Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, och meis… Vreselijk voor jou ook zeg! Dat is wel heel snel gegaan ook dan he! Van mijn moeder is ook niks meer over. Ik schrok me gister kapot toen ik haar moest helpen uitkleden…

@ Channie, hahaha wat een verhaal :D Wesley is ook gek op koffie, altijd al geweest, apart he! Klinkt toch als een geslaagde vakantie inderdaad jammer van de tegenslagen maar ik zie die kabouters al jou kant op komen hoor, ze lopen mij iig straalvoorbij!

@ Lique, succes bij de dokter!

2. @ delilah, hahaha, gelukkig maar, zal het nnog even duren voordat ze hier zijn, maar als onderweg zijn, vind ik het goed :p

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Snap niks van de indeling van mijn vorige bericht. Het zal wel. Zo dokter hebben we weer gehad.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @alieke: van harte met je ouders

@delilah sterkte voor je moeder

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    wie kan mij vertellen wat voor oplader de iphone heeft?? Vriendin ligt in het ziekenhuis en is de oplader vergeten...

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, het is er een met een breed insteekstukje laat maar zeggen, geen klein pieletje. En de stekker moet je in elkaar schuiven volgens mij?

7. @ jenny: zo leuk om jouw avatar te zien, voel ik me thuis :p

8. Nou ik ga ff spammen....

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje dat is even schrikken.... Sterkte!

10. hier stond hij heel demonstratief het ergens niet mee eens te zijn, trok zijn pet van zijn hoofd, zette het weer scheef op, tuitte zijn lippen en zat onder zn wimpers door naar me te kijken of ik wel zag dat het het er demonstratief niet mee eens was... :D

Bekijk bijlage 89137

Deel Deze Pagina