even gauw voordat ik het vergeet over het krentenbaard, ja ik vind het eigenlijk niet zo netjes om dan toch naar het kdv te laten gaan, als dit zo aangegeven word. zeker als het besmettelijk is, denk dat je het zelf ook niet zo fijn vind als andere ouders hun kinderen brengen met iets waarmee ze je kind zouden kunnen aansteken. maar ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan..... zeker met werk enzo chantico, het was een gewone bloedtest. en ze vind het wel prima, ze slikte al tabletjes, en het is alleen met bepaalde periodes dat ze last heeft. vooral met naar school fietsen enzo.
zo voel me al weer aardig de oude, heerlijk. vanavond ff 2 uurtjes werken chan ik had het al gehoord van je, maar doe lekker rustig aan. anissa is ook bang voor harde geluiden, ook voor vliegtuigen en helikopters. gister liepen we door het pad achter het huis, komen we langs een hekje en daar staat een grote hond, dus ze wijst blij naar die hond, en die begint luid te blaffen...... nou gillen dat ze deed
ik geloof dat ik een klein probleempje heb. had vanmorgen geen idee wat we vandaag eens gingen doen, dus ik vroeg fayenna wat zullen we gaan doen vandaag zegt ze "shoppen!" (waar heeft ze dat woord geleerd ) hmm geen slecht idee dus we zijn de stad in geweest. inmiddels ben ik erachter dat mijn dochter dezelfde smaak heeft dan mij, zo ongeveer alles wat ze mooi vond wees ze aan en zei overdreven 'mooi'!!!! ik durf eerlijk gezegd niet te gaan internetbankieren nu
en nu roep ik mezelf even tot de orde en moet gaan schoonmaken ipv zonnen of internetten. zelf schuld als je de hele dag de stad in gaat.
Hooooi mama's! Ik kom even snel zwaaien, heb heerlijk gewerkt van 07.00 - 15.30 en heb bij thuiskomst even snel op mijn loungeset in het zonnetje bijgelezen onder het genot van een koud glas appelsap. Helaas staan er nu schoonmaakwerkzaamheden op het programma Ik ga dus snel aan de poets en koken voordat man - en dochterlief thuis komen. Oooh ja ik had vandaag een mail van die vrouw waarvan ik de ralph lauren kleren heb besteld dat ze nog een leuk jurkje binnen heeft gekregen, die heb ik dus ook nog maar even gekocht Shanai, Tess kent het woord shoppen ook en soms vraagt ze ook zo vanuit het niets of ze iets mag kopen Wat doen wij fout?? Jenny is je bank er al? Juud, werkze! Chantal, fijn dat er iig geen ontsteking zit. Wel balen dat je zo'n last van je buik hebt. Chantico, ik kom vanavond wel even terug op de vraag over het praten. Lauwie, ik zou het niet prettig vinden als een ouder zijn/haar kind naar het kdv zou brengen met iets wat misschien besmettelijk zou zijn. Nou ik ga snel aan de poets, tot vanavond!
nou hij staat er eindelijk man man die vent kwam gewoon alleen.. sta ik daar.. heb yanieck op de bank liggen. dus ik de buren erbij gehaald.. niet te tillen natuurlijk maar goed ben er wel blij mee
Zi kan ik het wel bijhouden: ik heb lekker een dutje gedaan en er is nog geen pag bijgekomen @Noura: Fijn dat je je al weer wat beter voelt. Werk ze! @Shanai:Ha,ha, dat zit er al vroeg in. Klinkt als een gezellig dagje
Jenny, staat goed hoor. Shanai lekker toch dat Fayenna zoveel mooi vindt. Ik vroeg Lianna zaterdag ook of ze mee ging shoppen en dat bleef ze toen ook herhalen.
we hadden al zalf gesmeerd op haar kin, dus volgens het kdv was die plek niet meer besmettelijk. gisteravond zagen we de plek op haar tong. op google kon ik nergens vinden dat je ook krentebaard in je mond kon hebben, dus ik wist niet wat het was en dus niet of het besmettelijk was. dat was dus mijn vraag. vanochtend hebben we overlegd met de leidsters en hadden we een afspraak bij de ha gemaakt. het plekje op haar tong blijkt een aft te zijn. de nekplooimeting was leuk. geen verdikte nekplooi en over een week de uitslag (kans).
Ise gaat soms ook 'naar de winkel' en als ik dan vraag wat ze gaat halen zegt ze gelukkig 'fruit!' Vanochtend zwaaide ze me uit. Ik zeg 'tot ziens!' Zegt zij 'tot ziens, veel plezier!' Je kan zo lachen met die kinders
marleen, wat balen dat je moeder nu ook al last heeft van haar knie. hoe gaat het nu verder met haar? jenny, staat goed die bank! lique, wie is er zwanger? shanai, wat heb je allemaal gekocht?
chantico, wat een keurig opgevoede dochter dat ze zulke gezonde boodschappen doet . mijn vriend is met haar naar de ha geweest.
Hallo!!!! Shanai; super toch zo'n dagje shoppen. Heb je ook de neiging om veel meer te kopen als nodig is als Fayenna erbij is? Heb dat wel met Danique, als ze dan zo blij kijkt naar iets kn ik me bijna niet weerhouden om het te kopen. Tesske; Tess wordt net zoals mama, een shopaholic Marleen; je moeder is zeker erg aan het kwakkelen. Hoe gaat het met haar verdere klachten? Duster; respect hoor dat je alles zo goed wilt regelen en nog gaat werken enzovoort. Maar zorg er wel voor dat je er zelf niet aan onderdoor gaat. Lauwie; krentenbaard is echt mega besmettelijk. Ik ben in maart in mijn klas begonnen met 1 meisje en ondertussen zijn er al zo'n 8 kinderen besmet. Zou er dus heel erg mee uitkijken. Al moet ik zeggen dat dus in de plaats waar ik werk de dokters schijnbaar niet meer adviseren thuis te blijven tot het iets minder wordt. Dat schijnt vroeger wel zo te zijn geweest . Noura; fijn dat je je weer wat bter voelt! Petra; jij hebt een mooi baantje zo in het buitenleven. Maar ook wel heftig. Wel niveau hebben jouw clienten? En zijn het bijvoorbeeld alleen kinderen met het down syndroom, of ook andere handicaps? Chantico; ben benieuwd hoe Ise het doet met de hapjes. Over het algemeen pakt Danique niet snel van tafel. Maar ze probeert het wel eens, vooral als haar favoriet op tafel ligt, worstjes! Over het onderbreken van een gesprek; ik vind het op dit moment nog wel een verschil of ik aan het praten ben met een onbekende of met een vriendin. Als ik bijvoorbeeld met een 'vreemde' aan hetbellen ben wil ik niet dat ze me stoort. Maar als ik met een vriendin de hele middag op de bank zit te kletsen vind ik het niet zo'n ramp. Ik ben van mening dat als ik over een half jaartje/jaartje beign haar dit goed te leren, ze het ook zeker wel snel leert. Op school krijg ik kinderen die het ook niet begrijpen, maar na 2 weken weten ze niet anders meer dus.... Op dit moment vind ik het belangrijker om haar te leren dank je wel en alsjeblieft te zeggen als ze iets krijgt/geeft en om te begroeten als ze ergens binnenkomt. Daarna ga ik wel verder met wat anders. Juud; hoelang moet je werken? Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Een cyclus van 27 dagen dit keer. De vorige keer 24. Dus volgend weekend maar eens even aan het werk Ga morgen op schoolreisje naar Burgers Zoo, ben benieuwd hoe mijn kinderen het gaat vinden. Die zijn al weken door het dolle heen, maar nu is het toch zover. Eerst janken voor we allemaal in de bus zitten en daarna kan de pret beginnen!