Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: wow wat een taart en super leuk dat jullie voor haar gezongen hebt

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo weer een dag er opzitten.
    Was gelukkig niet zo heel druk op het werk. Nog 2 dagdiensten en een avond en dan lekker vakantie!

@Delilah, nee niet Huissen, maar Arnhem.
    En fijn dat je moeder 3 pakjes weg krijgt, is echt veel hoor. En vind ze het ook nog een beetje te drinken?

@Petra, mooie taart zeg. En leuke foto's.

Verder weet ik het even niet meer. Sorry.

Dalijk nog even het huishouden doen en lekker optijd naar bed.

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, iedereen vindt het heel mooi geworden in huis! En ik ben er zelf ook super blij mee!! Als we op vakantie zijn, worden de plinten nog even afgemaakt. Vriend moet nog een paar dingen anders ophangen en dan is alles klaar beneden.

Nou de auto is gekocht hoor. Vrijdagmiddag ophalen en gelijk ermee op vakantie...
    dit is hem
    Autoplaza groep - Occasion detailpagina

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    We hebben een hartstikke leuke tweede verjaardag gehad. Roos vond haar loopfiets niet echt intressant maar de dora stofzuiger die ze van Suze kreeg wel.
    jammer genoeg was het niet heel erg lekker weer maar in de loop van de middag werd het zo heet in huis dat iedereen zich naar buiten verplaatste.
    Ik had bijna alles van te voren klaar gemaakt en een tafel vol met frisdrank etc neergezet, dus iedereen kon zelf pakken, lekker makkelijk voor mams want die kon nu dus ook lekker kletsen :D

Aan het einde soep met broodjes en toen kwamen we erachter dat we vergeten waren om kaarsjes uit te blazen dus dat hebben we nog gauw even gedaan. De meiden gingen zoet slapen (die waren zowieso de hele dag om apetrots op te zijn) en er bleef een klein clubje over waarmee we lekker hebben geborreld.
    Vandaag dus slappe benen en lekker vroeg naar bed ;)

We hadden veel " nuttige kado's gevraagd tafeltje/stoeltje, een mooi potje, wat boeken en wat kleertjes. Gelukkig is het huis dus nu niet afgeladen met zooi

En nu kan ik dus zeggen dat ik een dochter van 2 heb :D
    ook al ben ik al 2 jaar moeder, ik blijf het bizar vinden.
    Ik ben voor haar voorlopig het allerbelangrijkst en met alles wat ik doe een voorbeeld. Echt heel gaaf om die rol te mogen vervullen
    genoeg gel*ld; ik ga op de bank liggen (slapen)

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Petra, wat een plaatje! En die taart ziet er heerlijk uit! (Kan me voorstellen dat die niet goedkoop was.) Welke boekjes heeft ze gehad?

Marleen, doe jij eigenlijk ook vaak speelgoed weg? Ik vind het hier met Ise's speelgoed al vol worden en die heeft pas 1 verjaardag en 1 Sinterklaas meegemaakt (en naar verhouding met wat ik hier soms lees nog bescheiden ook :p), laat staan hoeveel ik heb staan tegen de tijd dat ze 4 wordt! Waar laat jij al jullie speelgoed? Weggeven/weggooien/opslaan? Zeker met al die grote spullen zit je al snel met ruimtegebrek, kan ik me zo voorstellen.

En anderen: doen jullie speelgoed weg? Ik heb niet zo'n zin om op de koninginnemarkt te gaan zitten ofzo, maar weggooien van goed speelgoed vind ik ook weer zo wat. En tweedehandsspul geef je ook niet echt cadeau. Ik vraag me af hoe jullie dat doen.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    petra wat een geweldige taart zeg! en superleuke fotos!

marleen, weet je dat dacht ik in eerste instantie ook, van dat kan toch niet bij anwb, het zal wel meevallen, dacht mijn man overdrijft in emotie, totdat ik er zelf midden in zat.
    en zolang het goed gaat niets aan de hand, en fouten is menselijk, hoe erg het ook is als ze fouten bij je maken. maar die kan je niet terug draaien, wel zou er het beste van gemaakt kunnen worden, maar nee helaas...

maar ja, hele middag gewacht en geen telefoon meer gehad, dus mischien is die meneer er heel druk mee bezig. en ikhoop dat die de mail gehad heeft, ik ga dan altijd twijfelen. wil ook niet gelijk weer in de mail klimmen, of bellen, maar wacht morgenochtend even af.
    in ieder geval is nu bevestigd dat de onderdelen meekomen met de auto, de defecte onderdelen dan he. want onze garage wil met eigen ogen zien wat er aan mankeert.

zo genoeg gezeurt.....

binna fijn dat het vandaag beter gaat!

delilah, ik hoop dat de drinkvoeding snel aanslaat bij je moeder. mijn moeder vond het ook zwaar, maar je lichaam heeft het wel nodig.

hihi juud nepbb, ben benieuwd of je daar mee pingen kan. als je me pingen wil zeg maar, vind dat wel leuk. ben bb verslaafd

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, wat een heerlijke dag hebben jullie gisteren gehad! En leuke foto's!!! Wij hebben niet eens gezongen en kaarsjes gedaan, erg he, haha!
    Heerlijk hoe je alles beschrijft! Trotse mama!!

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb wel eens een partij baby speelgoed op de foto gezet en op mp gezet. ben je ineens van een heleboel af, en is leuk meegenomen wat je ervoor krijgt, want dat gaat in de spaarpot voor nieuw speelgoed

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    de taart was inderdaad prijzig (72 euro) maar een kennis van Andy maakt die dus Andy wilde het erg graag. Het was wel voor 36 personen en de hele bovenste laag is over (terwijl er 30 mensen van gegeten hebben) en daar ga ik dus mee uitsloven bij de juffen van het KDV als Roos gaat uitdelen haha

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, die taart was ook wel heel erg mooi, maar was ie ook lekker??haha!! Dat kan natuurlijk niet anders. Ga jij de show maar stelen op KDV, haha!!

@Noura, jemig, nou het is te bidden dat ze morgen iets van zich laten horen.

@Chantico, ik heb dus wel op de markt gestaan. Maar vooral met mooi(bijna nieuw) speelgoed, wat dus ook wat opbracht en dan nog willen ze het voor een kwartje helaas. Heb ook wat op MP gezet, gaat niet zo hard (verzenden is eigenlijk niet rendabel) maar ben al best wat kwijt!
    Verder heb ik geïnformeerd bij het ziekenhuis in de buurt en is er een inzameling bij de VK. Daar kan dus goed, net, bruikbaar speelgoed heen... rond Sinterklaas en kerst is de voedselbank er ook blij mee, al nemen ze het niet overal aan...

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Goeie tips Lique!
    Ik was gewoon MP helemaal vergeten :D Hoe kan dat hè, het gaat er hier vaak genoeg over! :)

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, wat een supertaart! (leuke inspiratie ook ;)) en wat een leuke verjaardagsfoto's van het jarige jetje!

marleen, puck en sjorsje, hebben jullie nog leuke foto's?

sorry meiden, geen puf om te reageren. viel vanmiddag in de rij bij de ah bijna flauw. iets te laat heen gegaan denk ik. ik ga lekker gestrekt op de bank met 1 oog op de tv en 1 oog op zp :D, moed verzamelen om de afscheidstraktatie te knutselen..

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    #4533 lauwie, 26 jul 2010
    Laatst bewerkt: 26 jul 2010
    Wat krijgt onze lauwie?

Setteke: meisje
    Juud: meisje
    Delilah: jongen
    Angelique: jongen
    Happy: jongen
    Noura: meisje

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lauwie ik denk een meisje

doe je wel rustig aan meis, en goed eten anders kan je zo flauw worden ineens

goh kwam net een leuke poppensite tegen, met hele leuke poppen in allerlei soorten, en negerbabypoppen die veel echter zijn dan de babyborns.. zo cute..

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, is je traktatie veel werk en wanneer moet het klaar zijn.

@chantico, oja en ik heb ook nog zusjes en vriendinnen, die geen kids hebben. Die willen ook wat in huis halen voor als er visite is. Die komen dus ook wat uitzoeken hier binnenkort.

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had heel saai bellenblazers en rozijntjes getrakteerd met wat lekkers voor de juffen.
    ik had door alle toestanden geen tijd om nog wat er mee te doen en wou het ook niet uitstellen. ze heeft het gelukkig heel erg leuk gehad, en er zijn leuke fotos op het kdv gemaakt

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Noura,Bellenblaas blijft een topper, kunnen ze iedere week wel krijgen!!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo! Wij zijn ter plaatse. Kids liggen met de buikjes vol in hun slaapschuurtje te keten en wij gaan zo de afwas doen zo gauw Hilbrand de gasfles heeft vervangen.... Die is uiteraard leeg.....

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey miejses

het was gisteren fantastisch! donique was helemaal kapot en ze heeft superkado's gehad!

-loopfiets
    -kermis little people
    -poppenhuis met inrichting en popjes
    -stoepkrijt
    -tekenpapier
    -potloden
    -waskrijtjes
    -vingerverf
    -klei
    etc etc etc

het was dus super!

Deel Deze Pagina