Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Leuke foto's Chantal!

Wij zitten in ballorig meppel :D

2. thanks set!
    Kids lekker aan het spelen dus?

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: ah wat een heerlijk ventje en leuke foto's hoor
    ja vind het een leuke foto van mylan ;)

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Chantal, wat een gave foto's zeg. Diegene met die zonnebril is echt supergaaf. Het is ook echt een lekker ventje!

5. dankjewel petra, ik vind m ook heel stoer idd, hij wilde ook niet lachen met die zonnebril op, hahahaha!!

ok, ff naar de supermarkt, kaartje kopen voor mijn vader, want moet er ook al zonder kado naartoe vanavond, hahahaha!

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ FF: Ik vind de oplossing van Sjorsje ook wel wat eigenlijk. Je moet het eigenlijk jezelf niet moeilijk maken meis! Ik zet alles eerst op MP en wat niet verkoopt geef ik weg,daar vraag ik dan ook echt niks voor. Ik kreeg wel van vrienden ooit eens een hele gave mand gevuld met lekkere dingen. Er zaten cocoskoekjes in waar Thomas sindsdien verslaafd aan is :D!

@ Delilah: Jeetje meis, dat is allemaal wat. *Dikke knuffel*

@ Chantal: Wat een geweldige foto's van Mr. T!!! Wat een komisch figuur, geweldig!

Zo ik ben even met mijn moeder,zus en 2 nichtjes op stap geweest. Een van de meiden wordt 7 en mocht zelf cadeautje uitkiezen. Wat een gemuts met meiden zeg haha. Het is maar goed dat ik jongens heb haha!
    Nu moet ik nog gaan werken vanmiddag,bleh!!! Ik heb echt helemaal geen zin...!!!

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Chantal, leuke foto's!

Alieke, wel fijn dat je zomervakantie hebt, of niet? Met zulke misselijkheid voor de klas moeten staan lijkt me ook niets. Als het kindje straks in maart geboren wordt, heb jij dan verlof tot het eind van de zomervakantie? Of moet je eerder al (in juni) weer aan het werk om het staartje van het jaar af te ronden?

Miepie, oh ik hoop zo dat je droom voorspellend is en je snel leuk werk vindt en heerlijk op vakantie kan!

Duster, oh meis… Ik wou dat ik je wat energie kon opsturen…

Delilah, sterkte gewenst meid.

FF, je moet idd ook bepalen wat de vriendschap je ‘waard’ is. Als geld een rol speelt in een vriendschap wordt het wel tricky. Ook daarom zou ik zeggen: laat haar een bedrag bepalen óf zeg dat je het niet wilt hebben. Als zij het bepaalt, dan kan ze hooguit zichzelf stom vinden dat ze te laag heeft gevraagd, maar als jij te laag biedt, dan kan het tussen jullie in gaan staan. Of als jij te hoog biedt en daar zelf een rotgevoel aan overhoudt. Ik zou dat gewoon zo aan haar uitleggen en haar dan laten kiezen. Erbij zeggen dat je het helemaal begrijpt als ze het via MP wil verkopen. Dat je haar liever als vriendin hebt zonder lastige toestanden met geld.

8. Zo terug van pauze, heb niet de rust in mn bips om er zo lang te blijven zitten....

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ff. Ik krijg vaak kleertjes terug voorde kleertjes die ik geef

@deliah. Jeetje meis dikke knuf

@chantal wat een heerlijke foto's

10. dankjullie wel voor de reacties op mijn fotos!

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    delilah heel veel sterkte!!

chantal wejoo wat een leuke fotos zeg! en die met die zonnebril super!
    tja en de laatste, ook fantastisch hoor

ff nou ik weet wel dat jasjes van burberry soms wel voor meer als 80 euro weer van de hand gaan op mp.
    maar ik vind dat je iemand voor het blok zet door het te geven en dan er wat voor te vragen.
    dan had ze het andersom moeten vragen of je wat van haar over kopen wil voor een leuke prijs?

zo zit hier met een maskertje in mijn haar, zo even uitspoelen, en dan straks even bij broertjes van mijn man langs. ze gaan nu mischien met onze oudste een dag of 2 naar maastricht en valkenburg met een hotel. toch nog iets van de vakantie maken he

12. @ noura: meid moet we ff afspreken?
    volgens mij is er heel wat gebeurd of niet, krijg het niet echt mee.... :(
    En is Anissa nou al jarig geweest of moet ze nog jarig worden???
    Kom je langs voor kop koffie?

13. René is gewoon al begonnen met het vervangen van de handgrepen van de kast, was veel werk, dus het is even bij het dressoir gebleven....

Bekijk bijlage 89188

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Chantal: Mooi!

15. @ marleen: wat heeft ze uitgekozen dan?
    en succes met werken, soms moet je hé :p

@ alieke: wilde nog reageren, wat leuk dat shirtje, ben benieuwd of je het volhoudt ;)

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Chantal: Een roze horloge van E sprit (<--sorry maak alleen reclame voor mezelf :D), zilveren armbandje met bedeltjes van paarden en een zilver kettinkje met een paardje. Dus ze wordt wel verwend zou ik zeggen!
    En wat werk betreft; Het is echt een hele stille periode nu. Jeroen is allemaal steigerhouten meubeltjes en plantenbakken aan het maken, maar voor mij is er zeer weinig te doen. Opruimen en de administratie bijhouden. September begint het hoogseizoen weer en daar zijn we dan voor aan het voorbereiden. Jeroen heeft een afaspraak bij een woningcorporatie in Rotterdam, dus ik moet vanmiddag aanwezig zijn, maar ik heb geen hol te doen en al helemaal geen zin in opruimen haha!

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wat voor grepen zaten er eerst op dan?

Deel Deze Pagina