Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, nee, heb het hartje bij de vk gehoord. woensdag echo, nekplooimeting.

shanai, wat leuk dat fayenna de stokstaartjes ook zo leuk vindt! als je erge spijt hebt: wij hebben haar stokstaartje hier voor 7€ ofzo gekocht.
    wat grappig wat ze tegen je man zei :D

petra, veel plezier!

lique, hoe was (is) het vandaag?

marleen, wat is het gaaf geworden!! idd drukke tijd voor thomas.

ik lig ff op de bank terwijl vriend en dochter ff bij oom langs zijn en een ijsje halen.

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lauwie: oh wat leuk, heerlijk hè het horen vond het altijd heel bijzonder

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Alieke: Thomas gaat naar een protestants- christelijke bassischool. Jeroen & ik hebben zelf ook op deze school gezeten. We hadden de keuze uit een openbare, christelijke en reformatorische school. We doen beide niets meer met het geloof, maar ik wil wel dat de jongens daar een stukje over meekrijgen.

Ik heb vanmiddag mijn Bugaboo Bee via MP verkocht. Ik gebruik nu de Mc Laren buggy van mijn broer, die ligt standaard in de auto. Het ledikantje en de commode hebben we uitelkaar gehaald en morgen gaat de kast uit elkaar. Best vreemd hoor allemaal. Vrienden van ons (gitarist van de band) zijn een paar maanden geleden getrouwd en hebben net hun huisje helemaal ingericht en zijn nu door de pil heen zwanger geraakt! Ze wilde naar ons kamertje komen kijken omdat ze al ontzettend veel geld uit hebben gegeven. Als hun m niet willen zet ik m ook maar op MP en dan is het babytijdperk hier echt wel een beetje over...!!!

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    marleen: gek idee inderdaad, hebben wij ook.... alles wat ik niet meer gebruik geef ik weg of verkoop ik.

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Jenny: Het gaat zo hard! Over een paar maanden mag Jasper naar de PSZ en zit Thomas op school!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Alieke, sinds vandaag wil Silke alleen nog maar uit een gewoon bekertje drinken en dat gaat helemaal super! Dus wij gaan maar over. Waarom probeer je dat niet, nog beter dan een tuitbeker!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dat komt door onze positieve vibes :-D

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Alieke, eerlijk gezegd hebben wij nooit drinkyoghurt dus het kan best dat dat niet veel dikker is dan gewoon drinken, maar ik dat niet wist :). Ise heeft geoefend op gewone yoghurt (uit zo'n literpak) met roosvicee erdoor en dan drinken uit een kleine beker. Vond ze geweldig. Maar ja, we hebben er nu wel een dreumes door die zo nu en dan haar toetjesschaaltje aan haar lippen zet om die zo te ledigen :D

Doen jullie kinders ook wel eens zulke dingen als een toetjesschaaltje leegdrinken of de laatste restjes er uit likken? Vanmiddag pakte Ise haar bord waar ze een panne(n)koek van gegeten had op om de restjes stroop af te likken :$ Haha, het zat ook op haar neus en kin en nog net niet in haar haar. Maar toch vraag ik me af of ik, hoe grappig ik het ook vind, dit niet moet ontmoedigen. In het kader van een fatsoenlijke opvoeding endezo. Of vinden jullie ook dat kinderen af en toe zulke dingen mogen doen?

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ghehehehe, ik ben ook erg blij dat jullie er zijn!! ;)

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden, hoe is het hier???

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Chanti, oh ja, toetje eten met de vingers, want zo haalt papa geknoeide vla van de tafel, schaaltjes uitlikken want dat doet de poes ook, appelstroop in je haar smeren...... Ik zeg er nooit zoveel van, hoe meer ik zeg hoe leuker het wordt.....;)

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo dames, het was zeer geslaagde dag!!!

Ja ik kan nu eindelijk hier vertellen dat ik een soort babyshower georganiseerd samen met 2 meiden voor Maxarie!!! Haha! Jullie snappen het dat ik niet kon vertellen hier en op hyves, haha! Was heel leuk!

Ze vond heel leuk en haar vriend ook, ja we hebben voor hun tweeen georganiseerd, omdat ze leuk vind dat hij bij is!

Marleen, wat leuk foto's en mooi gemaakt, knap!

Sjorsje, wat flauw, heb meegemaakt iemand vroeg aan mij of jeslyn leuk zou vinden ik zei ja, toen gaf ze aan haar, dus vond ik wel heel aardig, flauw hoor van die persoon.

Ik vind ideaal nuby beker, jeslyn wil alles zelf doen, dus kan ik haar niet voorbeeld laten zien hoe ze moet drinken, heb ook van geprobeerd, wacht ik nog ff mee ;)

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Owja, shanai, je moet niet je verontschuldigen hoor, als het maar goed gaat met jullie ;)

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    spring even in bij de laatste pagina hoor. wil even klagen..... of mischien ervaring vragen.
    heb geen pijn, alleen stoelgang is wat vreemd en eng, net als na de bevalling een beetje
    maar ik ben zo moe, kan heel veel slapen. vanmorgen werd ik amper wakker, en paar uur later vielen mijn ogen gewoon dicht tijdens voetbal kijken. heb nog een aantal uur geslapen tot half 7 en ben nu al weer moe, en mijn hoofd voelt alsof het met watten gevuld is.
    ik heb wel vandaag een vaderdag cadeautje gehaald, maar ben gewoon mezelf nog niet.
    en moet morgenavond werken ook nog.... morgen even aanzien hoe het gaat
    kan jeje van narcose zo duf voelen

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Als ik jou was zou ik dat werken maar even overslaan meis! Je kunt inderdaad last hebben van de narcose en dan lijkt het me beter dat je gewoon ff thuis blijften ff bijtankt!

---------------------------------------------------
    Ik was van plan vroeg te gaan slapen, maar ik ben op zoek geweest naar een radio cd speler voor Thomas. Ik heb er eentje gevonden en bestelt. Ook de cd studio 100 hits ofzoiets. Daar staan een aantal liedjes op die hij steeds zingt. Hij is de laatste tijd zo met muziek bezig. In de auto zingt hij hele stukken van engelstalige liedjes mee.
    En wat is er nou stoerder dan zelf cd's luisteren op je nieuwe slaapkamer :D.

Nu ga ik echt slapen want we gaan morgen weer klussen. Er ligt ook nog een berg wasgoed en de stofzuiger zal ik ook eens moeten gaan gebruiken in huis ;):)!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Daar kan je nog best een poos last van hebben, en dan heb ik het over enkele weken max. Ik zou de komende tijd maar even heel rustig aan doen.....

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@noura: ik zou als ik jou was nog ff lekker thuis blijven :)

@alieke: kdv gaat jou vertellen wat je moet doen?? gewoon doen wat je zelf fijner vind hoor!

@lauwie:super dat je het hartje hebt gehoord!!

@marleen: wat een super mooi kamertje!!

Over voetbal: ik heb het helaas niet kunnen zien.. moest werken dus heb het op de radio gehoord.. maar jah ze hebben gewonnen nu op naar de wedstrijd van donderdag! die kan ik wel zien :)

ff ego: jeroen is gister op sollicitatie gesprek geweest maar hij doet het toch niet.. het is niet echt wat hij zoekt en hij wilde graag de ploegendiensten uit en dichter bij komen te werken.. maar waarschijnlijk gaat dit bedrijf in 2012 verhuizen en komt hij misschien ook verder te zitten.. dus gaan toch maar ff verder kijken

we hadden vanavond eigenlijk verjaardag maar we zouden niet gaan.. zegt jeroen in ene keer om 21.00 uur zou ik toch ff gaan :S dus nu zit ik hier weer alleen!!

wat hebben jullie voor vaderdag gedaan??

ik heb met me broer en me ma een printer voor me vader gekocht die wilde hij namelijk graag hebben..

en voor jeroen ben ik druk geweest met de kindjes..
    Heb met vingerverf de handen van de kids erop gezet en de namen erbij geschreven met textiel stiften en dan op de voorkant heb ik djayden laten kleuren met die stiften.. ben benieuwd wat hij ervan vind..

kusjes

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

oooh jah en denice ik zou gewoon zeggen dat je het nog niet aankan om naar dat feest te gaan en nog bij je kids wil zijn.. lieg je niks om toch

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zit dus in dubio, want had dat dan eigenlijk al wel aan moeten geven, maar had dit dus ook niet verwacht dat ik me zo voel.
    denk dat ik morgen maar even bel, want vind het best moeilijk.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantico: oh meis, denk niet dat je haar verpest als je af en toe moet lachen als ze heerlijk aan het kliederen is en ddenk ook niet dat als ze straks 18 is ze naast je in een restaurant dit ook nog doet haha

@noura: denk dat het nog wat naweeen zijn van de operatie, zo'n narcose is niet niks neem er even de tijd voor

Deel Deze Pagina