@chantal: je bent best lang weggeweest toch? wel lekker, maar als je thuis bent dan ben je ook echt thuis hè @marleen: leuk hoor al die kadoos @duster: ja de tijd vliegt voorbij meis kindgebondenbudget: daar hebben wij geen recht op, kreeg toevallig weer de brief met 0 euro haha @juud: was die broef eetbaar dan? zoja eetsmakelijk haha nou weet nu wel wie de aanstichter is, maar er moeten zeker nog meer slachtoffers gaan vallen op dit forum
@ Shireen, slachtoffers???? @ Mar en Chan, Ik vind kamperen heeerlijk en neem ook het liefst zo min mogelijk mee
Hé wat gek dat er zoveel terug meoten betalen zeg, zelfs jij juud, wat raar... @ jenny: 2wkn... of leek het eeuwen voor jou??? Nou jen ik ben nog steeds nieuwsgierig en geen slachtoffer, want heb rené vanmiddag gesproken en gevraagd wat er met de post is gekomen, dus..... Kom op tell usssss!!!
Zo de was hangt! @ Chantal: de stacaravans die wij huren zijn eigenlijk gewoon bijna huisjes, dus wel wat ruimer dan een caravan. Er zit een normale keuken in en een normale douche. @ Kindgebondenbudget: Onze boekhoudster regelt alles met toeslagen en ik krijg eigenlijk een vrij hoog bedrag in vergelijking met anderen. Ik hoop niet dat wij ook terug moeten betalen... @ Jenny: Vertel nou gewoon... ik heb ook niks bij de post zitten. En als het die taart ellende is dan krijg ik lekker niks haha. Jasper is weer wakker, Thomas slaapt nog.
minimini is wakker, ik kom later nog even @ Duster, wat verdrietig dat je al zo jong je vader bent verloren
wat the fuck is een taartbrief? @ marleen, dan is het een stacaravan, want het had een douche met toilet en keuken....
Chantal, welkom terug!!! Ik heb hard moeten lachen om je verslag Zag je al helemaal zitten en Mr T lopen. Gelukkig hbe je ook een beetje genoten! Enne, ik ben net zo'n doos hoor, 1 week vakantie is voor mij voldoende, wat voelt mijn eigen huis dan fijn @kindgebonden budget; ik kreeg vorige week een brief en ik ben er blij mee. Krijg dus 365 euro nabetaald. De berekening wordt gemaakt op basis van je verzamelinkomen en die halen ze uit je aangifte 2009. Aangezien wij dus huis hebben gekocht en veel aftrekposten hadden is ons verzamelinkomen een heel stuk lager dan vorig jaar. Hierdoor krijg ik nu dus nabetaald! JIPPIE!!! Hier bij de post net ook wat leuks; niet om te eten, maar het t shirt van Rainbowbabies voor Danique waar opstaat dat ze een grote zus wordt. Heb hem direct onder in de kast opgeborgen. Maar hij is zoooo leuk Zijn bezig geweest om het kleine (rommel)kamertje uit te zoeken. En wat een ruimte zeg. Zelfs al aan het fantaseren geweest over de indeling Het begint nu allemaal te bezinken
@Duster, dikke knuffel voor jou vandaag. 15 jaar, 3 jaar, half jaar. Het blijft gewoon een mega-gemis. Leuk kamperen, gewoon in de buurt? @Kindgebondenbudget, dat krijg je toch pas als je zowat minimumloon verdient, dat redt je samen toch bijna niet, of ligt dat aan mij? Balen iig voor degene die terug moeten betalen. Óf bedoelen jullie, kinderopvangtoeslag?? Om er nog maar een term bij te gooien
JENNY: VERTEL NU GEWOON!!!Is ze stiekem weer weggesneakt hoor... ------------------ @ Chantal: Haha, ik vind het gewoon balen voor je dat het een beetje tegengevallen is meis! @ Lique: Dat is weer wat anders meis haha, maak jij het even nog gekker!
@Alieke en nu maar hopen dat ze niet maandelijk wat over gaan maken omdat je dit jaar geld krijgt, en dat dan weer moet terugbetalen volgend jaar!! Al het geld wat je krijgt is natuurlijk prima!!!
Lique; ik bedoel geen kinderopvangtoeslag; dat krijgt iedereen. Dit krijg je tot een verzamelinkomen van 50000 euro ofzo volgens mij. Ben nu ook wel nieuwsgierig wt er in de brievenbus bij Shireen lag! Carmen; ga je testen op texel? En wat fijn dat het met Tess zo goed gaat nu. Genieten hoor!
Ik heb direct nagekeken en voor dit jaar is het inkomen gewoon gebaseerd op ons echte verzamelinkomen, dus kan wienig mis mee gaan. Maar ja ik ben geen vrienden met de belastingdienst en de toeslagen, dus......
@Alieke, wij hebben ook wel eens last gehad met zorgtoeslag, toen we net samen gingen wonen, wat een drama! Hoe zag je shirtje er ook alweer uit, je had wel iets verteld volgens mij. Wanneer mag ze hem aan?
oh ja, ik heb het gehoord en zie de banner nu ook, 2 zwangeren er bij he? @ delilah en alieke: Gefeliciteerd meiden!
haha ik kom niet meer bij. het is een man die het verstuurd heeft meer vertel ik niet haha als ik de enige ben dan lig ik in een deuk haha @chantal: oh dacht zo"n 3-4 weken haha
Het is een paars shirt met roze letters op de rug Echt heel super; en er staat dus op; geef me een (kus) ik word grote zus. Echt heel gaaf! Ze mag hem over 2 weekjes ongeveer aan.
@ lique: whahahaha, maar goed ook of niet??? @ shireen: hmm... vaaagggg..... misschien een mislukte poging tot verleiding? whahahaha!!!
chantal: haha echt grappig... nee vast niet @alieke: leuk hoor zo'n shirt, wanneer ga je het vertellen?