Petra, het ziet er wel erg leuk uit. FF, mooie foto en alvast een fijne vakantie. Noura, kan idd van de narcose zijn. Doe maar rustig aan. Linka, wat ontzettend leuk dat jullie die shower georganiseerd hadden. Schatje, wat een rotstreek. Ard zou het niet eens in z'n hoofd halen om alsnog zonder mij naar een feest te gaan. Als ie het wel zou doen kon ie gelijk daar blijven. En z'n vaderdagcadeautje niet eens aanpakken, van mij kreeg ie het niet eens meer. Ard heeft van de kindjes een beschilderde kei gekregen (van het kdv) en een fles lentebier. Van mij espressokoffie, nougat (meer voor mij eigenlijk) en wat chocoladesinaasappelstukjes. Dadelijk gaan we naar een binnenspeeltuin.
Van Jeslyn heeft Jeroen een gereedschapkist, had hij ff nodig (ja hint om schuur op te ruime, hahaha)
@ Petra, zoo lekker hoor haha heb je meer foto's? @ Shireen, heb je nu al een foto!!!!! @ schatje, ik zou lekker een daggie weg gaan met de kids, laat hem lekker thuis mokken (over mokken gesproken ). Ik zou dat echt niet pikken Maar vooral vervelend dat het ook nog vaker gebeurd!
Hilbrand doet het goed als klimtoestel, Giulia kwam hem dat boekje brengen ze vond dat ie ook nog wel kon voorlezen haha Bekijk bijlage 79949
En de laatste even... Dit ziet er erger uit dan het is hihi Bekijk bijlage 79950 De rest staat op Hyves
Zo Hilbrand heeft zijn vaderdagverrassingen ook gehad. Hij heeft van de kids tekeningen gekregen en ik heb een cd voor hem gebrand met nummers die hij leuk vind en ik heb de kids tekeningen laten maken die ik in het hoesje heb gedaan. Van mij heeft hij een BMW kraslot gekregen en uiteraard kreeg meneer ontbijt op bed. Daarna had Silke nog een verrassing voor heit, een poepbroek waarvan de luier het niet gehouden had en het op de vloer lag en in Tymen zijn bed uitgesmeerd. Dus die onder de douche, Tymen ook gelijk maar, is dat ook weer klaar. @ Schatje, zooooow hééé, daar zou ik ook heel pissig van worden. Zou idd ook weg gaan met de kids, laat hem het lekker uitzoeken! @ Petra, hihihi, modderworstelen de droom van elke man...... @ Juud, leuke foto's! Ik heb ze inmiddels ook opgeslagen. Kids hebben zich prima vermaakt he? (en de papa's en mama's ook )
petra, haha, dat ziet er lekker uit! schatje, beetje jammer idd! juud, gezellig hoor! otje heeft de hele wedstrijd geslapen jenny, ben benieuwd of je een ei bent
Lauwie, niet veel gedaan, maar bij hun thuis en ik heb leuke luiertaart gemaakt vooral mandje met spulletjes en map met a4 papieren van vrienden en oranje gekeken en natuurlijk kletsen