Ik zit erover te denken mijn wenkbrauwen met permanente make-up te laten zetten, maar zie dat het prijziger is dan ik had verwacht...
mijn wenkbrauwen zijn erg kort, dus ik moet ze altijd bijtekenen en dat was ik afgelopen vakantie zo zat, dat ik dus aan perm. make up zat te denken
ohw okay, ik teken ze af toe ook bij heb namelijk lange dikke haren haha maar kost zo'n 200 euro zie ik
@ Delilah: Wat naar allemaal voor je moeder, heel veel sterkte! @ all: Leuke avatars hebben jullie! @ Chantal: Leuke foto's van jullie vakantie! Wat een schattig mannetje is Tygo toch! @ Alieke: Leuk idee om Danique een t-shirt aan de doen om te vertellen dat je zwanger bent! @ FF: Ik vind ook gewoon dat ze had moeten vragen of je interesse had, dan was het een stuk makkelijker geweest. Kun je haar niet alsnog vragen wat ze er ongeveer voor wil hebben? Dan kun je zelf beslissen of je de kleertjes daarvoor wilt hebben en anders geef je het toch terug? Pff druk dagje gehad tot nu toe, nu even relaxen en dan zo mijn boefjes uit bed halen...
Ik heb een zwart randje boven mijn ogen laten zetten. Het zou ong 3 jaar blijven zitten, maar het zit er nu al 7 of 8 jaar
@ Chantal: Ik zou dat echt niet zomaar aan durven bbrrrr. Moet ik wel heel veel vertrouwen in iemand hebben hoor! maar elke dag je wenkbrauwen doen is ook niet alles. Ik heb al bij mascara dat ik denk; Daar gaan we weer... haha!
@ jenny: ja bij de salon waar ik onze haren altijd laat doen is het vanaf 255... eerst maar even beetje bij elkaar sparen dan denk ik.... @ puck: dankje! weet je al hoe lang minipuck bij jullie zal blijven eigenlijk? @ duster: dat is wel lang idd, wenkbrauwen heeft mijn zus ook al eens gedaan, weet eigenlijk niet meer hoe lang dat is blijven zitten bij haar...
Nee, dat weten we nog niet, dat horen we volgende maand als het goed is... Spannende tijden dus! By the way.... leuke kamer-opknapbeurt zijn jullie aan het doen, de kast is erg mooi geworden. Maar je doet je heerlijke bank toch niet weg?!
oh echt wel, hahaha, zodra er geld is voor een nieuwe bank, ik wil graag een leren... idd spannend... ook fijn om te weten natuurlijk.... @ jenny: hahahaha, ja dat zal ik dan voorlopig ook nog even moeten denk ik zo... @ marleen: ook dat speelt in mijn achterhoofd mee, straks kijk ik in de spiegel en heb ik mn kop vol sterren
bedankt dat jullie allemaal zo hebben meegedacht ik heb wel interesse in die kleertjes, want het is wel mijn smaak, de meeste dingen dan. Ik geef ook wat terug, waar ik niks mee kan ik heb haar nu gevraagd zelf na te denken over een bedrag, omdat ik inderdaad geen scheve gezichten wil. En dan is het ana mij of ik het daar mee eens ben Dus nu moet zij maar zien hoe en wat..... ik bel haar straks nog wel even _________ chantal ik wil ook graag permanente make up laten zetten op mn wenkbrauwen. Ik heb hele lichte haartjes, die zie je dus bijna niet en ik teken dus ook iedere dag bij. Maar idd op vakantie met die hitte ed, vervaagd het snel. Pittige prijs inderdaad....en dan maar hopen dat het naar je zin is.....moeilijk hoor
@ FF: nou dat lijkt me goed opgelost zo dan ! ik moet er idd ook nog even over nadenken en even laten bezinken en ook even overleggen met René, want vind het niet goedkoop. Dadelijk lig je daar op de stoel, doet die ene wenkbrauw zo zeer, dat je de ander niet meer durft
Zo alweer bijna 5 uur... Nog even, dan naar huis, en weer in de auto richting Enschede! Moet de verjaardagskaarten van Tygo ook nog even schrijven, heb er maar 30 besteld dit keer, verwacht toch bijna geen bezoek, dus zal het alsnog veelal voor niets zijn, maar ja, dan heb ik in ieder geval niemand over geslagen!
@ Chantal: haha dat soort scenario's schieten ook door mijn gedachten! 30 kaartjes, da's aardig wat. Ik heb er voor Jasper 16 en kom precies uit! Ik ben al thuis. Ik had toch nog aardig wat te doen, dus de tijd is achteraf voorbij gevlogen. Pizza's gaan nu de oven in. De mannetjes zijn moe en gaan op tijd naar bed. Manlief is nog niet thuis!