Naat80 met dochtertje Sophie. Oh haha, Setteke had al geantwoord . Ik heb me net gelachen; Ik ging de taart ophalen. Mijn moeder was er ook bij. Bij de auto schoot me te binnen dat ik nog vuilniszakken moest hebben, dus ik nog gauw even naar de winkel. Jasper zat in de buggy en mijn moeder kan helemaal niet met dat ding overweg. Dus ze dacht dat Thomas haar wel zou helpen. Oma: Thomas, weet jij hoe je de buggy inelkaar moet klappen? Thomas: Nou, gewoon net zoals mijn mama dat doet. Oma: (ze schiet in de lach) Wat ben jij een grapjas. Thomas: Ik vind het helemaal niet grappig hoor oma. Ik heb in deuk gelegen toen mijn moeder het vertelde, wijsneus!!!
Naat80 heeft inderdaad een dochter Sophie en mag zich waarschijnlijk ook aanmelden bij april 2011 mama's, vertelde ze in dat topic. @misselijk; het valt nu wel weer mee. Heb wel last van mijn buik nu. Ben net even met Danique naar de hertjes gefietst. En ze zit nu lief naast me te kleuren. Haar handjes zitten al helemaal onder de stift en de placemat ook. Wordt dus straks weer poetsen als madam in bed ligt.
Marleen. wat super zeg! Daar moet je toch ook om lachen. Grapjas die Thomas van jou. Zijn de draakjes al engeltjes geworden?
@lique me neus deed vanmorgen erg zeer. en nu is het ook erg gespannen daar. en heb nog wat hoofdpijn. denk dat ik een lichte heresschuding heb gehad @petra ik heb haar ook maar praat eigelijk nooit met haar we bekijken alleen me kaars foto's @marleen heeerlijk die kinder humor Silver was vanmorgen ook zo schatig. We liggen in bed. maar ze heeft de laatste tijd veel dorst als ze net wakker is en krijgt vaak een beker drinken Silver :Mama dinke hallen Ik : doe ik zo wel even Silver :mama nee nu dinken Ik: zo vraagje dat niet Silver : vaagen dinken goeddd (met een big smile) Ik oke als ik een kusje krijg Silver okee en dan een diepen zucht en een kus voor mijn ha ha gewelidg hoe ze dingen nu al meer snapen
Petra; nee ik had haar ook niet meer gesproken, maar ze kwam van de week in het april 2011 topic en toen 'herkende' ik haar. Vandaar Binna; wat een scahtjes he? Dan smelt je toch! Danique kreeg net bij de bakker een broodje, dus ik zeg tegen haar; wat zeg je dan; zei ze netjes dankewel. Zijn we buiten bij de fiets zegt ze, mama broodje bakker, mama dan zeggen, dankewel mevlouw.
Dag dames. Ik heb pauze. Jeetje ben alleen maar aan het denken over ivf en hopen dat ik zomaar zwanger raak. Ben zo moe van alles. En ik neig nu meer naar geen ivf dan wel. Meiden iedereen is onwijs lief voor me thnx dat jullie allemaal zo meeleven! @ de misselijke dames, sterkte
zo alle taarten en cupcakes gemaakt. en eieren gekookt voor gevulde eitjes. zo ff opmaken en eitjes maken. dan na het voeden naar de winkels voor laatste dingetjes!
Juud; wat moeilijk allemaal zeg! Kan me voorstellen dat je constant met je gedachte daar zit. Ik hoop toch echt dat jullie nog voor het eind van het jaar 'spontaan' zwanger zijn. Werk ze vandaag! Danique weigert om te slapen en ik was er zo aan toe om even gewoon bezig te zijn met de was en mijn gang te kunnen gaan. Heb nu dus al wat opgevouwen, maar mevrouwjte gooide alles weer overhoop. Kon wel janken! Straks maar weer een neiuwe poging
Meiden, wat is er veel om op te reageren. Dat gaat me nevernooit lukken, dus bij voorbaat mijn excuses aan wie ik per ongeluk oversla. Hoeraaa! Anissa nog gefeliciteerd met je verjaardag! Met zon prachtige taart is het vast een onvergetelijke verjaardag voor je geworden! Hieperdepiep hoeraaa! Olivier nog gefeliciteerd! Je hebt vast een hele leuke dag gehad met je papa en mama en pleegzusje, en al het andere bezoek. Alieke, en: wat zijn de wilde plannen over wat jullie allemaal willen en niet willen doen? Gaan jullie het met de tweede rigoreus anders aanpakken? Ze zeggen wel eens dat de eerste een proefkonijn is en de tweede beter lukt Delilah, over bv en kolven: mannen snappen het echt niet, en dat kan ook niet want het is niet hun lijf. Ik vond kolven ook echt niet leuk om te doen, veel te veel gedoe, terwijl ik bv wél goed trok. Mocht het zover komen dat het weer op kolven aankomt, laat hem dan maar een dagje telkens het kolfapparaat schoonmaken, steriliseren, in elkaar zetten, de melk netjes stickeren en opruimen en tijdens het kolven op zn handen op de bank zitten om te ontdekken dat dat niet goed combineerd met een peuter die aandacht vraagt, lief of stout. Dan heeft ie snel genoeg door dat kolven echt niet niks is en veel belastender dan live bv geven! Debby, oh wat zielig dat Kyana haar dijbeen heeft gebroken! Ik hoop dat het snel en mooi geneest. En het lijkt me superzwaar voor haar en ook voor jou om haar hele dagen en weken liggend op haar rug te vermaken. Heel veel sterkte! Lique, zolang jij je geen zorgen maakt om Djims taalontwikkeling lekker afwachten ja, komt vast vanzelf goed, zeker omdat hij wel veel begrijpt. En idd, dan is hij vast beter in iets anders. Wat kan hij met zijn goede oog/hand-coördinatie allemaal? Juud, wat zit het toch weer allemaal tegen. Ik hoop ook op een tweede wonder voor jullie. Ise heeft vanmiddag geen zin om te slapen. Ze is ruim een uur later naar bed gegaan en toen stond ze nog steeds te gillen dat ze er uit wilde. Uiteindelijk van uitputting van het brullen in slaap gevallen... Hoop dat ze wel een lekkere tijd slaapt en de middag verder gezellig wordt.
Ter inspiratie voor de komende verjaardagen/verlanglijstjes ben ik benieuwd in een aantal dingen: Wat voor speelgoed is op dit moment favoriet bij jullie dreumes/a.s. peuter? Wat voor spelletjes speelt hij/zij graag? Wat voor knutselactiviteiten doen jullie wel eens? Wat voor boekjes zijn favoriet? En voor de mama's met oudere kinderen: wat is (zijn) leuk(e) speelgoed, spelletjes, knutselspul en boekjes voor kinderen van 2 tot 3 jaar?
Nou meiden, ik heb even gelezen, kijken wat ik nog weet uit m'n blote hoofd: @ Vogeltje, wat een superschattige foto's van je superschattige ventje! @ Juud, sjonge wat een toestand bij jou zeg Sterkte meis, ik denk veel aan je! @ Chantico, bedankt voor je berichtje over bv. Als ik jou zo zo'n kolf-situatie zie schetsen over hoe ik het m'n man kan duidelijk maken word ik er al moe van hahaha.... @ Shanai, wat vervelend dat je zo druk bent!! En wat raar van je menstruatie die weg blijft. Hopelijk toch snel een positieve test voor jou! @ de mama's die dit weekend een verjaardag vieren; een heeeeeeleeeee fijne dag! @ Duster, meis toch! Hopelijk kun je nog een beetje bijtanken vandaag! @ de rest, sorry weet echt niet verder meer wat er is geschreven?! @ chantico, Wesley's favoriete speelgoed is MAMA... Als ik er ben speelt hij nauwelijks en bij m'n man trekt hij van alles uit de kast om mee te spelen. Maar echt zichzelf een tijd vermaken doet hij niet. Behalve met klimmen op de glijbaan. Spelletjes: verstoppen en tillen, draaien, stoeien. Boekjes: vindt hij weinig aan! Knutselen: kleuren maar dat is ook meer op de grond gooien en met de dopjes spelen.
Wat voor speelgoed is op dit moment favoriet bij jullie dreumes/a.s. peuter? ballen, kleuren, boekjes. Wat voor spelletjes speelt hij/zij graag? met de bal gooien Wat voor knutselactiviteiten doen jullie wel eens? aleen kleuren Wat voor boekjes zijn favoriet? met dieren !
Wat voor speelgoed is op dit moment favoriet bij jullie dreumes/a.s. peuter? De Duplotrein die hij voor zijn verjaardag heeft gekregen.Echt een aanrader. Wat voor spelletjes speelt hij/zij graag? Hmm, niet echt spelletjes nog hier. Maar net als bij Mik, alles met de bal is leuk! Wat voor knutselactiviteiten doen jullie wel eens? Kleuren en verven Wat voor boekjes zijn favoriet? Jip en Janneke En voor de mama's met oudere kinderen: wat is (zijn) leuk(e) speelgoed, spelletjes, knutselspul en boekjes voor kinderen van 2 tot 3 jaar? Ik leer knippen van SES. Er zijn al hele leuke spelletjes te koop vanaf 3 jaar. Van Dora of Woezel en Pip. Kleuren en vormen heet het ofzo.
judith meis ik hoop dat je er snel uitkomt en dan ook compleet achter je besluit staat. het is niet niks ivf maar heb je het ervoor over om dan alleen giulia te hebben.? ik wens je veel sterkte toe met het nemen van je besluit! dikke kus
@Juud, een dikke knuffel meid. Kan me zo goed voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent! Het is gewoon niet eerlijk!! @Mik, kijk aan bijna klaar @Chantico, ze hadden en trein bij elkaar en Djim kon daar zo alle stukjes in en opdoen. Ik was er niet bij maar daarna zeiden ze dat op het CB. Verder is het een pietlut. Ieder friemeltje pakt hij op en gooit hij in de prullen bak enzo. Kan zo even geen ander voorbeeld verzinnen...
@ Lique: Dus jij hebt de duplo trein. Ik heb zo getwijfeld, maar het uiteindelijk niet gedaan. @ Juud: Moeilijke beslissing hoor meis. Ik weet niet wat ik zou doen in jullie geval. Je weet dat je zwanger kan raken, want daar heb je een mooi bewijs van, dus dat maakt het moeilijker om voor IVF te kiezen lijkt me. Maar ik weet ook dat als je eenmaal een zwangerschapswens hebt dat je dat niet zomaar naast je neerlegt. Succes meis! Speelgoed; Alles wat rijdt en het liefst ook nog herrie maakt. Spelletjes: Plagen.... Knutselen: Kleien Speelgoed tussen 2 en 3 jaar: Thomas was toen heel erg bezig met bouwen, met zijn houten trein en hij leerde toen trappen dus was heel erg met zijn tractor en fietsje in de weer. Zo ik heb vandaag lekker de boel opgeruimd, in de tuin gezeten en ineens is het alweer etenstijd. Vanmorgen waren de jongens erg druk, maar ik heb ze allebei naar bed gedaan en ze hebben allebei 2 uur geslapen, heerlijk. Jas zit nu alweer in te storten op de bank en ik ben benieuwd of we Thomas naar bed krijgen vanavond. Als hij ligt gaan we de boel versieren, leuk, leuk, leuk! Morgenochtend hapjes maken en 's middags feest. Gelukkig komen er toch aardig wat mensen. Nu moet alleen de zon nog even mee werken!!!
Wat voor speelgoed is op dit moment favoriet bij jullie dreumes/a.s. peuter? Werkelijk van alles! De ene dag is ze druk bezig met poppen en knuffels en de andere dag met auto's en haar megagarage. Maar ze vind ook haar tent (die staat midden in de huiskamer 8)) super! Soms zet ik een keukentrapje, zo 1 met 2 treetjes, neer en is ze daar erg zoet mee En ze speelt graag met water! Wat voor spelletjes speelt hij/zij graag? Ze vind kippeboer (kiekenboe ) erg leuk en iemand kietelen haha Wat voor knutselactiviteiten doen jullie wel eens? Vingerverven, tekenen, stickers plakken. Wat voor boekjes zijn favoriet? Alle boekjes die ze heeft, en dat zijn er ENORM veel!!! @ Mik, Delilah, Mar, en wie het vroeg.... ik ben nog druk aan het nadenken of ik "genoeg" heb aan Giulia. En ik denk in ieder geval dat ik geen IVF wil....maar dan zonder pil aanrommelen tot ik max 35 ben. Maar ja dat zeg ik nu heel stoer! @ de bijna-jarige-jobjes-in-tha-house-mamma's, alles klaar voor de grote dag?
Wat voor speelgoed is op dit moment favoriet bij jullie dreumes/a.s. peuter? Een bal, kinderwagen, pop, hobbelbeest, keukentje. Eigenlijk vanalles. Op dit moment ook weer de smartville trein. Wat voor spelletjes speelt hij/zij graag? voetbal/overgooien met de bal, het spel van de aap die in de boom moet klimmen. Wat voor knutselactiviteiten doen jullie wel eens? kleuren vooral, heel soms verven Wat voor boekjes zijn favoriet? Tip de Muis, Elmo en Ernie boekjes, Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft