@Marleen, ziet er zeker heerlijk uit. Wanneer ga je ook alweer weg? @Puck, gezellig!! @Setteke, en doet ie het nog!!! @Tesske, arme vogeltjes...
Jee ik had echt 100 jaar eerder een lounge set moeten aanschaffen, wat is het zo heerlijk vertoeven in de tuin zeg. Lekker met de beentjes omhoog, laptop erbij en een schaaltje kersen Noura wat zal je trots zijn dat hij over is zeg! Mijn broertje heeft trouwens afgelopen maandag zijn engels opnieuw gemaakt en hij heeft er wel een goed gevoel over. Voor zijn andere vakken is hij geslaagd, van engels krijgt hij woensdag de uitslag en dan kan ook voor hem eindelijk de vlag uit! Setteke, voorbereid ze Wanneer is je laatste schooldag eigenlijk?
Marleen ik vergeet telkens op je te reageren, wat vervelend dat je moeder zo aan het kwakkelen is. Kan me voorstellen dat dat voor jou ook absoluut niet makkelijk is om aan te zien. Noura, dat soort berichten zijn toch altijd even schrikken he.. Wanneer gaan ze precies verder kijken?
Ik weet dat mijn zus goed op mijn moeder gaat letten en ze gaat ook mee naar het onderzoek. Mijn moeder zit nu in de medische molen en het is nu afwachten. Ik kan niks anders doen. Morgen komt de uitslag van het bloedprikken binnen en als het goed is ook van de foto van haar knie. Hopelijk komt er niks geks uit de bloeduitslagen, dan ga ik een stuk geruster weg! Volgens mij schreef Setteke iets over zindelijk worden... Nou hier nog niet hoor. Meneer zit net uitgebreid op het deksel van de zandbak te poepen ! Terwijl ik aan het opruimen ben roept hij hard POEP! Grapjas!
@Marleen, nou dat hoop ik dan ook. Morgen goede uitslag en dan redelijk gerust op vakantie! Hopelijk heeeeerlijk genieten daar!
Set o ja jullie hebben natuurlijk andere zomervakantie dan wij in het oosten. Marleen ik duim voor een goede bloed uitslag meid. Alieke hoe was je schoolreisje? Loopt er trouwens een Ellen stage bij jou op school? Het nichtje van Mark loopt stage op een basisschool in Borne, ik weet alleen niet welke. (jij werkt toch ook in Borne?) Wat eten jullie vandaag? Ik heb net maar even een blik soep, sla en broodjes gehaald. Heb geen zin om te koken
Hallo allemaal, heb wel wat bijgelezen maar niet goed onthouden. Ik dacht dat ik keelontsteking had, maar nu denk ik dat het alleen m'n tong is. Hij is erg pijnlijk, morgen maar even naar de huisarts bellen.
Petra en Noura, wat een nacht! Hopelijk was het eenmalig! Noura, hopelijk is het snel duidelijk wat je moeder heeft en is het niets bijzonders! Hoe voel jij je vandaag? Je klinkt wel beter. Alieke, dat vind ik wel een goeie: eerst leren alsjeblieft/dankjewel zeggen en begroeten/gedag zeggen. Dat voelt idd meer als iets dat bij Ise op deze leeftijd past dan het aanleren dat ze niet door gesprekken heen mag praten . Veel plezier volgend weekend Misschien dit weekend nog een keertje oefenen, om te zien of jullie het niet verleerd zijn Was het schoolreisje leuk? Je zal wel uitgeput zijn. Lauwie, had even gemist wat je uitslag van de nekplooimeting al had gepost, maar super dat die goed was! Was het een combinatietest of een losse nekplooimeting? Ik zou met de uitgerekende datum mooi kerst aanhouden als ik jou was. Verwachtingsvolle dagen zijn het toch wel, maar ik vind die uitgerekende datum vooral belangrijk wat betreft de bepaling van wanneer je twee weken over tijd bent en ze gaan ingrijpen. Ik zou toch niet willen dat ze er dan drie dagen naast zitten En ook met je verlof kan het gunstig uitpakken als je overtijd loopt, wat eerder gebeurt met 26 dan met 29 dec Juud, Ise heeft idd ook een kaas&worst-fase gehad Puck, je berichtjes klinken altijd zo naar dat je enorm aan het genieten bent van Olivier en mini Puck, hartstikke leuk om te lezen! Als jullie bijvoorbeeld naar het buitenland op vakantie zouden willen, zou mini Puck dan meemogen? En moet je dan ingewikkeld toestemming vragen? Of mag je als pleegouders alles doen wat een normaal gezin ook zou doen? Duster, gelukkig niets mis met je hart, maar wel balen dat het met je schildklier zo belabberd gesteld is. Marleen, gelukkig zijn de ogen van je moeder goedgekeurd. Zie je het nog een beetje zitten om op vakantie te gaan? Oh, lees nu dat je morgen nog een uitslag van bloedonderzoek en een foto krijgt. * duim duim* dat het mooie uitslagen zijn! Setteke, knap hoor, poepen op de pot! Go Silke!
Vraagje, wat zou ik voor mijn wandelwagen kunnen vragen? X adventure zwart/grijs, 4 wieler, luchtbanden incl reiswieg + matras, buggy-inzet, voetenzak, maxicos +verkleiner + adapter en regenhoezen voor de reiswieg, buggy en maxicosi. Ik wil 'm dit weekend op mp zetten maar heb geen flauw idee wat te vragen.. Hij is nieuw gekocht in april 2008 en alleen voor Tessepes gebruikt.