Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Pff ik weet even niet meer of ik alle jarigen tot nu toe gefeliciteerd heb. Anders: alsnog gefeliciteerd! :p

Ik kom helemaal in de verjaardagsstemming door jullie verhalen. Wij vieren Ise's verjaardag zondag. Zin in!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee dames, ik wist van niks! Snapte niks van Shireen haar sms en toen ik dat tegen Hilbrand zei vertelde hij mij wat hij had uitgevoerd!

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke; ja je vent is een grote boef, bas moest erg lachen en zei gelijk hmm lekker haha mannen!

@noura: jeetje wat een gedoe

@lique: vakantie aan het boeken? wij wilde al boeken voor volgend jaar, kon maar tot maart ofzo en wij willen in juni haha

@tesske: oh man dat durf ik niet hoor, denk dat ik out ga onderweg zou zonde van me geld zijn haha

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

alles goed hier?
    zag dat alieke zwanger is!! gefeliciteerd! :)
    verder nog nieuwe ontwikkelingen hier?

hier alles prima!
    luna doet het super nu met andere voeding en er is al een medicijn getopt voor de reflux! ze rolt en brabbelt er op los! alleen denk ik dat ze nu de 6e ziekte heeft. ze kreeg het weekend plots koorts en was gister ook ineens over en nu allemaal rode vlekjes/uitslag. milan is echt aan het peuterpuberen! ;) maar is ook erg lief en kletst de oren van ons hoofd. genieten dus! ik vind het wel druk zo 2 kids, 3 dagen werken en het huishouden. ik vind het ook jammer dat ik geen tijd meer heb voor zp..

liefs rebbel

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    owja... heeft er iemand hier toevallig intresse in een bon voor een zomer arrangement bij de zwaluwhoeve?
    voor 2 personen. ik heb hem voor 50 euro gekocht, maar de dagen dat we kunnen gaan in de vakantie zit het al vol. hij is tot 15 okt. geldig! normaal kost zon arrangement rrond de 100 euro per persoon en nu 50 voor 2.

liefs rebbel

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @REbbel, leuk dat je even wat van je laat horen!! Klinkt helemaal goed. En natuurlijk is het druk, alles bij elkaar.

@Jenny, nee hoor, we gaan zaterdag op vakantie, daarvoor moet ik nog een en ander betalen, regelen. Verzekering en ANWB overzetten voor nieuwe auto. En natuurlijk even zwijmelen bij de site van de camping, haha!!

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ jenny, wat een leuke avater en ook nog Yannieck in je banner, leuk leuk leuk

Ik kom net terug van het bloed doneren en het is prima gegaan. Nu lekker op de bank hangen

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Rebbel, ik zou dat leuk hebben gevonden, maar ja zwanger de sauna in is neit echt ideaal, dus ik laat mijn beurt voorbij gaan

Ik zie nu ook mijn nieuwe avater niet, terwijl hij in mijn profielpagina wel te zien is Ga hem nog eens uploaden

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Rebbel, ben helaas niet echt van de sauna....

Heb ook even mijn best gedaan (nouja en juud al even geleden, haha)

10. Chantico

Rebbel, wat heerlijk dat het beter gaat met je meisje! Wel zielig van de zesde ziekte. En lastig hè, zo'n peuterpuber. Sterkte met de drukte!

Alieke, d'r was iets met dat je op twee plekken foto's kon instellen. Moest dan niet bij Avatar maar bij Profielafbeelding wijzigingen, als ik het me goed herinner.

11. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    leuk al die nieuwe foto's
    zal van de week ook eens doen

ben net gaan joggen, ja ja in die regen ben ik toch gegaan. Vond mezelf best bikkel eigenlijk
    onderweg kwam ik er achter dat ik de ramen op zolder open had laten staan, dus nu hebben we lekkage op de 1e verdieping.....
    oops voel me zo lullig

vraagje
    ik heb een hele tas vol met kleertjes van een vriendin gekregen en kan eruit gebruiken wat ik wil.
    Nu zitten er 4 jasjes is, 2 van Burberry en 1 van Jottum
    4 setjes en veel losse broekjes shirtsjes
    ze wil er wel iets voor hebben, maar vindt dat moeilijk om er iets voor te vragen
    maar nu zit ik dus, wat geef ik ervoor???
    iemand een idee???
    1 van die jasjes was nieuw wel 200 euro....
    ik vind het erg moelijk, heeft iemand raad?

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Rebbel: ik ga je even Pben

13. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Chantico, dank je weL! Je moest dus bij avater en niet bij profielafbeelding, wat ik dus deed :D
    Maar het is nu gelukt!

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    alieke: ah leuke foto

petra: ja schattig hè, ik schoot vanavond bij het vouwen van de was een beetje vol ben zo blij met mijn muppets haha

15. Chantico

Alieke, haha net andersom dus. Fijn dat het gelukt is.

Leuke nieuwe foto's allemaal! Ik blijf lekker bij mijn oude avatar. Zwart met paars zie je bijna niet op het forum, dus vind mezelf makkelijk terug zo :D

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    he dames,

hier gaat ie niet zo. Ben zo ongelofelijk moe en niks lukt me op dit moment. Heb ijzertabletten van de huisarts en gebruik ze nu bijna 2 weken maar verneem nog niet echt verschil, maar goed ze zeggen dat je het pas kunt zien na 4 tot 6 weken gebruiken.

Vind het gewoon zo shit om met 2 kids me zo te voelen. Om 10 uur vanochtend was ik alweer aan het knikkebollen op de bank.

Rebbel: fijn dat het zo goed gaat met luna! oei 6e ziekte das sneu zeg! Leuk he een peuterpuber..... pff en sauna moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed durf nu met mn buik enzo.....moet toch echt eerst weer ff wat trainen en afvallen....

lique: al flink aan het voorbereiden voor de vakantie? Ben het ff kwijt maar waar gingen jullie heen?

alieke: lukt het nog een klein beetje om voor je te houden? Ik had er toen wel erge moeite mee.

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ff: pff moeilijk zeg...tja zit wel duur spul bij maar goed wat heb je er voor over? Ga je alles gebruiken?

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @FF, lastig hoor. Maar mag je het gebruiken en daarna weer teruggeven of koop je het echt van haar?

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ff: oh das moeilijk ja, maar ja ze moet zelf wel een indicatie geven natuurlijk en je moet het ook echt heel mooi vinden natuurlijk. kan je haar niet mee lunchen nemen als je het graag wilt houden
    wel gek dat je vriendin er iets voor vraagt, of is het niet een hele goede vriendin?

20. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik heb er heel veel moeite mee, maar mijn verstand zegt dat ik het gewoon nog even voor onszelf moet bewaren. We gaan volgende week vrijdag op vakantie samen met mijn ouders. En willen in de vakantie Danique dus het shirtje aandoen. Hoop niet dat ze het al eerder in de gaten hebben, want ben zo beroerd als ik wakker word, dat ik denk dat op dag 2 het shirtje aan moet wil ik mezelf niet verraden. maar we zullen zien. Heb het idee dat ze het toch al in de gaten hebben

Deel Deze Pagina