Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Sorry, ik weet (gelukkig!) te weinig af van krentenbaard om van advies te kunnen zijn. Als je weet dat je kind iets besmettelijks heeft en het daarom eigenlijk niet naar het kdv mag, is het natuurlijk wel een beetje dubieus als je haar toch naar het kdv brengt ;) Maar ja, je wéét toch niet of het besmettelijk is? Kan je vriend of iemand anders niet morgen op Otje passen? Of dat je 's ochtends vroeg eerst langs de ha gaat?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga weer werken, fijne dag allemaal en vergeet niet te genieten van het mooie weer!

3. @ lique: nee vind het niet vervelend, hij ook niet. Raar is het natuurlijk wel, want ze zijn 13 jaar getrouwd geweest.
    En nee hij betaalt alleen voor de kids. De mediator bij de scheiding heeft destijds tegen haar gezegd dat als ze zo'n hoge toelage wilde voor de kids, dat ze geen partneralimentatie zou krijgen.

@ jenny: ja he, hahahaha (droog)

@ marleen: we zijn meer hetzelfde dan je denkt, had laatst ook een merel binnen, wilde door het voorraam weer naar buiten, ook de boel onder gescheten, vond het wel zielig eigenlijk...

@ miranda: nee niet ziekgemeld, ga zo naar de huisarts, kijken wat hij zegt en maak dan mn beslissing. Gister ging het best goed nl.

hahaha, leuke foto van laureen, wat lique zegt, voor dr huisje, auto op de oprit, hahaha.
    Ik heb het cijfer ook gehaald, nu nog foto's maken!

4. @ juud: whahahaha, die giulia, stampen stampen stampen, oeps een eendje, stampen stampen stampen, hihihi, zie het zo voor me!

@ shanai: hey meid, gaat het best goed hoor. In ieder geval gister, vandaag moet ik de hele dag zitten achter het bureau, dus weet niet hoe dat gaat uitpakken.
    En gister heb ik een broodje pindakaas, stroopwafel, 2 partjes appel en savonds een sandwich gehad, na die sandwich werd mijn buikpijn weer heftiger, dus volgens mij zolang ik niet veel eet, gaat het wel

Verjaardagskaartjes, zelf maken???

@ lauwie: waarschijnlijk te laat, maar je weet niet zeker of het krentebaard is en hoe besmettelijk het is. Kids drinken uit flesjes, stoppen dingen in hun mond. Dus ja, vind zelf dat je of Otje thuis moet houden of het even moet overleggen met de leidster. Als zij de hele dag in de gaten wil houden dat Otje niets in de mond stopt wat niet hoort of dat andere kids niet een keer haar drinkfles pakken...

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @alieke: ja dat moet je dan natuurlijk niet doen haha

@schatje: nou das ook niet aardig van die mensen

@shanai; vind zo'n autobed ook niks haha
    maareh ik ga nu 3 keer in de week 2.5 uur per keer denk ik inclusief autorijden. maar ja je sport dus al en ik doe hiernaast niks ja bankhangen haha

@lauwie: als het echt krentenbaard is gaat die zalf zonder recept echt niet werken en is ze dus besmettelijk
    en op de tong moet je toch wel uitkijken, weet niet wat dat is
    ik heb het vorige jaar gehad, geen idee waarvan maar was vreselijk dacht dat ik er littekens aan over zou houden in mijn gezicht en nog 4 dagen later zat Mylans buik ook helemaal onder echt zo zielig

@chantico: ik laat mijn kind gewoon kletsen hoor, die vriendin zit er nog wel even ;)

@petra: best zwaar werk dus, maar klinkt wel erg gezellig

oh god bas heeft een konijn voor onze deur gevonden, nu even bij de buren op het gras gezet, kan ik daar weer achteraan
    en de buren hadden hun konijn vorige week al gedumpt bij kennissen en dan zet ik er weer eentje terug haha ze worden gillend gek

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantico; Grappig dat je er naar vraagt. Dirk is zich rot geschrokken, hij maakt zich best wel zorgen. Voelt zich volgens mij ook wel een beetje schuldig, omdat hij regelmatig zoiets had van: "waar kan jij nou moe van zijn?" Gisteren belde hij zelfs op vanuit zijn werk (mag daar eigenlijk niet bellen) om te vragen hoe het met me gaat :)

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik ga vandaag contact opnemen met het UWV ivm werk evt. ziekte. Kan al die zorgen er niet nog eens bij hebben. Heb echt het gevoel dat ik tegen een depressie aan zit :x Ik ga zo eerst maar eens zwemmen met Matthijs. Heb er absoluut geen zin in, maar MOET me er gewoon toe zetten. Matthijs geniet er zo van en we hebben op het moment verder geen leuke momentjes samen. Mama loopt nl. alleen maar te mopperen......

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @All; Bedankt voor jullie steun! Ik loop op het moment alleen maar te klagen en jullie zijn er gewoon nog voor me. Ik baal er van dat ik nauwelijks kan lezen en reageren, maar als ik wat meer fut heb ga ik dat zeker weer doen

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @LAuwie, hier helaas ook geen idee van krentenbaard....sorry en nogmaals succes vandaag!

@Chantal, ok, dus financieel veranderd er niets. Ja tuurlijk is het vreemd. Gaat het al wat beter met je? Of gewoon aan het werk vandaag?

@Noura, fijn dat je je wat beter begint te voelen.

@Duster, fijn dat Dirk zo goed reageert.

@Jenny, haha, konijn komt om zijn loontje!! bij de buren, hahah!!

@PEtra, werkse!

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantico, hier proberen ze ook wel eens door een gesprek heen te praten. Ik denk dat ik dat nog wel een paar jaar duurt, voor ze dat doorhebben. Ik zeg meestal mama is even aan het praten en komt zo bij je. Hooguit een minuut later, reageer ik even op haar enz.

Wie heeft er nog leuke tips voor 9-maanden/40 weken mand??

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, oja en groot gelijk dat je contact op ga nemen met UWV. Heel goed dat je gaat zwemmen, hopelijk ontspan jij dan ook even...

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @duster: je moet even goed aan jezelf denken, je thuisfront heeft er niks aan als jij er volledig doorheen zit. ben je hiermee ook naar de HA geweest???

@lique: is het een zwangerschapsmand?

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lique; Ik moet me er echt toe zetten, maar ik doe het maar :D Ik heb nog nooit van zo'n 9 maanden mand gehoord, maar neem aan dat het net zoiets is als een kraammand. Misschien: luiers, speeltje, rompertje/kleertjes, drinkbeker, billendoekjes. Voor mama: vitamines, iets voor in bad/douche, lekkere alc.vrije bubbels, creme voor tijdens de zwangerschap. Anders even het lijstje wat je allemaal nodig hebt voor je kindje na de bevalling. Daar staan ook wat dingetjes op zoals hydrofiele luiers, nagelschaartje, thermometer

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jenny; Het is ook een van de bijwerkingen van een niet werkende schildklier. Het is sinds de uitslag eigenlijkerger geworden, omdat ik me nu helemaal suf pieker ;) Ben blij dat ik morgen weer een afspraak met de HA heb. Ga straks eerst met mijn man rond de tafel om een waslijstje vragen op te stellen, die ik morgen mee kan nemen :D

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik ga nu echt zwemmen :)

Iedereen een zonnige dag gewenst 8)

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    duster: ja vaak weten wat je hebt maakt het soms erger hè, zo kan je je ziek maken. laat je niet gek maken meis je hebt daarvoor teveel om van te genieten ;)

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedmorgen!

Oh heerlijk! Weer zo'n mooie dag! :)

@ Lauwie, ik heb geen verstand van krentenbaard, maar ik dacht dat dat niet op de tong zat, toch? Ik zou er wel voorzichtig mee zijn, alleen smeren als je weet wat het is, straks maak je het erger. En idd, maar niet naar het KDV als je het niet zeker weet.... Maar waarschijnlijk heb je je besluit al genomen, en heb je niks meer aan mijn mening.

@ Duster, ja, van een niet werkende schildklier kun je behoorlijk depressief worden. Ik vind het knap hoor, dat je nog gewoon werkt! Er zijn zat mensen die daar echt niet meer toe in staat zijn met deze klachten!

@ Lique, eh in die van mij zaten toen voornamelijk kleertjes en klein speelgoed. Maar iets voor mama is ook leuk. Lekkere chocolaadjes, gezond sapje, lekker smeerseltje. Voor de baby leuke kleertjes, speeltjes, slofjes, een speen met I love mama ofzo, leuk flesje, slabbetje, muziekdoosje enz.

@ Chantal, ben benieuwd wat je huisarts zegt....

18. #1018 ChantalChannie, 23 jun 2010
    Laatst bewerkt: 23 jun 2010
    @ lique: nee jammer genoeg niet....
    Gaat nog hetzelfde, wel aan het werk, als het niet meer gaat, ga ik naar huis

@ set: huisarts denkt dat het van de spastische darm is. Jaren geleden heb ik er last van gehad in de vorm van hevige buikkrampen, misselijkheid, obstipatie/ diarree.
    Dit voelt voor mij heel anders. Maar volgens hem hangt het daarmee samen.
    Moest urine afgeven om te checken voor de zekerheid over geen ontsteking ergens is.
    Wordt ik tussen 11-12 over gebeld (als er iets is)

Mijn bloeddruk was 124/88 dus vrij stabiel steeds en voor mijn mooie platvoeten mag ik naar de podotherapeut ofzoiets..

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Moggeh :)

@ channie ooo daar ben je weer hihihi :D En goed dat je naar ha bent geweest en dat er nu aktie is ondernomen :D

@ Lauwie, is Ot naar het kdv?

@ Jenny, jij bent erg :p

@ Lique doe ook iets voor de pappa in de mand, waarderen ze vaak echt wel!

20. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ach meis, het is toch fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt.
    En klagen doen we allemaal weleens hoor haha!

@ Chantal: Ja hoor, nu wordt het eigenlijk wel creepy...:p hahaha :D! ( ik bedoel over die merel ;)).

@ Lique: Sorry ben nooit zo origineel met bedenken van dat soort dingen. Ik loop vaak vanzelf tegen iets aan wat ik leuk vind.

---------------------------------------------------------
    Mijn moeder is naar het z'huis om een foto te laten maken van haar knie. Ze heeft al weken pijn en de HA voelde wat knakken bij het bewegen. Verder moet ze bloed laten prikken. Haar bloeddruk was 190/100, dus ook weer veel te hoog. Ook moet ze naar de opticien om haar oogboldruk op te laten meten. Mijn moedertje is zo aan het kwakkelen :(:(:(!

Deel Deze Pagina