@Lauwie, ja als er nog een volgende zwangerschap in zit, dan kan er een drieling doorkomen met zo'n auto, haha!! @Delilah, groot gelijk. Wilde het ook niet weten hoor! Vond ik veel te leuke verrassing aan het einde!!
@ Lique, ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoor. Meer dan toen bij Wesley maar idd die verrassing is zo gaaf op het laatst. Wij liepen nog te raden met de vk en kraamhulp tijdens de bevalling, zo grappig!
@Delilah, haha!! Je komt het vanzelf te weten!!! Vond het ook wel leuk, dat je de rest al eens meegemaakt hebt en het geslacht echt nog de verrassing is!
@ Lique, dat is inderdaad ook mooi, zoals jij het omschrijft. Niet alles is nieuw meer maar het geslacht weet je niet Ik twijfelde eerst, dacht wil het misschien wel weten dit keer maar mijn man wil het absoluut niet en als ik er dan over nadenk vind ik het ook leuker zo! Maar goed, je blijft toch nieuwsgierig natuurlijk
lique, en als je zegt ok, de auto en nog een kindje om m op te vullen? enneh ik twijfel niet door jullie promotie hoor. vond het verrassing genoeg hoe otje was. dat ze zoveel donker haar had bijv en bolle wangen.
Inderdaad, hoe ze eruit zien is ook een verrassing Dames, ik ga zo m'n bed maar eens opzoeken. Morgen weer vroeg dag! Slaap lekker allemaal!!
@Lauwie, nog een kindje staat op het verlanglijstje, maar om dat nou met een auto uit te vechten, hahaha!! Maar hij zei het laatst wel in een geintje. jij een derde en ik een blablbal auto, haha! Tja ik ben niet om te kopen, haha! Groot gelijk dat je wilt weten wat het wordt, zo heeft ieder zijn eigen gevoel. @Delilah, tja als de een het wel wil weten en andere niet.. das lastig!! Maar je kent nu mijn mening, haha! Ga maar eens naar bed, hopelijk word ik vannacht niet gebeld.. maar je weet het nooit zeker!
lique, haha, was een grapje idd. maar dat klinkt alsof hij het niet uitsluit. waarom zou je die auto wel en waarom niet willen? hoop dat je idd een rustige dienst hebt vannacht! truste allemaal!
mik, gefeliciteerd met je dochter! fijne dag vandaag en succes met alle hapjes! marleen en petra, veel plezier vandaag met het vieren van de verjaardagen van thomas en roos!
sjorsje, wat leuk dat jorja ging staan! lique, als het over geld gaat is het ook lastig meedenken voor anderen. weet je al wat je zou willen? kunnen slapen vannacht?
Wou ff bijlezen maar malou is net wakker dus ga er gelijk weer vandoor! Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? Donique gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!!!!! maak er een leuke dag van met je papa, mama en zusje!
Donique van harte gefeliciteerd @ Petra jullie ook een leuke dag toegewenst Weet even niet meer wie het vroeg maar Toby is met zwart haar geboren en is nu al bijna licht blond Zo vandaag housewarming dus ga snel verder met de hapjes
@ Donique, van harte met je tweede verjaardag! Ik hoop dat je een mooie dag hebt vandaag met heel veel kado's!
@Mik, van harte met Donique's verjaardag! Heel veel plezier vandaag!! Dat ze maar lekker verwend mag worden! @Petra en Marleen, veel plezier vandaag!! @Lauwie, nou heb er even over geslapen! En meneer kan op zoek!! We leven nu en heel leuk een dikke bankrekening, maar je moet er ook wel eens wat van gebruiken!
@lauwie; zo zie je maar weer dat zo'n draaimolen toch best nog eng is voor zo'n kleine meid hè mooi buikie hoor, maar geen idee wat het word @mik: van harte met je dochter gister heerlijk met een vriendin weggeweest, vandaag niet veel bijzonders ga even paardrijden hoop dat het lukt voor de druppels