Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nou scheelt ik ping ook alleen met mijn vriendin anders ping je de pleuris haha
    oh en noura heeft hem ook trouwens

2. Graag gedaan!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Juud, alleen al omdat jij hem zo lelijk vindt wil ik hem.... :p:D

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Heb het hartfilmpje gehad en met mijn hart is gelukkig niks mis :) De HA vertelde wel dat hij erg geschrokken was van de waardes van mijn schildklier. Deze moeten onder de 4 liggen en bij mij zijn ze 194 :$ Hij dacht eerst dat het een typefout was en dat ze 94 bedoelde (wat al erg hoog zou zijn), maar helaas was het geen foutje..... Hij wil de medicijnen langzaam opbouwen (ivm evt hartritmestoornissen). Ik krijg nu medicijnen van 50mcg en hij wil naar medicijnen van 150mcg. Dit gaat wel enige tijd duren (zeker 2maanden) en ondertussen mag ik niet werken :x Woensdag weer bloed laten prikken om te zien wat deze medicijnen met de waardes hebben gedaan en dan hoor ik ook verder hoe of wat

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Duster, nou gelukkig dat er niks mis is met je hart. Nou meis, nu de huisarts heeft gezegd dat je niet mag werken zou ik me er maar aan houden en je rust pakken.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Had ik trouwens al verteld dat Sil gisteren voor het eerst op de wc heeft gepoept? Zag dat ze bezig was, dus gauw de luier uit en op de wc et voila! Overigens gaat het verder nog niet zo hard met zindelijk worden, gistermiddag had ik ze lekker in blote kont buiten en ze pist overal heen behalve in de pot.....

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: haha gelijk heb je ;)
    en wat goed van der zeg, ach komt verder allemaal wel goed

@duster: jeetje toch niet best dus, ben benieuwd of je het allemaal stabiel krijgt

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, go Silke!!!

@Foon, waarom nemen jullie niet gewoon SIM-ONLY???? Of is een foon heel belangrijk voor jullie? Betaal nu 12,50 per maand voor 300 min en 100 sms...

@Duster, goed te horen dat er niets mis was met je hart! Heel goed dat je nu weet dat je niet mag werken. UWV al gesproken?

9. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Gelukkig was het hartfilmpje goed! De waardes van je schildklier zijn wel bizar zeg! Enne...dat dit gedrukte gedeelte moet je je maar eens goed aan houden!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lique: ja dat is lekker goedkoop ja, maar ik sms heel veel en maak gebruik van email op telefoon en uiteraard chatten met mijn vriendin

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nou ja niks mis met haar hart... waarom dan die medicijnen zou je zeggen dus toch wel iets aan de hand

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    set, ze mag nog niet in de zon idd maar kan haar niet de hele zomer binnen houden en we zitten achter in de tuin onder de overkapping en de bomen dus opzich in de schaduw. Ik smeer haar elk uur in met factor 50.

Ga er even 1 naar bed brengen :)

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Oooh ik heb mijn benen onthaart met van die wax strips, geen lekker gevoel maar goed te doen dus ik dacht dan kan ik mijn lichte baardgroei ook wel even bijwerken..
    Nou meiden das niet aan te raden :$

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mooi dat jullie zoveel schaduw hebben, want het lijkt me idd niet te doen de hele tijd binnen te blijven....

@ Shireen, die medicatie van Duster zijn voor die niet werkende schildklier denk ik....

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jenny; De medicijnen zijn idd voor mijn schildklier
    @Setteke; Wat knap van Sil!

De UWV man heeft nog niet terug gebeld :x Straks zelf maar weer een keer bellen. Mijn werk belde of ik vanmiddag wilde werken, dus meteen de situatie uitgelegd en me ziek gemeld....

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    in haar tekst staat ivm hartritmestoornissen of ben ik nu achtelijk

tesske: haha wat een doos

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nou dan ben ik achtelijk haha

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, pijnlijk??? Moet je je oksels of muts eens proberen , haha!!

@Duster, hoe irritant is dat toch, dat ze niet terugbellen.

@Jenny, toch nog wat hormoontjes???

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ohkay, heb het even opnieuw gelezen ;) ikke nu begrijp

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007