Donique van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Dat je maar lekker verwend mag worden! Papa, Mama en Sydney natuurlijk ook een fijne dag! Thomas en Roos, heel veel plezier met het vieren van jullie feestjes! Lique; leuk een nieuwe auto! Wat moet het gaan worden. Wij zijn dus ook nog op zoek naar een 2e andere auto. De andere hebben we net 3 maand geleden vervangen. Manlief wil dat ook altijd graag en inderdaad, zolang het financieel kan klaag ik niet. Lauwie; wat sneu zeg dat Ot zo bang was nog van de zweefmolen gisteravond. IK hou het voor Danique nog maar even bij de draaimolen! Wij hebben heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Danique werd pas tegen 10 voor half 10 wakker. En wij dus ook. Toen heerlijk samen even in ons bed. Nu gedouched en nu beneden. Lekker hoor!
Haha ik heb toch een leuke koop. Ik wou graag een bruine baby Born voor Silver heb er nu een voor 25 euro zou een popen draag zak bij zitten. Zit er gewoon een ecchte draag zak bij voor een baby en dat voor dat bedrag
Donique van harte meid met je 2de verjaardag Thomas en Roos veel plezier vandaag met jullie feestje en alvast gefeliciteerd ben gauw even thuis om te douchen en eten en ga dan weer terug naar mijn meisje heb helaas geen internet in het ziekenhuis dus probeer morgen als ik s avonds thuis slaap weer even terug te lezen groetjes debby
Donique, gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Maak er samen met papa mama en zusje een hele mooie dag van. Roos en Thomas veel plezier met jullie feestjes vandaag.
lique, leuk! wat wordt het voor auto? alieke en jenny, ze heeft het vandaag nog over stomme zweefmolen en dat de zweefmolen eng is, maar de draaimolen wel leuk. gelukkig kan ze het goed uiten. jenny, lekker en droog paard gereden? alieke, wat heerlijk uitgeslapen! ik word sinds ik zwanger ben helaas vaak voor mijn dochter wakker en kan dan niet meer slapen ondanks dat ik nog wel moe ben. jij verder nog weinig last van kwaaltjes? binna, goeie deal!
@Debby, jammer dat er geen internet is daar! Veel succes weer meis! @Lauwie, oef niet uitslapen en wel moe zijn, hmmm. Kan je in de middag dan nog even liggen? Auto Toyota Avensis Verso - 2.0 D-4d 116pk Linea Luna 7-persoons zoals deze, maar deze kleur vind ik niet zo...
Donique, een hele fijne tweede verjaardag gewenst! Mik jij ook gefeliciteerd! Alieke, wat is dat: het spel van de aap die in de boom moet klimmen? Juud, als ik lees wat je argumenten zijn om voorlopig niet voor ivf te kiezen, dan kan ik daar heel goed inkomen. Als jij weer hormoonvrij bent komt het tussen jou en Angelo vast weer helemaal goed, toch? En dan blijven wij gewoon duimen voor een spontane zwangerschap voor jullie. Ik vind het heel knap dat je op deze manier voor je relatie/gezin kiest en je niet vastbijt op een volgende zwangerschap zonder oog te hebben voor wat er onderweg allemaal kapot kan gaan. Ik hoop zo dat het jullie alsnog gegund wordt! Ik ben vanochtend even lekker naar het bos geweest met Ise en een vriendin met haar dochtertje. Lekker hoor, twee van die drentelende meiden en zelf lekker bijkletsen met een kopje koffie erbij. 't Goede leven!
alle hapjes staan klaar. taarten en cupcakes staan klaar en donique heeft haar feestjurk aan. vanaf drie uur komt volk. dus party!!!!!
Chantico; dat is een spel heb ik gekcoht bij Toys XL. Het heet in het echt klimmende joe heb ik net even nagekeken. Je hebt 3 aapjes en een boom, en een kleurendobbelsteen. 1 aap kiezen, en dan om de beurt gooien met de kleurendobbelsteen. De kleur die je gooit mag de aap 1 arm naartoe doen. En dan moet je dus bovenin de boom klimmen, daar hangen kokosnoten en die moet je er zo uit plukken zeg maar. Danique vind het echt geweldig om dat samen te spelen. Netjes om de beurt gooien enzo. En als ze er genoeg van heeft trekt ze gewoon de aapjes weer uit de boom naar beneden. Is echt een leuk spelletje, was maar 12 euro. Kwam denk ik omdat het klittenband waarmee hij moet klimmen niet alitjd even goed plakt, maar goed dat nemen we voor lief! Ik vind het echt een aanrader! Lique; die auto is mooi en ik vind zelf die kleur ook wel gaaf. Lauwie; fijn he als ze het kunnen zeggen. Dan weet je tenminste wat er is. In kwaaltjes; ben nu al 2 ochtenden flink misselijk en heb heel veel buikpijn en ook last van mijn darmen. En tja ook wat moe, maar het hoort er allemaal bij. Ben eigenlijk heel blij met de kwaaltjes Juud; vind het knap dat je al zo nuchter kunt nadenken over de ivf. De twijfel zal denk ik altijd wel blijven, maar inderdaad je gezelligheid van je gezinnetje voor de hormonen zou ik een logische keuze vinden. En wie weet gebeurd er nog een wonder ini die rustperiode! Blijf erover praten met elkaar en wees ook vooral niet bang om op je beslissing terug te willen komen als je straks hebt besloten. Blijven praten en je kunt altijd nog je keuze veranderen over een jaar of wat. Heb vanmorgen al een flinke strijk gedaan. Heb nu nog 1 tas staan en ben nog een aantal dingen aan het wassen. Maar dan ben ik gewoon er doorheen. Nou dat gebeurd me niet vaak moet ik zeggen. DUs ben trots op mezelf. Danique heb ik net in bed gelegd en ik ga dus zelf even relaxen. Raymond is in de garage aan het uitzoeken en opruimne, dus die mag morgen weer eerst naar de stort, wat een bende komt daar weer uit zeg
@binna: leuke deal meis @lauwie: dus nooit meer een zweefmolen voor haar haha ja lekker droog paardgereden, het was wel een bitch heeft me een paar keer geprobeerd af te werpen maar flink op der flikker gegeven toen was ze weer braaf trutje haha dus heb nu spierpijn @mik: fijne verjaardag vandaag
help! http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/221419-jongensnaam-gezocht.html#post7850768 het hoeft niet zo apart als jullie denken hoor! niet engels (nederlands of frans het liefst), min 2 lettergrepen, geen top 20, maar ook niet heel apart (iig wel een bestaande naam) en liever niet beginnend met een O...
Mik, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Donique. Is ze goed verwend? Lianna was vandaag ook best tevreden over haar feestje ondanks dat er maar 'n paar mensen geweest zijn. De kinders liggen nu al 'n tijdje uitgeput op bed. @Lique, wij hebben een Corolla Verso, superauto.
sjorsje, ik wist niet dat jullie vandaag ook de verjaardag van lianna gingen vieren. wat had ze gekregen? hadden jullie lekkere taart (zelf gemaakt?)?
Ola! @ Mik: Gefeliciteerd met Donique! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad en is ze lekker verwend! @ Sjorsje: Haha, ja nu weer gaan zitten. Je doorloppt al die fases weer die ik al bijna vergeten ben...! @ Juud: Als je het niet ziet zitten en je relatie lijdt eronder, dan zou ik het niet doen meis. Kom eerst even bij en dan kun je eventueel over een maand of 6 ofzo weer eens kijken of je het dan misschien wel wil. @ Petra: Is Roos ook lekker verwend? Wij hebben een leuke dag gehad! Er waren heel veel mensen op vakantie, maar Thomas is toch super verwend. - Radio cd speler + cd van studio 100 - Cars step - Lego kiepwagen, vrachtwagen, reparatietrck, mini tankstation, tractor, basisblokken, wegen/bochten - Cars rugtas - Cars pen - Cars zaklamp - 8 Cars auto's - Cars bidon - Cars dekbedovertrek - Cars badhanddoek - Cars luchtbed Pff, ben het even kwijt. Hij krijgt van de week nog 2 cadeau's. 2x Lego! @ Sjorsje: Ik wist helemaal niet dat jullie Lianna's verjaardag vierden . Heeft ze leuke cadeau's gekregen?
@lauwie: oeh moeilijk een naam verzinnen. maar is wel een lief paard hoor, maar heeft niet zoveel zin om te werken en dan word ze een beetje boos
Donique gefeliciteerd met je verjaardag. Ben je lekker verwend? @Sjorsje fijn dat Lianna een fijne dag heeft gehad. Is ze een beetje verwent? @Marleen, zo te lezen is Thomas goed verwent, heeft hij het leuk gehad? @Petra, en een leuke dag gehad, is Roos goed verwent? @Judith, als het inderdaad jullie relatie op het spel zet al die hormonen. Dan is het niet onverstandig om even een pauze in te lassen. En wie weet wat er dan gebeurd. Misschien inderdaad net zo een wonder als Guilia? Sterkte met de beslissing, lijkt me alles behalve makkelijk. @Lauwie, zou je graag helpen met een jongensnaam, maar weet zelf ook echt geen leuke naam. Dus wordt lastig helpen. Oh ik denk trouwens dat het een Jongetje is. @Debby, sterkte in deze moeilijke tijd. Denk ook aan jezelf he, het heeft geen zin als jij dalijk instort. Probeer ook even tijd voor jezelf te pakken. En beterschap voor Kyana @Lique, ziet er goed uit die auto. Maar kan me heel goed voorstellen dat je het sonde van het geld vind. Vind ik namelijk ook altijd. Auto's zijn echt schreeuwend duur en als je ze weer verkoopt krijg je er niks voor terug. @Setteke, leuke dag gehad in Amersfoort. En alvast een super vakantie gewenst. @Alieke, goed van je zeg dat je bijna de hele strijk weg hebt. Ik laat het gelukkig nooit zo ver komen dat het niet meer weg te werken is. @verder weet ik het niet meer.
Nog even ego. Wij zijn bezig met een nieuwbouwhuis. Het is nog even spannend, omdat ze al begonnen zijn met het bouwen en ze de palen al geslagen hebben. Alleen nu hebben ze bij alle huizen extra palen geslagen voor een evt uitbouw. Alleen bij de hoekwoningen hebben ze dat niet gedaan. Nu willen wij een hoekwoning hebben en willen eigenlijk ook die aanbouw. De makelaar is nu bezig om die paal er nog in te krijgen zodat er nog een aanbouw aan kan. Als dit lukt, dan gaan we zeer waarschijnlijk dat huis kopen. Nu zijn we het hele weekend bezig geweest het huis een beetje netter te maken, dingen die al een tijdje moesten hebben we nu gedaan. Aanstaande woensdag komt er een makelaar om te kijken wat het huis waard is en waarvoor we hem zouden moeten kunnen verkopen. Ben erg benieuwd. We hebben er echt wel heel erg zin in, dus hopen nu echt dat het allemaal nog gaat lukken. Verder nog even een vraag. Wij vieren Janna's verjaardag de zaterdag voor haar verjaardag. Hoe doen jullie dat geven jullie jullie cadeau dan ook op de dag dat jullie het vieren of pas op de echte verjaardag?
marleen, dank voor je reactie! thomas is goed verwend zo te lezen! heeft hij genoten van de dag? heb je foto's? vond jasper het ook leuk? happy, spannend van het huis! wij wonen in een nieuwbouwhuis en ik vind het fijn wonen! lastig van de verjaardag op de dag of in het weekend. wij hebben het dilemma dit jaar nog niet want ze is op zondag jarig. zijn jullie vrij op haar verjaardag? anders zou ik het die zaterdag vieren. ze heeft toch nog geen besef van dagen lique, heb net op de laptop ook je auto link ff bekeken. mooie ruime auto hoor. hoop dat het nog voor de vakantie lukt!
Happy hopelijk gaat het lukken. Wij geven de cadeautjes op de verjaardag zelf. Lianna heeft vandaag een een pop gekregen My Little Sunshine die kan praten en drinkgeluidjes maken, geld en een broekpak.