Moet weer naar het CB om Jasmijn even te wegen. Vorige keer was ze nl. afgevallen, dus nu alleen even ter controle. Ze doet het verder goed, dus ik verwacht dat 't met haar gewicht ook wel goed zit
@ Duster, jeetje dat die waardes zo schikbarend hoog zijn. Ik hoop echt dat je snel baat hebt bij de medicijnene en dat je je weer lekker in je vel gaat voelen. @ tesske, die waxstrips gebruik ik weleens voor mn " snor" maar dan zorg ik dat ik de hele volgende dag niet naar buiten hoef omdat het dan helemaal rood is @ Juud, ik mag ook een nieuwe telefoon en wil de blackberry Vanavond voetbal kijken..........ik heb er zin in. De nieuwe stenen vaderdagbbq gaat aan dus Andy is helemaal in zijn nopjes. Roos is nog steeds niet in haar nopjes, weet niet wat ze wil. Gelukkig vind ze boodschappen doen altijd wel leuk (sommige hebben als hobby shoppen, ik heb als hobby boodschappen doen )
noura: oh das balen ja duster: zal wel goed zijn toch petra: ja hier ook voetballen kijken, ze komen bij ons dus hier gaat ook de BBQ aan
Oef.... ik heb ooit mijn bikinilijn onthaart dmv waxstrips...... mamamia...... Maar was wel drie weken haarvrij hihihihi.....
Ik heb net het zwembad geplakt.... 1 van de poezen dacht leuk te zijn......:x.... Zo maar eens kijken of hij nou weer goed is.... Ik moet vanavond spikerslaan.... (spijkerslaan). Het is dorpsfeest en ik zit dit jaar ook in de competitie.... Hilbrand moet morgen.... Geen idee of ik op tijd terug ben voor het voetbal, maar dat interesseert me ook geen zak haha! @ Noura,
Ik was v/d week op zoek geweest naar Sandalen voor Tess omdat ze geen teenslippertjes aan wil. Had wel wat gevonden maar waren niet helemaal mijn smaak, Tess vond ze wel mooi dus heb ze maar gekocht. Kom ik vandaag in de stad bij een schoenenwinkel hebben ze daar veel meer sandalen en dus wel iets wat mijn smaak is, Tess heeft ze gepast en goedgekeurd dus nu heeft ze 2 paar sandalen Ik heb vandaag voor het achternichtje van mark (geboren eind febr.) een porseleinen thee- servies van Blond gekocht. Tess heeft zo'n servies gekregen van mijn moeder toen ze geboren werd en ik vind het zo leuk dat ik alle meisjes die geboren worden zo'n zelfde serviesje geef. Ben erg benieuwd of de mama het leuk vind.
hehe juud ik wil ook wel met je pingen..... ben verslaafd aan die phone!!! heb hier een jaar abbotje genomen, iets hogere bundel, want dan ben je uiteindelijk totaal 30 euro op jaarbasis meer krijgt dan wanneer je een lage bundel neemt en dus meer voor het toestel betalen moet. en over een jaar heb ik hem eruit. heb hem wel online besteld, want via de winkel kunnen ze niet zulke scherpe aanbiedingen doen, en zit je meestal op 2 jaar abbo garantie gaat na levering gewoon via tmobile, dus niets geen problemen met vreemde webshops. vergeet ik te reageren op het hartfilmpje super dat dat goed was!! kreeg straks steeds een rare melding als ik hier de augustusmamas op wou, dat ik iets moest installeren???
Oooh ja Duster, wat fijn dat je hartfilmpje wel goed was. Begin je met euthyrox? Grr er zitten hier jonge mereltjes in de boom en mijn honden zitten er op te azen.. De labrador kan er niet bij want heb het tuinhek dicht maar de jackfrutsel gaat tussen de planken van het tuinhek door :x
tesske ik zou dat echt wel leuk vinden!!! haha vind dat zo leuk spul ja setteke ik dacht dus ook , en denk maar niet dat ze slapen wou, heb haar bij me genomen, maar dus hele tijd frunniken he. uiteindelijk viel ze even in slaap, maar even later stond ze vrolijk mijn kasten uit te pakken.... pff en dan te bedenken dat ik er om 1 uur pas in lag... 3 uurtjes gepakt maar
@setteke: heb net het badje ook klaargezet voor mylan, zodra hij wakker is kan hij een duik nemen spijkerslaan *proest*
Noura het is ook echt een super leuk thee servies. Bestaat uit een kleine theepot, melkkannetje, een suikerpotje. 4 kopjes met schotel en 4 gebaksbordjes. En er staan leuke tekstjes opgeschreven als ' gebakje eten met opa' en 'thee drinken met zus' etc. Voor de liefhebber : te koop bij de douwe egberts winkel voor 29,95.
petra lees dat jij ook zo slechte nacht achter de rug hebt? nou laten we allebei hopen dat het vanacht beter gaat. wij gaan straks even lekker fietsen bij schoonzusje langs, en dan daarna kids in bed, en voetbal kijken oh en nordin is officieel over naar vwo 6!!! mijn moeder straks aan de tel gehad, die was bij de arts geweest voor controle, alles was goed, alleen bij de ct scan hadden ze in een nier iets gezien. leek een cyste maar zat mischien vol met prut. dus onduidelijk. arts gaat nu overleggen met uroloog, en over 2 weken horen we wat die er van vind. vind dit toch niet zulke fijne berichten, ondanks dat het niets hoeft te betekenen. die ziekte blijft toch altijd in je achterhoofd hangen he
oh das helemaal niet duur! en ik heb nog heeeeel veel zegeltjes hier liggen, dus dat is een mooi excuus om te verzilveren. we hebben hier alleen niet zo winkel zitten.... pfff en vind het zon gedoe om het via de post te doen
@ Lauwie: En hoe was de bespreking? Met mijn zusje en haar baby is ook alles goed, ze belde net. @ Marleen: Ja leuk he die naam, goed verzonnen! En ik kan me niet verspreken. Dat ziet er goed uit waar jullie heen gaan! Ik wil ook maar het is afwachten met mini Puck... @Judith: ook ik heb een iphone, maar lees dat je voor de Blackberrry gekozen hebt... ook erg leuke foon! @ Jenny: Hoe gaat het met je paardje en het rijden? Begreep ik nou goed dat je haar nog met inrijden? Leuke uitdaging lijkt me! @ Tesske: Hahaha! Niet meer doen dus! @ setteke: Bikinilijn waxen??? Au! En is het zwembad weer heel? Hier wordt het steeds meer bewolkt, maar het blijft erg warm. Vanavond voetbal kijken met de buren, gezellig!
volgens mij als ik zo`n strip op mijn bikinilijn doe, dan durf ik die er noway af te trekken..... word lastig dan en voor je gezicht moet je speciale strips gebruiken he vrouwtje wat mijn wenkbrauwen doet die doet ook gezichtsbeharing en dan met zo`n touwtje haalt ze de haartjes dan weg
@ Duster: Fijn dat het hartfilmpje goed is! En nu kalm aan doen hoor voorlopig! @ Noura: Gefeliciteerd met Nordin die over is naar 6 vwo!