misselijk. Heb net een schaaltje yoghurt gegeten en het zit er wonderwel nog in, maar voel me zoooo beroerd. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn, bevestiging
ja misselijk zijn is a bitch. vond dat echt zo erg met sydney! toen zei ik ook nooit meer hahahahahahaha gelukkig vergeet je het snel!
Oh bah, dat weet ik ook nog wel met beide kinderen. Bij Silke kon ik gewoon ineens moeten spugen zonder aanleiding. Had ik ineens mijn mond vol..... Nou, ga afsluiten... Wij gaan zo weg.
@Setteke, veel plezier!! @Petra, jemig wat cool zeg! Top zon vader! @Duster, oef, hopelijk vandaag overdag nog wat uurtjes! @Mik, klinkt allemaal heerlijk wat je aan het maken bent. @Marleen, mik en petra, ik ga heel hard duimen dat het mooi weer is morgen!! Ook voor mezelf wij gaan aan de BBQ @Alieke, ojee, de symptomen beginnen te komen. Heb er zelf nooit last van gehad, maar laatst enorm misselijk geweest toen ik ziek was, dat wens je niemand dagelijk toe, succes!! @Shanai, jemig wat een werk!! En nog lekker dingen in dat voetbal team?? Spannend hoor je NOD! Kids liggen gewoon alweer een half uur in bed. Alleen maar janken, dus klaar ermee. Ze waren ook veel te vroeg wakker. Vannacht helaas aan het werk geweest van half 4 tot half 5. En nu zit ik weer, collega moet even wat doen en dan kan ik verder..grrr. Dat belooft wat voor het weekend! Oja en vriendlief wil opeens nog voor de vakantie (zaterdag gaan we weg) een nieuwe auto kopen, maar ik vind het zo zonde van onze spaarcenten.... **betekend wel ruimte voor nog 3 kids, haha***
Ik heb een Nathalie in mn vriendenlijst op mn hyves en ik heb geen idee wie het is. de meeste van de aug mama's hebben haar ook. Wie is zij?