Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ach gos die arme Roosje :(

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, wat fijn dat de meting bij je zusje ook goed was!

noura, is toch ff schrikken, ondanks dat het ook heel onschuldig kan zijn.

carmen, ga je dan voor mini Carmen 2 een nieuwe wagen kopen?? of wil je dan een duowagen? wanneer moet je eigenlijk ongi worden? was toch nog best spannend deze maand?

chantico, het was een combinatietest. donderdag bellen voor de uitslag. en ik wil ook liever dat ze de uitgerekende datum op kerst zetten, maar dan moet ik nog wel ff de vk overtuigen ;)

morgen lekker een weekendje naar zeeland! als onze vrienden het krentenbaardplekje tenminste geen bezwaar vinden. heb gesmst, maar nog geen reactie.. maandag ook lekker vrij genomen want ik had t wel ff gehad na vandaag en het wordt superlekker weer!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ons ijsjesmonster

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    truste juud (ja ik ga slapen ;))

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, ik nu ook :)

Heb mezelf weer even gespoten :(

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    schatje, nou lekker dan zo'n zus!

Lauwie voor nr. 2 komt er een nieuwe kinderwagen, wil geen duo want tess zit nu al bijna niet meer in de buggy.

Ik ga werken, begin mooi vroeg des te eerder kan ik genieten van het mooie weer. Ben wel onwijs benauwd bah

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    petra wat zielig voor roosje, hoop dat de ha iets pijnstillends kan geven..het meehuilen met een ziek kindje ken ik helaas maar al te goed

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik snap je helemaal Petra, tis zo zielig voor die kleintjes.... :( Ik zou ook gaan zitten meebrullen... Sterkte voor je meisje, en idd zoals Lauwie zegt, vraag om lidocaïnezalf. Dan heeft ze minder last van die plekjes in d'r mond.

Ik mag vandaag weer naar school. Straks presentatie geven over Angelman syndroom.... Spannend! :) Vanavond weer naar de feesttent, de finale van Spikerslaan en Hilbrand heeft voorrondes...

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

juud, viel het nu een beetje mee?

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, tja XAdventure levert geen drol op. Was je wel tevreden met de wagen. Of niet helemaal en is dat de reden dat je een ander zou willen voor frummel 2?

@Schatje, ongelooflijk zeg!! Wat een domme mensen inderdaad. Hopelijk komen ze het kamertje dit keer wel ophalen. Al voor een nieuwe kamer uit geweest?

@Juud, was je al ongesteld geworden dan? Of moest je sowieso prikken? Goed hoor van je!

@Lauwie, heeft Ot daarna al weer eens een koortslip gehad? Wat een heerlijke foto en hopelijk een leuk weekendje weg!!

@PEtra, ahhh arme meid. Hoe is het vanochtend met haar?? Waar loop je zoiets op??

@Setteke, succes met presenteren. Dat syndroom zegt me niets, maar misschien wil ik het ook wel niet weten.

@Sjorsje, hoe is het nu met jou en wat zei de huisarts?

Zo dames, hopelijk niemand vergeten!! Gisteren lekker voetbal gekeken, klein biertje gedronken. Was gezellig en nu snel aan het werk!! Optijd naar huis denk ik, het is veel te mooi weer!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goodmeurning!

Wat een schattige foto van Ot!

@ alieke, hoe was het in de dierentuin?

@ Carmen, sterkte met de benauwdheid meid!

@Lique, ja was helaas alweer ongesteld :(
    Werkse!

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!!

Dierentuin was wel mooi, maar vond het niet zo'n overzichtelijke dierentuin qua lopen van routes enzo. En was erg druk met de kids. kwam ook doordat de leerkracht van groep 3/4 er niet was vanwege overlijden, dus ja dan voel ik me toch verantwoordelijk voor een setje kinderen meer ;). Gisteren tijdens de voetbal in de rust nog even mijn oogjes dicht gedaan en toen kon ik hem wel uitkijken haha.

Petra; wat zielig zeg voor je meisje. Hopelijk heeft ze heel snel miner last met een zalfje van de dokter erbij ofzo. Is het besmettelijk voor de kleine suze of voor jullie??

Schatje; wat belachelijk zeg. Dan was ik er ook wel klaar mee ja.

Duster; rustig aan he meis, wat zeiden ze op je werk dat je niet meer mocht werken?

Setteke; hartstikke goed joh, maarruh wat moet je dan doen (of ben ik nu heel dom om dat te vragen ;) )

Marleen; fijn dat die controle in elk geval goed was. Nu de rest nog!

Lauwie; wat een mopje heb je toch zeg!

Carmen; waarom wil je een nieuwe kinderwagen dan voor een eventuele 2e? WIj hebben een bugaboo gekocht en voor de 2e gaan we die ook gewoon weer gebruiken. Even een goede schoonmaakbeurt en huppa, klaar voor nummertje 2.

Ik ga zo zwemmen met Danique. Madam was om half 8 aan het huilen in bed. Normaal wordt ze ltijd pratend wakker, dus ik snel naar haar toe. Zit ze met haar benen door de spijlen van het ledikant, kon schijnbaar niet makkelijk terug ofzo, dikke tranen over haar wangen. Moet opschieten want om kwart over 9 worden we opgehaald, gaan op de fiets naar het zwembad en ik moet nog eten en aankleden en spullen pakken. Dus ik ga!

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Petra: Ik heb je een PB gestuurd, maar ik zie net dat ze hier ook over lidocaine begonnen zijn.

@ Noura: Ik las iets over blaasontsteking e.d. , maar het blijft vaag geloof ik he. (sorry doe het ff uit mijn hoofd en weet het niet precies meer).

@ Schatje: Ik zou er nu ook wel een beetje klaar mee zijn...

@ Tesske: Krijg je maar zo weinig voor die kinderwagen??? Met maxi cosi e.d.! Nou daar zou ik echt meer voor vragen. Ik kreeg voor mijn Bugaboo Cameleon 450,- en voor de Bugaboo Bee 250,-.
    Mijn maxi cosi heb ik voor 35,- verkocht. Voor 2 kindjes gebruikt, dus vond ik wel redelijk. Voor mijn extra setje bekleding kreeg ik 60,- en voor mijn voetenzak ook 60,-.

@ De rest: ???

Ik heb wel bijgelezen,maar ben er helemaal niet bij met mijn hoofd.

De mannetjes zijn naar het KDV. Thomas met een mand met ballonnen eraan. Als afscheidscadeautje heb ik Cars uitdeeltasjes gevuld met een bellenblaas, fluitje en een snoepje. Eraan zit een rose of blauw lintje en een kaartje eraan met een foto van Thomas. De juffen krijgen een doosmet snoepjes. Niet erg origineel maar ik vind het best haha!

Ik ben eigenlijk best zenuwachtig... Mijn moeder moet om 12 bij de HA zijn. Uitslag van het bloedonderzoek, foto van haar knie en weer bloeddruk meten.

Ik ben vandaag thuis om te soppen, bah! Vanmiddag nog wel even naar de zaak.

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @All, heeft er nog iemand een tijdschrift liggen waarin alle weken van de zwangerschap beschreven staan?? En waar kan ik die scoren. Wil een kado per week gaan doen met zo'n tekstje erbij.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @MArleen, ga maar lekker poetsen. Dan is het snel 12 uur. Leuke traktatie toch!

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, tong is nog steeds pijnlijk, vanmiddag mag ik naar de huisarts.

Ik ga dadelijk op kraamvisite bij een nicht die ik al zo'n 10 jaar niet gezien heb. Ben benieuwd.

Fijne dag allemaal.

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Succes! Hopelijk krijgt ze een goede uitslag

@Alieke; Ik werk via het UZB en gelukkig hebben ze nu heel veel vakantiekrachten. Als ik beter ben kan ik dus gelukkig weer aan de slag :) Het UWV deed wel moeilijk. Ze heeft wel 10x gevraagd waarom ik dan niet kan werken :x

@Sjorsje; Veel plezier bij de kraamvisite en succes bij de HA

@Lique; Ik heb nog een zwangerschapskalender liggen van babyopkomst.nl en een 9maanden magazine, waarin 'n groeikalender staat. Deze is zeer uitgebreid, in totaal 14 A4-tjes. Met elke week een verhaaltje over jou en over de baby. Ik wil ze wel opsturen

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik kom net terug van de huisarts met Roos en het blijkt inderdaad de zelden voorkomende hand- voet- mondziekte te zijn.
    Ze was echt superlief bij de dokter en deed zelfs haar mond open toen de dokter dat vroeg.
    In haar mond heeft ze tot nu toe 1 gesprongen blaasje dus de dokter wil het eerst met paracetamol proberen.

Gelukkig drinkt ze vandaag wel EN heeft ze een boterham gegeten

@ lauwie, wat een schatje is Ot toch om te zien, ben benieuwd hoe de uk in de buik er uit gaat zien

@ Lique, ik heb pas alle tijdschiften weg gedaan, volgens mij heb je op de zw pagina ook een kalender waar beschreven staat in welke week wat gebeurd enzo

@ Marleen, spannende dag. heel veel succes

@ Alieke, veel plezier met zwemmen! Het zal wel een drukke dag geweest zijn met die hitte en al die kinderen in de dierentuin. Het lijkt me toch wel erg fijn als je alle kinderen weer veilig aan hun ouders kunt afgeven.
    Ik was vroeger een slechte schoolreisje-gaander ;). ik heb geloof ik 3 jaar achter elkaar wat gebroken tijdens het schoolreisje

@ Setteke, succes vandaag, is het bij jullie feestweek?

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, ja die harry's van UWV geven niet zomaar op. Ze maken het je zo moeilijk mogelijk in de hoop dat je het opgeeft. Gewoon volhouden hoor meisje!!! Ik ga je nu een PB sturen!

@SJorsje, hoop dat je er iets voor krijgt zodat het snel over is. Klinkt heel irritant!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, ach arme meid. Komt dus weinig voor. Is het erg besmettelijk? En waar komt het van? Hoop dat ze zich snel beter voelt.. Jammer dat je net alles weggedaan hebt, maar Duster is mijn redder in nood ;) . En online kan ik wel wat vinden hoor, maar dan moet ik alles uitprinten en sommige omschrijvingen zijn zo kort en andere heel uitgebreid...

Deel Deze Pagina