Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo dan! Ik sta met mijn team in de finale van het spikerslaan morgen.....

En ik ben vast de enige die niet voetbal kijkt, hahaha!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Als het nog heel mooi is misschien 150 euro?

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Poeh dan verlies je er wel heel op zeg in 2 jaar tijd, wat zonde eigenlijk he.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja, maar moet je maar eens op MP kijken, je krijgt er bijna niks meer voor. Het is eigenlijk net als met auto's... Belachelijk, maar zo werkt het helaas wel.... :(

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heb op mp gekeken en ik ga er maar eens over nadenken of ik 'm dan niet gewoon weg doe aan iemand die het moeilijk heeft en de kinderwagen goed kan gebruiken ;)

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik ga even lekker zonnen, douchen en naar bed.
    Morgen is het weer vroeg dag en werk ik maar een halve dag en dan is het alweer weekend :D

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Snap het helemaal, tis eigenlijk te gek voor woorden, he?

Vraagje aan jou trouwens Carmen, ik zie dat Tess vaak witte broekjes aan heeft, maar wat ik me afvraag, hoe houd je het schoon? Sil is een echte rouwdouwer. Ik heb nu een heel mooi wit broekje voor d'r maar durf het bijna niet aan te doen....

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik voel me al stukken beter ja! ondanks het korte nachtje

ik heb toen voor mijn quinny nog hetzelfde gekregen als ik er voor had betaald. had hem via mp ook
    en had toen de buzz weer gekocht. en deze heb ik vorig jaar toch nog voor 300 verkocht. maxicosi papillon had ook nog aardig wat opgebracht.

wat mijn moeder betrefd, ze word over 2 weken gebeld, dus of ze iets gaan doen of wat ze denken is afwachten. een cyste hoeft natuurlijk niets te betekenen. maar dat ze kort geleden blaasontsteking achtige klachten dacht te hebben en dat dus niet had, maar dat er wel allemaal "troep" in de urine werd gevonden en paar weken later alsnog blaasontsteking is natuurlijk wel een beetje gek. maar ja, je word gewoon voorzichtiger met ieder pijntje nu

1-0 maar het was toch wel een paar keer kiele kiele dat de tegenpartij scoren kon

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Set Tess heeft idd heel vaak witte broekjes, witte polo's/blousjes en witte jurkjes aan.
    Tess is niet echt een grote smeerpoets en ik doe dat spul als het vuil is altijd even een uur of 2- 3 in de (sterk verdunde) bleek, uitspoelen en dan in de wasmachine.
    Zo krijg ik zelfs gras vlekken en aardbei vlekken eruit.
    Doe ik trouwens ook met haar witte ondergoed als er per ongeluk ontlasting heeft gelekt.

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    O ja en Tess heeft zelfs een wit spijkerjasje, gedurfd he :D

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Eén van onze redenen om een Bugaboo te kopen was dat die op mp nog best wat opbrengen. Vijf/zeshonderd euro is echt niet raar, zeker niet als je geen al te smaak/trendgevoelige kleurencombi hebt.

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ settek en alle andere
    Roos heeft nu allemaal blaasjes op handen en voeten en heeft een zichtbaar pijnlijke mond, wil niet eten/driniken en houdt de hele dag haar mond heel gek dicht.
    nu heb ik even gegoogled en kom op
    hand- voet- mondziekte, een soort van mond en klauwzeer maar dan voor mensen.
    Ze lijkt echt alle besmettelijke ziektes te krijgen.
    ik ga morgen naar de HA en heb het KDV al ingelicht en heb net bijna een uur met haar mee gehuild, wat een pijn moet dat lieve kleine hummeltje nou hebben met haar blaasjes in haar mond en op handen en voeten.
    Het schijnt 7 tot 10 dagen te duren en we zitten nu op dag 2 dus ik hoop niet dat dit nog 10 dagen duurd voor haar

ik zit nu voetbal te kijken met dikke ogen maar spekkemans slaapt eindelijk

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Petra, achgossie wat sneu! Ik heb deze week al eerder iemand gehoord over die hand- voet- en mondziekte, weet alleen niet meer wie... Toevallig! Ik duim voor je dat Roosje snel niet meer zo'n last heeft!

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jaaaaa hooooor

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, wat zielig voor Roos. Is het ook besmettelijk voor Suze?

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach arme roos, heb het ook eens gehoord bij de decembermamas tijd geleden. knuffel voor roos

nou wonderkind robben hebben ze erin gezet

hier ook veel wit, en doe het in de week zetten. en wat gezegd werd in het ergste geval met verdunde bleek.

chantico zo hebben wij ook wel gekeken bij het kopen, welke merken kan je ook weer kwijtraken.
    de stokke is ook populair en de bloom.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Petra, ik zat wel aan de hand- voet- en mondziekte te denken. Maar ik zou maar even naar de huisarts gaan. Die kan jullie er iets voor geven wellicht. Ik zou haar wel paracetamol geven, want het is idd erg pijnlijk. Arm meiske!

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

nou ze zouden om 18.30 het kamertje ophalen.. om 19.00 belt me vriend op dat er nog niemand was.. bleek dat ze mij op mijn mobiel geprobeert hadden te bellen maar jah ik was aan het werk..
    Maar ze zijn dus nog niet geweest dit omdat ze geen aanhanger konden regelen dus nu komen ze morgen(hoop ik dan maar)
    Heb er als het goed is haha 350 voor kunnen krijgen :)

Mijn moeder wilde vanochtend djayden zijn tandjes laten poetsen maar ze was zijn teletubbie tandpasta aan het zoeken maar kon ze niet vinden.. dus had ze een klein beetje van onze tandpasta erop gedaan.. en djayden haalt altijd dan eerst de tsandpasta eraf en gaat dan pas poetsen.. dit deed hij dus nu ook
    En hij trok me een vies gezicht zei me moeder.. ze zei hij zei echt met een heel vies gezicht iiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh oma dies niet lekkker

haha

Gister hadden we alle moed bij elkaar geraapt en dachten laten we toch nog maar het weekend ff naar jeroen zijn zus gaan(die laatst ons van hyves had verwijdert)
    Dus wij netjes opgebeld.. zouden we dus zondag heen gaan..
    Belt der man vandaag op.. dat het niet doorgaat..
    WANT ze zit toch te twijfelen over het contact en wilt ons alleen nog zien met verjaardagen voor de rest niet:(
    Ik zeg tegen jeroen als ze ons niet wilt zien tussendoor ga ik ook niet naar de verjaardagen en mooi weer zitten spelen:x domme lui! ben er klaar mee!

Wat een ***lui echt waar!!

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dank jullie voor de reactie op Roos haar hand- voet en mondziekte. wat een k.. ziekte is dat zeg.k had er nog nooit van gehoord en ik heb heus wel eerder met Roos meegehuild (een paar seconde ofzo) maar nu was het zo zielig en had ze zo'n pijn, echt niet leuk, ze kan ook niet zonder speen en dat gaat door de pijn in haar mond echt niet
    Ik besef heus wel dat het niet het eind van de wereld is maar na een nacht niet slapen denk ik niet zo nuchter als normaal

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, ik snap je helemaal! zo voelde ik me ook toen otje zo ziek was van haar koortslip. zo naar om je kindje zo zielig te zien. en zo slecht slapen helpt ook niet. heb je paracetamol gegeven? zou ik gewoon doen totdat het minder is. en morgen bij de ha om lidocainegel vragen. dat is een soort dentinox maar dan sterker en verdooft zodat ze wat kunnen eten gelukkig heeft roos wat spekjes, maar ik vond het honger hebben, willen eten en toch stoppen van de pijn ook heel naar! dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina