We zijn weer bijna bij de 5000 berichten! Wil degene die dalijk deel 7 gaat openen een smiley ervoor zetten? dat lijkt me zo makkelijk opzoeken
Petra, zit nu even uit te puffen op de bank. Kom net van m'n werk af. Zo meteen eten klaarmaken en dan komen de kindjes weer thuis en zal ik waarschijnlijk weer blij zijn als ze in bed liggen, haha. Jenny, hier ook geen eetbare post.
juud: bas is ook naar de film toevallig dezelfde film, veel plezier nou dames ik zal jullie uit jullie lijden verlossen: hilbrand had ons 2 unox hamburgers opgestuurd met de groeten uit friesland en zonder naam, dus begreep er geen zak van haha maar blijkbaar had ik gezegt dat de mannen graag mee gingen vanwege het vlees en hilbrand vond het zielig voor bas dat hij zolang moest wachten dus kwam op het idee om hem een voorproefje te sturen haha zo grappig
Haha, die Hilbrand! Grapjas! @ Juud: Veel plezier! Ik ben echt gesloopt door die 2 apen vandaag! Ik ga lekker bankhangen. Jeroen gaat zo repeteren met de band dus de afstandsbediening is van mij!!! Fijne avond!
@ jenny: hahaha dat is wel een hele goeie van Hilbrand. Kan me nog herinneren dat je over mannen en vlees geschreven hebt @ Petra: ik laat meestal de slingers 3 dagen hangen en dan gaat alles weg. Leuke foto van Suze @ Duster: knuffel voor jou meid. @ Kamperen: wij gaan deze keer in een stacaravan. Normaal altijd in een bungalow dus voor mijn gevoel gaan we nu kamperen. haha Ik ben ook verwend hoor, zal echt niet met mijn wc rol de camping over gaan. In onze tijd zonder kinderen gingen we altijd in hotels . Ach die tijd komt vanzelf weer terug. @ Avater: als het goed is heb ik ook een nieuwe.
@mirada leuke foto is dat @alieke bij jou zie ik geen nieuw ? @jenny wat een super goei actie van Hilbrand @hilbrand toppie gedaan had je gewoon even alle meiden hier in spanning.
Was ik weer even, ben nog niet ongi. Was vanmiddag op het vliegveld wel erg misselijk maar dat kan ook gewoon komen omdat ik een capucino en appelgebak met slagroom op had Als ik eind v/d week niet ongi ben ga ik testen.
marleen gefeliciteerd met thomas spannend carmen..... dat je het volhoud zo lang geduld, ik had al lang getest he chantal daar ben je weer! hier vanochtend bij de advocaat doorgebracht, en die heeft alles doorgenomen en was ook hoogst verbaasd. gebeld richting die meneer waarom die geen contact had opgenomen, die belde toen terug, en advocaat nam het gesprek over, en blijkbaar vond de anwbmeneer dat niet erg leuk want reageerde wat bozig (alsof wij niet aan het einde van ons latijn mogen zijn) maar goed, hij beweerde de mail niet te hebben gehad, behalve de 2e en dus direct die mail nogmaals doorgestuurd, advocate was erg tevreden over de manier waarop ik het verhaal had opgesteld. in eerste instantie moest de auto dus terug vanmiddag om 1700. kregen we om 1500 tel. dat we de auto nog 2 weken mogen houden wat een opluchting daarna gebeld naar afdeling logistiek, en vanmiddag stond het in de planning dat onze auto morgen op de trailer gaat. (maar kan nog wijzigen) in principe kan het max 15 werkdagen dus 3 weken duren. maar onze hoop is morgen, en dan is die deze week nog hier en kan gerepareerd worden. nou zo ben je bijna 2 weken van je vakantie kwijt. hihi lees hier wat over hamburgers, grappig chieffie mooie site! erg mooie fotos ook las wat over belastingen, bedenk me ineens dat wij dit jaar nog niets hebben gehoord van onze aangifte.....
@Tesske, spannend!! Gingen jullie nu zelf ook vliegen @Noura, nou hopen dat het nu snel voor elkaar is, wat een gedoe... heee nog geen teruggave... das wel laat. Of waren jullie laat. @Jenny, hahahha, die Hilbrand, wat een grapjas!! @Setteke, jij zat zeker ook in het complot... @Marleen, veel plezier met appie Zit lekker te laptoppen, geld overmaken, alles regelen voor vakantie enz.
Lique ja en ik wou graag een tandemsprong uit een vliegtuig doen maar ik durfde het niet aan voor het geval ik toch zwanger ben en ik vond het toch wel prijzig ( 210 euro voor 1 sprong) Ben er nu vandoor, anders is het zo ongezellig voor manlief.