noura, te laat gegeten denk ik ja. vorige week had ik ook al een keer dat ik misselijk werd, enorme zweethoofd en een beetje zwart voor mijn ogen. beter opletten dat ik op tijd eet dus.. wat een vervelend gezeur over jullie auto! irritant ook dat je er zo druk mee moet zijn om het te regelen, word je er de hele tijd mee geconfronteerd! lique, valt mee. heb kleine kaartjes met een plaatje van 'panneke' (=jip&janneke ) en bedankt voor het spelen die ik nog uit moet knippen en op doosjes met appelstukjes ga plakken. gefeliciteerd met de nieuwe auto! mik, leuk dat donique zo genoten heeft. setteke, fijne vakantie!
@ mik, ze gaat op de creatoer maar ook super verwend! Giulia is aan het vervelen! En ze wilde nu perse zonder luier! Dus we gaan zien hoe het uitpakt. Ze heeft over de hele dag nog geen ongelukje gehad Ik heb morgen Blijdorp plannen wie durft?
@chantico. Het kdv is ook blij met speelgoed de meeste (weet niet of die van jullie ook). Maar speelgoed gastvoorstelling het kdv zo veel sneler stuk daar kan je niet tegen op kopen
Nog een tip voor de crea-mama's met keukenprinsen of prinsessen: (je hoeft trouwens niet heel creatief te zijn, ben ik ook niet!!) Ik ben nu al avonden druk met etenswaren van vilt te maken; ik heb inmiddels: gebakken visje, boterham, plakjes komkommer, plakjes banaan, aarbeitjes, pastastrikjes, plak kaas, donut, gebakken ei. Ben nu bezig met plakjes worst en een kipkluifje! Wie heeft er nog meer ideetjes?? Wat een goed idee trouwens om speelgoed naar een ziekenhuis of vk-praktijk te brengen. Moet ik onthouden! Ik word tegenwoordig weer trouwer in het bijlezen... zou ik dan toch weer komen meeschrijven... Ik beloof niets hoor... Sjudith, sorry, kom morgen niet in de buurt van Blijdorp. Wij gaan naar Wissel... tja, klein maar fijn... Lauwie, een aardig buikje al zeg! Ik denk: een jongen!! Setteke, begrijp ik goed dat jullie aan het kamperen zijn? Precies een minder warme week uitgekozen hè? Maar het zal vast gezellig zijn met die twee kids van je!! Uhm... ik weet het niet meer! Hoeft ook niet, want ik moet gauw weer verder met 'handwerken' Groetjes, Arri
Wat krijgt onze lauwie? Setteke: meisje Juud: meisje Delilah: jongen Angelique: jongen Happy: jongen Noura: meisje Arri: jongen Angelo: jongen (Roderick)
Hoi dames, Angelo hier Wat vinden jullie van de nieuwe site? ADB-fotografie Als straks alles naar wens is dan gaat de reclame eraf, en wordt de url gewoon mijn eigen url, maar voor nu dus nog even de gratis versie Hoe ziet het eruit op jullie scherm? Te groot, te klein, niet scherp, onhandig? Ik hoor het graag En helaas, 18+ wordt nog aan gewerkt dus er valt daar nog niks te zien Oh, en Lauwie: Een jongen En hij heet Roderick
@chieffie ik vindt je site erg mooi. alleen als je op je portofolie klikt en dan op bv kinderen wat er dan komt is niet zo fijn. omdat als je er op gaat staan is het bij mijn op de pc moeilijk rustig te bekijken hij wil snel heel snel heen en weer gaan. @arri thee zakje. een worst wortel stukje vlees om te eten. en ben wel beneiuwt naar foto's meiden ik gaat naar me bed slaap lekker iedereen
Ha Angelo, ziet er mooi uit hoor! Prettig leesbaar. Alleen bij het stukje 'over ons' mis ik eigenlijk echt iets 'over jullie' Er staat niet op wie 'wij' zijn en ook niet wie er op die mooie foto staat. Er staat nu in mijn ogen niet iets 'over jullie' maar over jullie producten. Ook boeiend hoor, daar niet van! Maar als ik op websites zie wie de gezichten achter de site zijn, of de namen van de mensen en een kleine 'sfeerbeschrijving' van wie ze zijn of wat ze belangrijk vinden dan spreekt me dat altijd wel erg aan. Maakt het minder anoniem en dat wekt vertrouwen (bij mij). Of hebben jullie er juist heel bewust voor gekozen om het zo 'vaag' te houden?
@ arri, nou echt kamperen is het niet. Mijn ouders hebben een stacaravan in Wanneperveen. Staat op een soort van privecamping. Boot erbij en een slaapschuurtje voor de kids (waar het overigens net pas rustig is). We hebben een eigen douche en toilet. @ angelo, kan het op mijn foon niet zo goed beoordelen, zal thuis eens kijken!
Dank u alvast Ik neem alle kritiek mee (Maar ik doe niet met alles iets ) Ik heb overigens idd bewust een beetje vaag gehouden wie 'we' zijn, want we in dit geval is 'ADB-Fotografie' en niet Juud & Angelo & Giulia.
Mooie site, Angelo, alleen heb ik ook twee opmerkinkjes: Het viel mij op dat je op de homepage kan klikken op op 4 verschillende items. Als je op een item klikt, zie je heel kort de foto in het zwart over de knopjes heen... uhm, snap je het nog?? En ik had nog iets... maar dat weet ik niet meer, doordat ik zo druk was om een printscreen te maken van wat ik bedoelde en dat weer als bestand hier te laten zien. Maar dat lukt niet!! Succes met de site!
Jaaaa wij gaan een nieuw bedje kopen voor Giulia (Juud hier weer) Ze gaat naar een andere kamer en ze krijgt dat bed van Ikea wat je ook als hoogslaper kunt doen! Marktplaats.nl > Kinderbed model Kura - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Bedden
Angelo, ziet er gaaf uit. De foto's zijn idd moeilijk stil te houden als je ze wilt bekijken. En misschien is een terugknop handig? Nu ga je elke keer helemaal terug naar de homepage. Juud, ze heeft toch pas een nieuw bed?
Even showen: de verjaardagsslinger voor Hanne. Nog niet klaar. Onderaan komen nog franjes en belletjes. En ik twijfel nog of ik het woord FEEST er nog per letter tussen de figuurtjes wil.