Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    En het vilten eten; dit is niet alles. Ben niet helemaal tevreden over de donut: iets te groot gat. De tweede donut heeft een minder groot gat!! :) Dit koffertje is één van de cadeautjes voor Hanne d'r verjaardag.

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ooo Arri wat onwijs schattig zeg!!!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, jawel maar ze krijgt een andere kamer, een grotere, en dan mag ze deze hebben :)

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    arri, wat een lieve slinger! en heel leuk ook die etenswaren! mooi cadeau hoor!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, leuk hoor! kan ie eerst ook lager dan? of durf je dit al aan?

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja we doen hem eerst laag en dan detrap tegen de muur :)

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    huh, de trap tegen de muur? daar kan ze dan niet op klimmen?

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ladies (en Angelo ;)), ik ga slapen! Welterusten!

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    neee want als bed laag is wil ik dat juist niet :p

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, ik snap er niks van maar het zal wel een handige tussenoplossing zijn :p

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dat bed kun je zowel als hoogslaper en als laagslaper doen, dan is het soort hemelbed. Alleen die trap zit er dan wel gewoon. Dus daar mag ze niet op klimmen, dan zetten we dat tegen de muur ;)

Wij gaan slapen!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    En weer 5u30.....

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen

@duster jeetje meis wat vroeg

@noura ja leuk he zijn die poppen. ik had er ook naar zitten kijken.
    maar ja dan denk ik zijn ze wel net zo sterk als de baby born. en net zo groot qua de kleertjes die ik al heb

@juud leuke site. staan leuke dingen op

@arri jeetje wat leuk zeg. echt super

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Juud: Mooi toch dat er veel van het lijstje af is, meestal zijn ze dan de komende tijd weer helemaal zoet met het nieuwe speelgoed!
    En jij vond een hoog bed nog wel zo eng...:p! Oh ik zie net dat je m laag houdt :D!

@ Petra: Mooie taart en erg leuke foto's. Ik kan je melden dat je elk jaar zo trots bent hoor, maar ik moet zeggen dat ik nu Thomas 4 is geworden het helemaal speciaal vind.

@ Chantico: De jongens hebben in de huiskamer zo'n Ikea opbergmeubel en allebei op de slaapkamer een speelgoedkist. Ik bewaar de treinen en tekenspullen in opbergboxen en die staan in de kledingkasten, waar ook de spelletjes staan. Waar ze op uitgekeken zijn zet ik op MP. Ik heb ook een aantal dingen weggeven of bijv aan de PSZ gegeven om te verkopen. Ze zijn nu bijv uitgekeken op Little People en daar kun je op MP nog wel aardig wat voor vangen ;).

@ Noura: Echt belachelijk hoor. Volgende keer moet je een leesbevestiging meesturen met je mailtje, dan weet je zeker dat ze het ontvangen hebben.

@ Binna: Ik liep al te denken om wat aan het KDV te geven, maar wist niet hoe het zit met de veiligheidseisen aan het speelgoed. Ik ga het gelijk morgen vragen, bedankt!
    Gelukkig gaat het alweer beter met je meis.

@ Arri: Het viel me alop dat je steeds vaker weer wat plaatst. Het is alleen maar gezellig hoor als je af en toe weer meekletst! Sorry ik ben geen crea bea! Oh,jij blijkbaar wel, erg leuk gedaan!

@ Juud/ Chieffie: Mooie website hoor! Het is inderdaadeven lastig om de foto's te kijken, maar je word er vanzelf handig in haha.

@ Duster: Da's weer erg vroeg. Wij hebben ook zo'n periode gehad. Het is nu steeds half 7. Nog vroeg, maar wel al beter!

@ Carmen: Hebben jullie het leuk op Texel? Gaat alles goed met Tess en d'r luchtwegen?

-------------------------------------------------------------

AAAAHHH, wil er iemand een dwarse bijna peuter??? Jasper loopt echt te vervelen, pfffffffffffffffffffffffffffffff!!! Ik ga even stofzuigen en de houten treinbaan maar inelkaar zetten, misschien dat ie dan even leuk gaat spelen...;)!!!

Oja, Thomas heeft een t-shirt en korte broek aan en wilde perse sokken aan :$. Het ziet er niet uit, maar hij moest en zou sokken aan...;)!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, hahah!! Dat ken ik. Sam heeft daar ook wel. Lekker sokken aan in haar slippers, yeck , haha!!

@Chieffie, ziet er goed uit. Naast dat de foto's van snel voorbijkomen. ...

@Juud, leuk bed hoor!!

@Arri, jemig wat ben jij creatief geweest, heel erg leuk ziet het eruit!!!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :D

Jeetje Duster wat idioot vroeg weer :(
    Wij netjes 7.30 uur.

@ Mar, ik ga hem echt nog niet hoog doen!!! O haha Giulia loopt weer eens met haar kaplaarzen aan :p ziet ook zo lekker uit!

Ik zou eigenlijk naar Blijdorp gaan maar het is zeikweer!

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    sssttt....hier slaapt malou nog steeds....heerlijk rustig haha....

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, wat een prachtige taart!!!! En wat een superleuke foto’s van Roos. Ik vind dat ze erg op jou gaat lijken!

@ Happy, spannend hoor van het huis! Wij hebben in Elst gekocht. M’n moeder zegt dat ze het wel lekker vindt alleen wel erg zoet en het valt wel heel zwaar.

@ Chantico, ik heb tot nu toe eigenlijk nog niet echt speelgoed weg gedaan. Bewaar alles. Maar anders zou ik eens kijken bij goede doelen op internet ofzo, of op marktplaats zullen misschien ook mensen vragen om oud speelgoed voor goede doelen? Ons bedrijf heeft het ook wel eens ingezameld. Maar je had al een hoop tips gekregen zie ik :D

@ Arri, het zou leuk zijn als je weer mee komt schrijven natuurlijk! Wat ben jij crea bezig, ziet er echt leuk uit!

@ Duster, ……………….. Sterkte meis!

@ Marleen, ik heb al een dwarse peuter ;) Hopelijk speelt hij straks even met de trein, heeft mama even rust! En Thomas ziet er dus stoer uit met z’n sokken :D Ach, niks mis met een eigen stijl toch ;)

@ Miepie, ohhhh, zal zachtjes praten!

@ All, goedemorgen!

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik kom vanmiddag ff weer om bij te kletsen en bij te lezen! Ga nu maar ff snel de was enzo doen dan is dat in elk geval gebeurd!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Helemaal vergeten te reageren op Petra! Wat een onwijze taart joh!! En wat een mooi meisje is Roosje :)

@ Tesske, ik zie dat je er bent :p hoe is het daar?

Oja @ Petra en Jenny, ben jullie nummer kwijt???

Als de de dames met Iphone/BB Palringo downloaden dan kunnen we wel chatten :)

Deel Deze Pagina