Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Chantal: Ik ben zo'n muts die na een dag 0f 10 a 12 alweer naar huis wil, hoe leuk het ook is. Ik pak ook een heleboel dingen in om mee te nemen zodat ik me thuis voel in zo'n stacaravan/huisje. Als je nog eens zoiets gaat boeken moet je heel goed kijken naar de faciliteiten, omgeving, reviews van anderen enzo. Vorig jaar viel het ons ook een klein beetje tegen, maar nu weet ik wat ik graag wel en niet wil en ben ik gaan zoeken. Dit jaar hadden we echt een top vakantie!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mar, haha veel cars :p is ie er fan van ;)
    Mooie taart hoor!

@ Channie, hihi ik vind vakantie heeeerlijk maar ben dan ook ietsie minder gestructureerd dan jij :p
    Vind je kamperen niet "vies"?

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, wat hadden jullie het onwijs leuk versierd en wat een kado's!

@Chantal, jemig wat jammer dat dat zo tegenviel. Nooit meer hier naar terug of nooit meer naar een camping?? Tja als je eenmaal een keertje geweest bent, weet je waar je in het vervolg op moet letten! Jammer dat je dagen op zijn, balen dat je niet af en toe wat op kan sparen. Jullie waren toch 2 weken? Wij gaan zaterdag, hopelijk is het bij ons niet te warm, maar zal wel meevallen. We hebben wel nog even snel een nieuwe auto gekocht, met airco, haha!! Oja en mijn huis is echt helemaal top geworden. Foto's op hyves!
    Kindgeboden budget? Wanneer krijg je dat?

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zou je denken... haha! Alles is Cars ;)! Hij heeft dat voor het eerst hoor dat ie ergens echt helemaal dol op is. Hij heeft wel vaker periodes dat met iets veel speelt, maar dit is echt helemaal het einde voor m. Ondergoed, sokken, pyjama's, slaapkamer, zwemkleding, etc alles moet het liefts Cars zijn...;)!

Hier is het al de hele dag droog is het bij jou zo slecht dat je niet naar Blijdorp kunt?

8. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    :O Thomas gefeliciteerd! :)

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mar, vanmorgen wel en nu bewolkt...

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Chantal, welkom terug, we hebben je gemist!. Waren jullie nou met zn vijven op vakantie?

Ik heb de slingers en balonnen net weer opgeruimd, hoe lang laten jullie die hangen? Roos zei vanmorgen nog wel toen ze beneden kwam: Mooi-j, ze vind tegenwoordig alles mooi-j (zo zegt ze het :D ) en mama is ook mooi en hief

Vannorgen mijn vader uitgezwaaid naar Parijs, was erg leuk.

Ik ga gauw nog even douchen voordat ze wakker worden en vanavond ga ik voor het eerst in 3 jaar weer bloed doneren, hoop niet dat ik er slappig van word de komende dagen

11. @ marleen: mooie versierd en goede buit ;)
    Ben nooit op vakantie geweest in caravan, dus we moesten het sowieso uitproberen, maar we hadden natuurlijk ook nog een 2de stel mee, daardoor was alles nog meer behelpen dan je normaal al zou hebben, heb daar mooiere carvans gezien voor minder personen van dezelfde vakantie operator.

@ juud: kamperen vies.... hmm... dat niet zozeer...
    Maar ik wil gewoon mijn eigen plee, mijn eigen douche, ik hou niet van beesten en insekten, dus ik denk meer dat ik mezelf dan in een 'diva' hokje moet plaatsen?
    Ik hou van gemak en niet van au naturel, zeg maar, hahahaha!!!

@ lique: ja 2 wkn idd. We hebben hier geloof ik 25 dgn, waaronder geloof 2 verplichte. In het begin van het jaar nog veel vrij geweest omdat er niets te doen was en het zat was..
    ik zal je fotos nog op hyves bekijken, ben benieuwd!
    kindgebondenbudget... is in de plaats gekomen van kindertoeslag (?) noemen ze alleen nu anders dacht ik. is iets van 17 euro per maand ofzo.

12. @ petra: thanks meid, we waren idd met zn vijven en nog een bevriend stel, dus totaal 7....

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Vandaag is het al weer 15 jaar geleden dat mijn vader is overleden, wat gaat de tijd toch snel. Is gewoon bijna de helft van mijn leven....

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Chantal: Was het echt een caravan? Ik dacht een stacaravan. Da's een heel verschil. Wij gaan altijd met ons eigen gezin op vakantie omdat ik mijn eigen gang wil gaan. En k(r)amperen is echt niks voor mij. Ik ga echt niet met een plee rol over de camping wandelen of met toilettasje. Dat is echt niet omdat ik verwend ben hoor (wij gingen nooit op vakantie want daar was geen geld voor), maar ik vind dat gewoon niet fijn. Ik moet mijn eigen plekje hebben waar ik me thuis voel. Ik moet de eerste 2 dagen vaak ook even acclimatiseren terwijl de rest van de fam dan al in de vakantiemodus is... Tja je bent een doos of niet haha!

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Jemig meis, ik wist niet dat je al zo jong je vader had verloren.
    Of het nu een week of 15 jaar is, ik denk dat het gemis altijd zal blijven. Een hele dikke knuffel voor jou!

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik ben wel heel erg aanwezig vandaag... Ik ben niet vooruit te branden nu de jongens op bed liggen, maar ik ga mezelf nu toch ophijsen en de was ophangen! *zucht*

Kindertoeslag en kindgebonden budget is toch anders. Kinderbijslag heet tegenwoordig toch kindertoeslag?
    En kindgebondenbudget is inkomensafhankelijk.

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @MARLEEN: VAN HARTE GEFELICITEERD MET THOMAS ZIJN VERJAARDAG! Hij is goed verwend

@ Petra: Ben het vergeten te zeggen, maar vind het echt hartstikke stoer van je vader

@KindgebondenBudget: Hier ook een belachelijk hoge rekening.....

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    jup wij ook 200 terugbetalen :(

@ Shireen was dat wat je bedoeld wat op de mat zou vallen XD

@ Buddy, *knuf*

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen: Bedankt!

WIJ GAAN DIT JAAR WAARSCHIJNLIJK KAMPEREN EN DAN ECHT IN EEN TENT, HA, HA. Ligt een beetje aan het weer, maar ik heb er helemaal zin in

Ik ga nou snel nog even mijn oogjes sluiten

20. caravan, stacaravan, me not see the difference!

maar ik denk er hetzelfde over als jij...

@ duster: knuff meis

Deel Deze Pagina