Ja ga is kijken op internet of er al iets op staat over die nieuwe harry potter film, dat vind ie wel mooi
Petra, wat geweldig ziet er dat uit. Chantal, ik heb geen idee voor vaderdag. Bij mijn vader wisten het ook nooit, 2 jaar geleden hebben we 'n ladder gekocht. Mmm eigenlijk geen idee waar die is gebleven. Ard is altijd wel blij met 'n elpee, sigaren of tabak voor z'n pijp, alcohol. Lique, badkamer is klaar, slaapkamers zijn gestofzuigd en de kamer van Lianna en Jorja is gestoft en de ramen gezeemd. Pff nou de rest nog.
@ Chantal: Oh dat ziet er gaaf uit! Ik zag op de routebeschrijving dat het in dezelfde regio ligt als waar wij vorig jaar geweest zijn. Het is daar erg mooi! @ Petra: wat een leuke foto's! Op de foto's vind ik Roos op jou lijken en Suze is volgens mij een papa's kindje, klopt dat? @ Sjorsje: zal ik mijn adres geven zodat je bij mij thuis ook ff gaat boenen??? Hhih!
@ petra: oh wat een heerlijke fotos en die roos die aan het dansen is, te leuk gewoon!!! @ sjorsje: jij bent goed bezig, wil je nog een poetsadresje? @ marleen: ja heb er nu ook wel heel erg zin in, door die foto's enzo, ben erg benieuwd!!! @ duster: jenny zei ook naar de openlucht vliegdagen of whatever te gaan nl. Je hebt meds voor je onsteking gekregen toch? Moet je wel effe wat tijd gunnen, zijn geen wondermiddelen he. Wanneer krijg je de uitslagen?
Ben het poetsen nu eigenlijk al beu, maar ik zal mezelf dadelijk netjes weer naar boven schoppen. Ik hoor de straaljagers hier nu ook. Gisterenavond zagen we trouwens 8 helicopters in formatie vliegen, maakte superveel lawaai.
Hallo dames!!! sjorsje: jeetje wat gaat het hard met jorja zeg! Poetse vandaag! chantal: pff scheelt weer kunnen jullie lekker op vakantie gaan! hopen dat het weer wel beter wordt daar! Dus al verjaardagskleding geshopt....pointerbaby is echt gaaf spul! vaderdagkadoo: mijn vader krijgt een nummerplaat met jens er op voor in zijn vrachtauto en mn schoonvader een tuinkachel ( is samen met zn verjaardag anders werd het te duur) petra: wat een heerlijk verhaal....echt ontaarde moeder.... fijn dat zo goed gaat met roos en suze! Wat een superfotos zeg!!! Haha en die foto van roos met ijsje echt geweldig! noura: fijn dat het al wat beter gaat! Wel nog ff rustig aan doen he! qbee: pff lijkt me wel moeilijk hoor dat ze naar de basisschool gaan...gaat allemaal al zo snel! tesske: he jij shopverslaafde!!!! Leuke kleertjes zeg! Wou dat zon jurkje malou zou staan maar vind haar daarvoor een te bol buikje hebben. Foto van je loungeset!!! Waar shop jij zo al je kleren? Alweer shoppen vandaag!!! duster: wat een leuke fotos! En zie idd dat ze behoorlijk op elkaar lijken! Veel plezier bij de openluchtmacht dagen! linka: hoe gaat ie met jou? Wanneer gaan jullie op vakantie? En hoe gaat het nu tussen jou en jeroen? marleen: hoe gaat ie met jullie bedrijf? Draaien jullie goed? fijn zeg dat thomas zoveel complimentjes heeft gekregen van het kdv! doet je zelf als ouder zijnde veel goed! En nog leuke dingen geshopt? Hard aan de arbeid vandaag dus! Hoop dat jullie ook komen 15 augustus wil je graag ontmoeten!!! puck: dus gezellig naar juliana toren! Leuk zeg dat olivier heeft gewonnen! hoe gaat ie met jullie meisje? juud: gezellig naar akkrum! Ze vrolijken je daar wel op! vind het zo erg voor je meid al dat gedoe en al die hormonen die door je lijf gieren! dikke knuffel! chantico: wat een reageeractie zeg! Wat heerlijk zeg dat ise zo makkelijk is! Als ik altijd van jou lees heb ik ook het gevoel dat je echt van haar aan het genieten bent! Leuk dat ise zo aan het babbelen is! lique: wat ben jij heerlijk sportief bezig zeg!!!! Kun je wat van dat energie naar mij sturen???? jennys: heerlijk weer knol gereden dus! Ben jaloers! Hoeveel voeding krijgt yanieck nu? ff: jeetje wat een slaapkop die stijn! hoe gaat ie voor de rest bij jullie? heeft hij dan die 5e voeding wel nodig?
@Sjorsje, hoe vaak hou je zo'n poetsdag??? Hup naar boven, haha!! @Miepie, energie!!!! ERNERGIE!!!! speciaal voor jou, haha!! Alles goed bij jullie? Ben je alweer begonnen met afvallen? En heb je mijn tip voor trage schildklier nog gelezen? @Chantal, al iets gevonden voor je vader?
een vraagje: Malou wil alleen maar zoet beleg op brood meer hebben. Nu heb ik eigenlijk de regel eerst hartig en dan mag ze kiezen. elke dag hebben we nu strijd dat ze haar broodje niet wil, ze wil dan ook absoluut geen hapje en vanmiddag presteerde madammeke het dat ze het weer uitspuugde (echt overgeven!!) maar goed eerder luste ze wel smeerkaas.....wat zouden jullie doen met deze situatie?