@ Chantico, Tymen heeft dat ook zo'n periode gedaan toen hij net kon praten. Is weer helemaal goed gekomen.
Ben weer terug vd HA. Per direct weer starten met de medicijnen voor mijn darmen em zalf voor mijn ontsteking. Donderdag bloed prikken voor 7 verschillende dingen en dan wil hij me maandag al weer zien. Hij vond het allemaal niet zo best klinken......
hi meiden, chantico,fijn dat ise goed opknapt! beterschap voor jou. geen ervaring met stotteren op deze leeftijd. duster, hoop dat de medicijnen goed gaan helpen en er verder niets in je bleod gevonden wordt! mijn kleine grote meid kan op mijn touch screen met een vingertje door de foto's scrollen! en ze kan de vragen hoe papa en mama heten beantwoorden. leuk! lijstje ga ik ff over denken (ff selectie maken)
Ik voel me zo beroerd. Heb echt het gevoel dat er iets ernstigs aan de hand is. Niet om een aanwijsbare reden, maar heb gewoon dat gevoel Heb ondertussen thuis ook volop bonje, want ik ben echt niet meer voor rede vatbaar......
wat zou je aan jezelf willen veranderen? JennyS: boobies ietsjes groters en iets minder onderkin Noura : niets geloof ik, mischien altijd vrolijk en energie hebben Linka: Meer zelfvertrouwen terug winnen en ook graag beugel in toekomst als tandvleesontsteking helemaal verdwenen is...Ook onderkin besef ik dat Setteke: Paar kilootjes eraf misschien, verder niets Sjudith, beugeltje en iets kleinere neus Schatje1: Graag 15 kilo er nog af! en wat meer energie krijgen Bianca; zou wel meer bil willen hebben, en een strakkere buik.. en misschien wat kilootjes eraf, maarja, dat heb ik zelf in de hand.. tja, die buik natuurlijk ook.. Marleen: Wat meer zelfvertrouwen, een strakker figuur en wat relaxter graag! Puck: Wat kilootjes eraf en wat rustiger zijn, niet gelijk in de stress schieten als iets niet gaat zoals ik het wil Miranda: iets kleiner zijn (ben nu 1.80 zou 1.70 willen zijn) en iets strakker in mijn velletje willen zitten (buik en billen). verder tevreden.
@duster: kalm aan meis @chantico: sorry geen ervaring met stotteren, zou daar nu ook niet aan denken joh lees veel meiden die graag meer zelfvertrouwen willen hebben, had ik niet verwacht
Er is hier een wonder gebeurd: Laureen heeft met de pot meegegeten!!!!!!! Ze eet altijd super (uit potjes) maar "ons" eten wilde ze eigenlijk nog niet. Behalve gebakken aardappeltjes. haha Nu heeft ze heerlijk spinazie en aardappels gehad. Daarna een toetje en ook nog een bekertje ijs.
Nee juist niet. Op de basisschool was ik juist klein. Ben op de middelbare school nog de lucht in gegaan. Heb er ook niet echt problemen mee maar als ik mag kiezen zou ik wel iets kleiner willen zijn.8)
@ Duster: maak je nu niet teveel zorgen meid. Je hebt de stap naar de ha gezet, dus nu is het even afwachten.
Hee Linka, Met mijn beebie in buik gaat het nog steeds goed.. Net nog schopt ie tegen laptop... Voor anderen, ben ik september 2010-mama en vriendin van Linka..
@ Duster: Je hebt een PB! @ Maxarie: Zat je Linka te bespioneren haha! Gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Miranda: Ben je anders gaan koken haha! Thomas at ook lang het liefst potjes. Jasper weer niet. Rare figuren die kinders!
wat zou je aan jezelf willen veranderen? JennyS: boobies ietsjes groters en iets minder onderkin Noura : niets geloof ik, mischien altijd vrolijk en energie hebben Linka: Meer zelfvertrouwen terug winnen en ook graag beugel in toekomst als tandvleesontsteking helemaal verdwenen is...Ook onderkin besef ik dat Setteke: Paar kilootjes eraf misschien, verder niets Sjudith, beugeltje en iets kleinere neus Schatje1: Graag 15 kilo er nog af! en wat meer energie krijgen Bianca; zou wel meer bil willen hebben, en een strakkere buik.. en misschien wat kilootjes eraf, maarja, dat heb ik zelf in de hand.. tja, die buik natuurlijk ook.. Marleen: Wat meer zelfvertrouwen, een strakker figuur en wat relaxter graag! Puck: Wat kilootjes eraf en wat rustiger zijn, niet gelijk in de stress schieten als iets niet gaat zoals ik het wil Miranda: iets kleiner zijn (ben nu 1.80 zou 1.70 willen zijn) en iets strakker in mijn velletje willen zitten (buik en billen). verder tevreden. Sjorsje: vollere cup B en verder alles strak laten trekken. Al m'n vel hangt nu los omdat ik zoveel ben afgevallen. Er mag ook nog 10 kilo af.
@ Sjorsje: Op de foto's van Italie kun je echt heel goed zien dat je zo bent afgevallen! Heb je veel loshangend vel nu? Een vriendin van mij had dat ook, vooral bij haar armen. Ze trok liever geen shirtjes met korte mouwen, zonder mouwen deed ze al helemaal niet aan! Het is bij haar nu wel minder geworden,maar ik vond/ vind het zo sneu. Zoveel kilo's kwijt en dan nog niet tevreden met haar lichaam. Ik hoop niet dat jij dat ook hebt. Onder het mom van strakker worden... ik ga maar eens even op mijn crosstrainer en wat buikspieroefeningen doen! Fijne avond allemaal!
@Marleen; Je hebt een PB terug. Vergeet trouwens te vertellen over de HA. Hij heeft niet gezegd waar hij aan dacht, maar vond 't wel veel klachten. Ik word nu geprikt op de bloedwaardes, schildklier, lever, nieren (3x) en het ijzer