Peoh, van mij mogen jullie mijn boobs hebben, hihi! QB, ben je al zenuwachtig voor uit eten? Hihi, lekker romantishc..... hier gebeurt nooit!
Nee joh, niet nerveus.. nu alleen maar hopen dat hij niks geregeld heeft achter mijn rug om.. oepsie! Haha!
hahahaha boobytalk hier nou ik had flinke met de zwangerschap en de borstvoeding. voor mijn doen dan. en vond er niet veel aan, lastig met shirtjes, inkijk, sommige kijken naar je tieten nee ben blij met wat ik heb, iets steviger mag of voller. maar ja ben prima in balans geloof ik. chantal en tygo zijn weer weg, wat een leuk ventje is tygo! straks even wat boekjes opzoeken voor het ziekenhuis morgen, ik hoop dat ik me goed genoeg voel om te kunnen lezen. en het wespennest word morgen weggehaald. wij huren een huis dus dat word gedaan
Leuk onderwerp, maar kan er nu niet echt over mee praten. Ik moet eerst zien wat ik na de BV overhoud....
heee leuk onderwerp. Ik heb na de zwangerschappen ook het nodige overgehouden. Ik heb ook nog wel een stukje in de aanbieding hoor, niet te veel want er moet wel iets overblijven. haha
ok lijstje wat zou je aan jezelf willen veranderen? JennyS: boobies ietsjes groters en iets minder onderkin
Mezelf veranderen..... Meer zelfvertrouwen terug winnen en ook graag beugel in toekomst als tandvleesontsteking helemaal verdwenen is...
ik zal het je sterker vertellen, ik heb dus nergens last van, is al weer paar maanden terug. dus zou bijna neiging krijgen het af te blazen.
ok lijstje wat zou je aan jezelf willen veranderen? JennyS: boobies ietsjes groters en iets minder onderkin Noura : niets geloof ik, mischien altijd vrolijk en energie hebben