Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Mar, sterkte voor je moeder!!!

2. @ marleen: hihihi, of niet dan ;)
    en wat vervelend voor je moeder, van al die onderzoeken etc wordt je ook helemaal gaar van zeg... Sterkte voor je mams!

@ lique: sorry ben ff blanco hoor, kan niet meer helder nadenken...

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Chantal, toevallig moest ik spastische darm leren voor het examen van vorige week, ik dacht het meteen al toen je je klachten beschreef, maar wilde er niks over zeggen. Wilde je niet onnodig ongerust maken. Maar ben benieuwd of er nog wat uit je urine komt.

@ Marleen, he bah, sterkte voor je mama.

Silke heeft een soort uitslag op haar wangetje, lijkt wel een beetje op zonne-allergie, dus vandaag maar een hoedje op....

Zijn jullie kids ook bang voor lawaai? de buurman is met de zaagmachine bezig en Sil is daar zooo bang voor, ze wil niet meer buiten. :S

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, ik ben een pakketje aan maken voor een vriendin voor als ze bevalt in oktober, maar ik ga 'm niet zo uitgebreid maken. Heb nu 2 pyamatjes en wil er een doosje bonbons bijdoen en 'n fles Etten-Leurse likeur. En idd wat Juud zegt, iets voor de papa is ook erg leuk.

Lauwie, wat heb je nu gedaan met Otje?

Chantal, dus hij denkt toch van een spastische darm. Hopelijk hoor je niks straks.

Ik ga dadelijk een kijken of ik het zwembadje in elkaar kan krijgen. Zag gisteren in het krantje van de Karwei een leuk paddestoelenbadje en Ard ging 'm meteen halen, was ook de laatste die er lag.

5. @ set: ja zal het snel genoeg horen of juist niet, ben wel benieuwd of daar iets uitkomt of dat het dit gewoon is.

Hard geluid is Tygo ook niet zo'n fan van, of hij schrikt enorm en dan neemt ie een sprint naar mij toe, mama mama mama en klampt aan mn benen vast of hij begint te huilen...

Hij lijkt nu ook een fase van verlegenheid in te gaan :(
    Als er iemand te dicht op um gaat staan bij een kassa of pin automaat, dan zegt een beetje paniekerig, mama mama en dan gaat ie of dicht tegen me aan staan of verstopt zich achter mij... Dit is echt nieuw...
    En heb ik al gezegd dat hij joh! zegt?
    Als je zegt dat ie even moet wachten of dat ik zo er aan kom, krijg ik als antwoord: joh!
    Is dit eigenlijk iets wat we in het hele land wel zeggen vraag ik me af nu???
    Hij bedoelt er dus ok mee.

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    marleen: hè bah nog meer ellende voor je moeder

chantal: platvoetjes hihi en joh is wel een beetje een bijdehante Ok haha zo van: ja dèh begrijp ik ook wel of van joh meen je dat nou

7. Ja maar hij zegt het meer als yooo, zeg maar...
    dus niet zo van: goh, joh, echt waar

8. Nou me= goin' home
    ben extreem moe en futloos en net voelde ik me al ineens erg lichtjes in mijn hoofd...

Dus ga richting mijn mams (daar is Tygo) en daar de hele middag hangen en met mn zus moet ik nog even naar de sweety cake shop ergens een keer om ingrediënten en materiaal te halen voor het maken van cupcakes en taarten. Volgende week dinsdag wil ze wat maken voor een high tea en ik help haar dan.

9. dokter belt net terwijl ik verzend, geen ontstekingen... dus ik ga mijn rust nemen zodat mijn buik hopenlijk snel weer de oude is..

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh ok haha klinkt al anders ja
    mooi van je buikie, hoop dat het snel over is
    hangse

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Gelukkig geen ontstekingen. Rust maar lekker uit

@Marleen; Beterschap voor je moeder en sterkte en een dikke knuffel voor jou!

@Setteke; Matthijs is helemaal niet bang voor lawaai, maar hij is hier ook wel wat gewend met een vliegveld om de hoek

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh men zit op mijn bank te wachten en ik haar wachten GGGRR

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Shireen, ze zitten vast voetbal te kijken gigigigi :p oja en het 2e broodje was ook erg lekker :D

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Chantal: Doe maar eens lekker rustig aan meis!

@ Setteke: Thomas was altijd bang voor boren. Tegenwoordig staat hij zelf gaatjes te boren als we niet uitkijken. Jasper gaat alleen maar verbaasd staan kijken.

Man, man, man wat is het heet! Ik ben buiten aan het werk en klaag niet hoor, maar ik zit nu ff af te koelen binnen! ZOMER!!! Laat het aub tot minstens eind sept zo blijven!!!

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: lekker meis haha en ja denk 't ook want ze zijn er nog niet

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chan, fijn dat de uitslag goed was!!!

pfff zit moed te verzamelen om te werken :(

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, lekker gezwommen? 9 maandenmand is vooraf. Geef ik dus tijdens de zwangerschap!

@Setteke, ja leuke dingen voor in de mand, staan genoteerd. Moet wel een beetje houdbaar zijn natuurlijk. Moet nog een paar maanden staan, haha!!

@Jenny, ja voor tijdens de zwangerschap inderdaad!

@Juud, ja zal er ook wat voor papa in doen inderdaad!

@Marleen, sterkte voor je mama en eet ze wel weer een beetje?

@Sjorsje, leuk he een mand maken. Als ze bevallen is weet ik zeker dat ze een kraammand en luiertaart krijgt enz. Dus vind het leuk van te voren iets te geven en het is haar eerste.

@Jenny, hadden ze geen tijd gezegd?

Zo mijn wasmachine wordt gemaakt voor 75 euro, yes yes yes!! Valt nog weer mee, nu natuurlijk wel hopen dat ie minimaal nog een jaartje meegaat!! Moet even naar de pin, maar kids liggen in bed. Is echt 2 minuten lopen en opzich ben ik er best makkelijk in, maar vind het toch even lastig, haha!! Ga maar even snel. Dan kan de wasmachine man zo komen.
    Verder staat het luchtkussen te wachten tot ze wakker zijn en de badjes zijn ook gevuld en moeten op temperatuur komen. Vanmiddag visite en die blijven ook gezellig eten!!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lique: oh dan moet je zeker even naar de drogist voor maskertjes en buikolie, kappersbon of biosbon, verschillende soorten thee, DVDtje, huissokken, plaid voor het bankhangen, boek, kookboek, zwangerschapsdagboek, knuffeltje waar ze alvast mee kan slapen voor in de wieg straks, buikband

zoiets??

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @jenny, ja helemaal top!!

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lique; Het zwemmen was echt even genieten :) Fijn dat je wasmachine gemaakt kan worden. Voor € 75,- heb je iig geen nieuwe :D

Heb het UWV gebeld, maar mijn werkcoach is niet bereikbaar. Word als het goed is binnen 8 werkuren terug gebeld. Ga maar weer eens mijn bed opzoeken :)

Deel Deze Pagina