Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Ik werk voornamelijk zelfstandig. Het werk geeft gelukkig wel wat afleiding, maar het is momenteel veel te zwaar voor me. Sta 12uur per week ingedeeld en dat is lichamelijk eigenlijk al veel te veel :x Begin aug loopt mijn aanvullende WW af en dan moet ik wel min 24uur gaan werken (anders redden we het financieel niet) Hoop dat de medicijnen dan al zijn werk doen......

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Veel plezier vandaag!

@Petra; Weet je al wanneer je nu je gesprek hebt

@Noura; Beterschap!

@Shanai; Super reageeractie!

Hier ook weer vroeg dag. Lag gisteren pas om 01.00uur op bed en vanochtend al om 6.00uur wakker :x Moet vanmiddag werken, daarna gelukkig 2 dagen vrij

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

pff hier al 2 *****nachten :( bradley is maar aan het zeuren huilen enz.. misschien toch tandjes?? wel erg vroeg maar jah ik weet het anders ook niet..

voor de rest gaat het wel weer hier hoor :)

kusjes

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, heftig meid. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan. Kan je een beetje hulp krijgen, ook op de dagen dat je vrij bent, zodat je beetje bij kan tanken?

@Shanai en Petra, bedankt voor de reactie op mijn wasmachine, ik heb hem niet meer aan de praat gekregen, maar ga eerst een monteur bellen. Daarna vind ik het vroeg genoeg om een nieuwe te kopen. Tja zou ook wel een Miele willen, maar zoveel geld heb ik er nou ook weer niet voor over. Zou wel top zijn als de volgende lekker stil zou zijn...

@Juud, heb gestemd hoor, zit er ook niet op te wachten. Hoe voel je je!

@Chantal, hopelijk komt de pijn niet terug in alle heftigheid, beetje rustig aan vandaag!! Oh, heftig dat ze gaan trouwen, vind je dat vervelend? Betaalde jouw vriend nog voor haar, of woonde ze alweer een hele tijd samen?

@Schatje, oef, hopelijk kan je beetje bijtanken vandaag!

Zo, ga weer aan het werk, geniet van dit heerlijke weer vandaag dames!!! Ga ik lekker bedenken wat voor leuks ik morgen ga doen met de kids met dit mooie weer!

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @miranda: ha miran.. van harte met je promotie haha

@shanai: nou ik maak er gewoon tijd voor ;) want je hebt namelijk ook tijd voor jezelf nodig.. misschien vinden sommige dat ego maar dna ben ik maar ego boeit me niet..leef maar 1 x

@petra: nou hoe jij bent, kan me niet voorstellen dat je geen goed f-gesprek krijgt ;)

@chantal: haha lekker droog

zo ik ga straks juuds katten terroriseren ;)

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @jenny, jij kent Frutsel nog niet :-D

@lique, voel me moe haha. En heb wat verhoging.

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lique; Ik trek het echt niet, maar hulp hoef ik niet te verwachten :x Mijn moeder past al regelmatig op als ik moet werken en ik kan het niet maken om haar op mijn vrije dagen ook nog als oppas te vragen (ze is 67jaar). 1 Zus heeft het zelf op het moment nogal zwaar met haar kinderen en mijn andere zus werkt niet maar heeft het altijd "druk" :(

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @duster, ik ken het dat gebrek aan oppas!

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: leuke naam frutsel haha

duster: doet je man ook nog wat in huis? kan hij niet wat meer doen, vrij nemen???

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

wil graag jullie mening: zit eraan te denken om djayden zijn kamertje te verkopen!
    Zijn kast word te klein en heb het gevoel dat hij aan iets nieuws toe is.. want hij wilt er niet slapen.. ik dacht misschien als ik een mooi autobed voor hem koop dat hij dan wel wilt slapen.. wat denken jullie?

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, inderdaad, kan je man niet bijspringen. Of misschien een vriendin, tante, nicht?? Misschien zelfs een jonger meisje, die jou gewoon wat kan ontlasten, zoals met de kleine man bezig zijn... Lijkt me enorm lastig hoor!

@Juud, spannend hoor, ojee moeeeeeeeee, succes! Veel plezier met Jenny!!

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
  13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hahaha, Shireen, die terroriseert jou! :D

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Had je 2 kinderkamers?? Of begrijp ik het niet helemaal goed. Als dat zo is zou ik inderdaad eens gaan kijken naar iets anders. Maar voordat je alles wegdoet, misschien beetje oefenen, met matras op de grond of iets... Straks wil hij weer terug, of wil jij dat hij in een ledikant slaapt als hij er steeds uitklimt... Maar daar kan je dan ook wel campingbed voor gebruiken.. Zou eens rustig rond gaan kijken als ik jou was. En kinderkamers schijnen ook niet zo hard meer te gaan op marktplaats, maar je weet maar nooit...

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik ga vandaag vanalles doen en ondertussen hoop ik op mooi weer.....

@ Petra, sneu dan dat er paard weg moet ja.

@ Juud/ Shireen, veel plezier!

@ Lique, idd, een Miele is veel geld, maar ik ben blij dat ik er een heb.

@ Duster, pff sterkte met alles zeg!

@ Schatje, tja het kan idd best een oplossing zijn. Moet je eerst eens met hem naar de winkel gaan waar ze die bedden verkopen, eens kijken wat hij ervan vindt....

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @mama rianne: van harte

@setteke: ja denk 't ook aangezien katten altijd op mensen afgaat die er geen zin in hebben haha

@schatje: mylan heeft nu 4 maanden een nieuwe kamer en was echt een verademing, hij sliep ook slecht

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    als ik een jongetje had gehad dan had ik denk ik ook zo'n autobed gekocht, vind ze erg leuk

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Frutsel gaat op iedereen af, liefhebber of niet. En hij gaat ook niet meer weg..... hihihi.....

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ MamaRianne, nog van harte gefeliciteerd met je trouwdag! hoop dat jullie het leuk gehad hebben

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @MamaRianne, nog van harte gefeliciteerd!! Jullie staan er mooi op!!

Deel Deze Pagina