Petra, ja ik had ook meteen mijn moeder smsje gestuurd, doodgeschrokken was ik. Me broertje was in Griekenland met zn vrienden me moeder bang, maar kennis van me moeder en haar man kwamen langs om Grieks briefje te maken voor Timo, gaf haar goed gevoel. (ene vrouw is grieks) en praten van Jeslyn, netals andere kinderen, ze maakt ook zinnen zoals je ook eerde bedoeld ook in gebaartaal. Carmen, allergie voor noten, wat voor reactie krijg je dan? Miepie, kijk zo wel de foto's! Lauwie, super dat je hartje hebt gehoord, heerlijk! Belastingen? Moesten we terug betalen, Jeroen geld terug maar ik nieet....bah! Maar is al betaalt, dan ben je vanaf. Tsja, ga ook liever uitgeven, hihi! Nou heb meer dan 1,5 uur geslapen, oeps! Te diep idd..... Ga nu stofzuigen voordat Jeslyn wakker wordt..
Ik heb wel met mezelf afgesproken om alles wat ik meer heb in de maand ,nu met mijn nieuwe salaris, direct op mijn spaarrekening te zetten. Ik geef nu in de maand zo'n 500-600 euro uit aan kleding, brunchen/lunchen/dineren buiten de deur,uitstapjes, wekelijkse verse bloemen, en ander onzin spul en ik ben bang dat als ik de rem er niet op zet dat ik de salarisverhoging er ook zo bij door bras en dat vind ik wel te gek worden.
oh waarom slaapt mijn dochter thuis meestal 3u overdag behalve op vrijdag?? ze lag na een uurtje slaap te kletsen, dus ik dacht prima. besluit ze er zelf uit te klimmen! harde klap, maar zo te zien heeft ze niks. zo verjaardag, dus weer niet echt tijd voor jullie. sorry hoor!
Linka lekker even geslapen dus. Ik kan dat niet want als ik een uurtje ga dutten ben ik de hele dag/avond niets meer waard. Mijn keel zwelt op van bepaalde noten en dan word ik onwijs benauwd.
@TEsske, wat heerlijke die luxe van ongegeneerd geld uit kunnen geven. Die tijd is hier helaas voorbij. Moet ik echt weer fulltime voor gaan werken en dat wil ik nou ook weer niet!
Zo bijna weekend mensen.... Ik heb trouwens ook nog nooit meegemaakt dat een aanslag niet klopte... moet er ook niet aan denken zeg. Het bedrag komt overeen met wat de belastingdame voor ons heeft berekend dus, maak me geen zorgen. @ lauwie; veel plezier op de verjaardag @ noura: oh dat is fijn dat de verzekering het vergoed! scheelt weer toch...! @ carmen: hoe is het met je buik? Heb zelf de hele dag al zo'n vervelende onderbuikpijn en lage rugpijn, vreselijk... Mn darmen denk ik, grrrr.... Vanochtend al aspirine genomen, maar die is inmiddels wel weer uitgewerkt merk ik...
Chantal wat vervelend! het word tijd voor je vakantie meid, dan kan je lichaam even bijtanken. Mijn buik voelt af en toe nog vervelend aan en gister en vandaag had ik een heel pijnlijk gevoel een stukje boven mijn lies toen ik zwaar tilde?
@ carmen: nog niet over dus... vage klachten hoor. Heeft de HA nog iets gezegd over klachtend die je kan ondervinden na het verwijderen van de spiraal dan?
Carmen, vroeger kon ik ook niet tegen om dutje te doen, had ik ook nooit nodig, maar sinds ik oorsuizen heb en nu 2 kids vind ik nu meer zwaar dan normaal en ga ik me juist meer irriteren ivm oorsuizen en spanningen, ook op advies van Psychologie dat ik ff dutjes moet doen, dat helpt ook en sinds ik doe is prikkelbaar gevoel in me schouder en nek weg en ben ook wat rustiger. Me broertje ook voor noten en peulvruchten, ook benauwd en knelle nek, heel erg vervelend. Me moeder heeft nooit pindakaas in huis en noten ook, als ze hier komt lunchen neemt ze altijd pindakaas! Wat veel geld om uit te geven, maar tsja, als je prettig vindt kan je ook gaan doen, misschien 100 euro per maand sparen en de rest kijken wat je wilt doen, je moet ook gaan genieten meis.
Ai Carmen.....wij eten vanavond patat en ons vriend komt hier eten, maar hoe laat weet ik niet, het is ook collega van Jeroen (ook dan nog, hij is vriend van ex van Jeroen, haha) dus ze komen dnek ik samen, Jeslyn en ik gaan alvast eten. Anders moet mark maar lekker alleen de deur uit
Dilemma Carmen.. toch alvast smakelijk eten voor straks! Nog even kijken zo in de winkel wat wij eten moeten.. kasten zijn zo goed als leeg..
Heb 'm laten verwijderen door de gyn maar die gaf eigenlijk alleen aan dat het lang kon duren voor er een menstruatie zou komen en dat het zou kunnen dat het daarna heel onregelmatig is. Ik heb nu 2 menstruaties gehad en afgelopen week die 1dags bloeding. Oh en mijn libido is vreselijk omhoog gegaan
@ carmen: hahaha, ja dat ken ik ja, dat had ik ook toen ik geen anti conceptie meer gebruikte en merk dat het nu met de pil echt weer minder is.... Vervelend die klachten...
haha je maakt er wel een ingewikkeld verhaal van met die vriend Mark gaat vast niet alleen..dan neemt hij so wie so Tess mee. (die nog steeds slaapt trouwens)
Ik moet zo nog ff snel de winkel in rennen voor melk, wij gaan pannekoeken eten heb ik besloten... René is later