Goedemorgen! Wat een druk weekend hebben wij gehad maar zo geslaagd! Het feest zaterdag was erg leuk en gezellig, de taarten zijn super gelukt (3 taarten heb ik uiteindelijk gemaakt met Woezel & Pip) en Olivier is erg verwend, eens kijken wat ik zo nog weet: - Duplo (basisdoos, brandweer, dierentuin, graafmachine) - Woezel en Pip spel - Woezel en Pip zwembandjes - Bert & Ernie puzzels - verschillende boeken - knutselspullen - houten treinset - Hippy Skippy en nog wat dingen maar ik weet het zo niet meer... Zag dat andere jarigen ook erg verwend zijn, leuk! Gefeliciteerd met jullie verjaardag Donique, Thomas en Lianna! En Roos is vandaag jarig: gefeliciteerd met je 2e verjaardag en een hele fijne dag! Ik ga er vandoor, heb zo een afspraak met mini Puck. Fijne dag!
wat een leuke kadootjes allemaal, ben nog steeds aan het bedenken wat ik hem ga geven echt erg Mylan loopt nu zelf op en af van de trap (ben maar gaan proberen toen de vraag langs kwam hier en prompt ging het super) en zegt bij het aanpakken van eten en drinken 'dank' zo schattig
Roos gefeliciteerd met je 2de verjaardag. goh wat een snertweer zeg, manlief heeft de auto bij dus overal te voet naartoe
Goedemorgen! Het was erg gezellig gisteren in Amersfoort en de kinderen waren weer voorbeeldig. Toch wel makkelijk hoor dat Sil werkelijk overal slaapt. Ze heeft nu boven in een slaapkamer in haar buggy geslapen, 10 sec huilen en toen heerlijk anderhalf uur knock out. Vandaag begint het grote inpakken en dan vertrekken we vanmiddag nadat Silke geslapen heeft. @ Roos, hieperdepiep hoera!!!! gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te horen heb je al een heel leuk feest gehad! Silke is op een maandag jarig en wij vieren het zondag. Ze krijgt gewoon zondag al haar kado's, maandag doen we verder niks. Ze weet toch nog niet wanneer ze jarig is. Hihi, twee jaar geleden was ik 38 weken en 6 dagen zwanger en had geen idee dat ik nog twee weken mocht wachten voor ik zou gaan bevallen....
Nee, dat niet, maar hij zei al dat het erg leuk is. Dus we gaan het nog een keer combineren met dagje winkelen en avondje stappen.
Nou, Silke heeft in 5 minuten alweer drie onderbroekjes nat geplast.... Snap er niks van, ze kan wel blaasontsteking hebben ofzo.....
Nou ja kijk het wel aan.... Sjezus word er niet blij van wat je mee moet als je 11 dagen weggaat..... En helemaal met dit weer... je moetvrekening houden met mooi weer en met minder mooi weer.... Pffff!!!!
Hallooooooooooo! Ik hoop dat de meiden die dit weekend de verjaardagen van hun kindjes hebben gevierd een beetje mazzel hadden met het weer. Bij ons regende het nl. wel veel!
Goeiemorgen! ...eh middag ! Ik sleep altijd van alles mee op vakantie hoor. Ik ga ook liever niet wassen. Alles wat in de auto past is mooi meegenomen. Cadeautjes geven we op de dag dat we het vieren. Thomas heeft op het KDV en PSZ getrakteerd en gisteren thuis zijn verjaardag echt gevierd en dan zou hij dinsdag weer wat moeten krijgen. Ik vind dat een beetje verwarrend. Thomas is al helemaal dol, dus het is wel genoeg geweest. @ Happy: Wat spannend met dat huis! Zou wel mooi zijn als het de makelaar nog gaat lukken! @ Puck: Zo Ollie ook lekker verwend! @ Jenny: Shopse! ---------------------------------------------------- Thomas vond het gisteren hartstikke leuk. 's Morgens was hij alleen verschrikkelijk druk, dus ik was blij dat de visite kwam. Bijna alle mensen die er waren zijn 's avonds blijven eten. Ik had er wel op gerekend dat er een paar bleven hangen, maar niet zoveel. Gelukkig had ik soep met broodjes en had ik genoeg. Wat wel jammer was was het weer. Het was wel droog, maar niet lekker genoeg om buiten te zitten. Alleen de rokers moesten naar buiten. Thomas heeft Lego gekregen en het is nog best een beetje moeilijk voor m, dus we hebben een mooie uitdaging gevonden haha!
donique gefeliciteerd nog met je verjaardag lianna ook gefeliciteerd thomas ook al gefeliciteerd en hiep hiep hoera vandaag is roos 2 jaar!!!!
@ Wassen op vakantie, liever niet nee! Gewoon heeeeeel veel meenemen @ alle jarige: HOERA! Gefeliciteerd! @ Marleen, wat jammer van het weer gister voor jullie! Kon je het binnen wel allemaal kwijt? Fijn dat je iig genoeg eten had voor iedereen haha... @ cadeau's geven; Wij geven Wesley op z'n verjaardag zelf als we het niet vieren verder wel ons eigen cadeautje, een fiets. Die zaterdag erna vieren we het voor de familie en dan versieren we de boel en krijgt hij de rest van de cadeau's. We hebben aan de broers/zussen geld gevraagd en dan kopen we een trampoline voor hem, dat vindt hij helemaal geweldig. Van de overige visite krijgt hij dan nog genoeg klein spul, dan heeft hij iig iets wat hij helemaal leuk vindt! @ Happy, wat spannend. Jullie ook bezig met nieuwbouw. In huissen toevallig?
nou hoop dat ik geen jarige gemist heb... zo de regen komt hier met bakken naar beneden. wij zitten nog steeds in de sores met de anwb, en het schiet voor geen meter op. want ze zeggen gewoon het volgende, ja we hebben fouten gemaakt, en heel vervelend voor die mensen, maar we doen er niets aan dus hebben ze pech.... (zo gezegd tegen medewerkster van anwb winkel) oh en we moesten onze vakantie in nl maar doen per trein. dat onze auto door hun toedoen niet gemaakt is, en onduidelijks is hoeveel weken het nog duurd, interesseerd ze erg weinig. medewerkster is er nu weer mee bezig, want zelf wil ik niet meer bellen, en doordat zei belt heb ik iemand die mijn verhaal ondersteund, al staat ook alles in het dossier morgen gaan we naar een advocaat en ook gemaild naar radar gister zijn we naar beverwijk geweest, aangezien we de leenauto nog hadden, dus even lekker een dagje ertussen uit samen niet veel gekocht, het is toch veel troep daar, maar gewoon lekker geslenterd ik vind zelf even snel een handwasje ook ideaal op vakantie, omdat ik vaak favoriete dingen heb die ik dan dragen wil. en helemaal als er een wasgelegenheid is, dan is even wassen ideaal, vind pakken voor en na de vakantie altijd niets aan
oh heb eindelijk een nummer gevonden, de juridische afdeling, die gelijk na het verhaal te hebben gehoord te hebben doorverbonden... en iemand is er mee bezig.... wat hoop ik op een kleine toereiking van hun kant om onze zorgen weg te nemen. is toch te zot voor woorden wat hun fouten maken en dat dan gezegd word jammer dan dat je vakantie niet doorgaat, en je bent in nl, dus eindbestemming vakantie, en auto inleveren. en dat jullie iets alternatiefs gaan doen in de vakantie, hebben wij geen boodschap aan, ga maar met de trein. alsof het onze eigen schuld is en onze fout...