toch wel raar dat de ene niks meer overhoud en de ander mag ze behouden of krijgt meer, zo stom kost mij weer 4000 euro haha gelukkig heb ik spaarpot van de kinderen haha ja is hun schuld toch haha nee hoor zou ik nooit doen had daarvoor nou ook niet echt héél veel
Mogen Jenny en ik allebei een halve van jou dan Setteke? Het scheelt hier wel erg veel hoor. Ik heb altijd moeite met een bikini vinden omdat het daarin erg opvalt. Geen tiet en veel kont is zoiezo al een drama met badkleding...*zucht*
Jenny ga jij 15 aug bbq-en bij Set? Neem jij dan de cup mee? Dan pik ik de helft wel bij jou op, is dichterbij haha!
Marleen, vervelend van je moeder, knuff voor jullie beiden. Cup, toen ik jong was had ik B cup na de bevalling van Myrna C cup en nu heb ik 75E cup.... Push up bh hoeft dat niet meer voor mij, dat doet erg pijn, helaas...gewone beugelbh.
Idd, ze zijn gegroeid, jammer! Me zus heeft DD cup of F cup (ben wel benieuwd als ze toch zwnager kan zijn). Mijn moeder ook. Jongste heeft A/B cupje. Ja heb lekker geslapen! Ga ik nu ff koffie maken en stofzuigen en dan komt Myrna thuis.
100 euries voor een BH is hier de moeite niet haha. Lang leve Hema,maar de allerfijnste BH heb ik laatst bij de Lidl (!) gekocht! Oh ik ga ff wat doen hoor. Die 2 apen zijn buiten en Jas slaapt nog!!! Even een wasje ophangen, heb ik nog wat gedaan vandaag!