Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hihi, hier moest ik stiekem wel even om lachen hoor! Lekker meissie :D!

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Puck: Hoe is het eigenlijk met mini Puck?
    Ik vergat trouwens helemaal te reageren op Olivier en zijn gewonnen kaartjes, goed gedaan manneke!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @mar haha ja ze snapt best wel veel! Slapen je mannen weer goed?

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, is castricum bij jou in de buurt? daar zitten ze ook: Menukaart Castricum

puck, heerlijk gegeten! ik vind mini puck wel een lief koosnaampje voor je kleine meid!

juud, als we het over de hypotheek hebben dan snapt ze het natuurlijk niet, maar wel als het over de baby gaat of mensen die zij ook kent of zelfs over mijn werk herhaalt ze wat ik zeg.

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    die van mij snapt niet veel en is ook weleens/ vaak oostindisch doof, maar als het woord ijs of chocola er in voor komt dan hoort hij ineens wel alles hihi

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, dat zit inderdaad dicht in de buurt! Misschien eens kijken, haha!!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie, is dat niet gewoon papegaaien? Dat doet Giulia nl ook. Maar of ze dan weet wat ze zegt dat betwijfel ik?

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dat over mijn werk is papagaaien idd. maar laatst belde de vrouw van de collega wiens zoon zo ziek is. ik noemde zijn naam en toen had ze duidelijk in de gaten over wie het ging. ze wilde hem ook aan de telefoon. (ze kent hem van mijn werk)
    of als we het hebben over dat we de leidsters van het kdv ook maar eens moeten vertellen dat ik zwanger ben dan zegt zij dat ik een baby in mijn buik heb en 1 van de leidsters niet.
    of als wij het hebben over een buurjongetje zonder zijn naam te noemen, dan zegt zij zijn naam.

al maakt het mij dus niet uit of ze een zinnige bijdrage aan het gesprek levert. ze mag mij als ik met een vriendin zit te praten ook haar tekening komen laten zien of wat voor speelgoed ze gevonden heeft. en ik vind het ook leuk als ze dan wat tegen mijn vriendin zegt. net als ik het leuk vind als haar kinderen niet te verlegen zijn om met mij te praten en ik ook zal reageren op wat zij vertellen.

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, even een tekening laten zien als ik met een vriendin zit, prima. Maar alleen dan als ik dat toe sta. Vind ik op dat moment mijn vriendin en gesprek even belangrijker dan is het jammer voor Giulia maar moet ze gewoon even op haar beurt wachten. Het is namelijk niet zo dat alles om onze prinses draait.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zo onze verlanglijst staat op internet haha

Gratis Verlanglijstje - Inloggen

inlog: giulia
    paswoord: giulia

En jullie raden zeker het komende thema van haar kamer wel ;)

We zitten te dubben om haar kamer roze te verven of een paar maanden wachten en dan alvast haar nieuwe kamer doen???
    Want als er een baby komt moet ze verkassen. Maar ja wie weet duurt het nog maanden :( (sowieso 9 hihi).
    Haar kamer nu is ieniemienie dus het is niet het werk haha

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    #791 lauwie, 20 jun 2010
    Laatst bewerkt: 20 jun 2010
    ottilie is geen prinses, maar wel een volwaardig lid van het gezin dat we met net zo veel respect behandelen.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    #792 sjudith, 21 jun 2010
    Laatst bewerkt: 21 jun 2010
    Ja uiteraard maar je doet nu voorkomen of wij dit niet doen omdat wij andere regels hanteren ;)

Maar goed ik geloof dat beide dames goed terecht zullen komen hoor :)

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, ik vond juist dat jij suggereerde dat bij ons alles om haar draait. volgens mij gaat het in de praktijk bij ons en jullie niet heel anders maar hebben jij en ik er een andere gedachte achter.

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga werken! Heb ook mijn functioneringsgesprek.
    fijne dag allemaal

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, succes vandaag.

Schatje, is de lucht nu wat geklaard?

Over opvoeding, ik ben vrij los in alles. Ze mogen de kastjes openmaken, maar er niks uithalen. Ze mogen ook overal in huis komen. En ik vind als je je kinderen bij hebt, je gewoon weet dat je niet uitgebreid met iemand kan gaan zitten kletsen. Ik weet van mezelf van vroeger dat een kind dan ook aandacht wil, al is het maar even dat je gehoord wordt. Ik zal dan ook altijd vragen als er een aandacht vraagt, wat hij/zij wil.

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goedemorgen

hier mag ook best veel ;)

juud: ja dat is duidelijk ja haha

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oja onze U bank is zaterdag niet bezorgd, lukte niet want de chaufeurs wilde ook graag voetbal zien begrijpelijk, vond alleen raar dat ik zelf achteraan moest bellen vrijdag terwijl ze woensdag zouden bellen met de tijd.. tukkers zijn het, misschien daar in het oosten normaal ???

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

nou de lucht is weer geklaard.. teminste zo goed als :)

@marleen: afvallen gaat deze maand niet zo lekker blijf op die 7 kilo hangen..

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra: Succes vandaag!

Net een heel verhaal op mijn foon getypt, is mijn reactie weer weg..... Kort: weer ewn beroerde nacht, 9.10 afspraak HA

X

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    duster: balen en succes bij de huisarts

Deel Deze Pagina