Ik kan me wel voorstellen dat bepaalde kleren bij Ise heel leuk staan maar bij een ander kind niet, maar dan zit er tussen Ise's oude kleren vast nog vanalles wat haar weer minder goed stond maar dat andere kind juist heel mooi Da's niet helemaal waar natuurlijk: als ik iets koop voor Ise dan is dat natuurlijk wel afgestemd op haar postuur en haar 'teint' (sommige kleuren staan haar veel leuker dan andere). Ik kan me wel voorstellen dat een evt. broertje of zusje een grote kans heeft op ongeveer dezelfde bouw en 'teint'. En zo niet, dan ga zou ik heus wel nieuwe kleren gaan zoeken
Chantico gelukkig maar Ik vervang dingen ook niet omdat het mode zou zijn maar wel omdat ik iets anders mooier vind. Zo veranderen wij ook ieder jaar (of 2) ons interieur. De spullen zijn nog goed maar ik ben er op uitgekeken en wil iets nieuws. (met nu ik het op schijf bedenk ik me hoe verwend dat klinkt..)
Ik koop bijna alles 2e hands , muv shirtjes en ondergoed die koop ik bijna altijd nieuw en schoenen ook....ben wel verslaafd aan schoenen voor Giulia hahah En wat is er nu bij Lauwie aan de hand???
Haha, zo blijf je wel lekker bezig met shoppen! Maar als je dan bijvoorbeeld een nieuw interieur uitzoekt, kies je dat dan heel snel, zo van dat je in de eerste de beste winkel waar je door loopt een hele complete showroomset koopt? Als ik iets nieuws nodig heb (ook nooit een heel interieur in één keer, maar stukje bij beetje), een bank ofzo, dan ga ik echt wel op zoek naar die ene perfecte bank. Da's soms wel even zoeken, maar dan heb ik ook wel een bank waar ik tien jaar later nóg blij mee ben. Je smaak verandert toch niet elke paar jaar?
thnx had teruggezocht maar zag niks beetje kippig dus! Wat vreselijk bah, altijd naar zulke berichten!
Als ik wil veranderen weet ik heel goed wat ik wil en heb dat plaatje dan ook in mijn hoofd. Aan de hand van dat plaatje weet ik precies welke winkels ik langs moet en daar slaag ik dan. Juud, nogmaals ik vind ook niet dat er iets mis is met 2e hand kleding hoor! De zoon van de collega van Lauwie die ernstig ziek was is overleden.
Het stond ook een beetje verdekt opgesteld in een reactie van haar. Juud, kun je je dat lange vest nog herinneren waar Giulia een keer mee op de foto stond, op een kinderboerderij ofzo? Een lang gebreid vest met houtje-touwtje of grote knopensluiting geloof ik, beetje grijzig. Weet je van welk merk dat is?
Carmen, maak je ook van elk nieuw interieur een mooie overzichtsfoto? Lijkt me leuk om na een aantal jaar die foto's op een rijtje te zetten en te zien welke stijlen je allemaal bent doorgegaan. Je hebt nu toch iets landelijks qua stijl? En welke stijlen had je hiervoor? Ga je echt van barok tot minimalistisch, van retro tot hypermodern? Of is het meer een verandering van kleurstelling enzo?
Chantico we zijn begonnen met strak jan des bouvries style met veel wit. Daarna oud grenen en nu inderdaad landelijk, kan zomaar zijn dat ik volgend jaar in de ban ben van iets heel anders en dat dat het dan word. Maar ben nu nog heel blij met hoe het nu is hoor. Ik heb er trouwens geen foto van gemaakt maar dat is wel een heel leuk idee om te gaan doen. Heb net heel spontaan mijn ouders uitgenodigd vanavond te komen bbqen maar heb totaal niets in huis dus kan eerst nog spul gaan halen als Tess wakker is, niet zo'n slimme actie geloof ik
@TEsske, haha, ik ken dat!! Maar dat red jij makkelijk!! Zo dames, hou het voor gezien. Ga lekker naar huis. Vriend is al op pad, ben het hele weekend alleen boehoeeeee!! Het is gelukkig mooi weer, dus gaat helemaal goedkomen!!
Roos heeft 2 kuipjes met appelmoes op!!!! Ik vind het telkens weer leuk als Suze overgaat op een nieuwe maat, dan pak ik de bijbehorende doos uit de kast en heeft in 1 klap een nieuwe (tweedehands) garderobe in haar kast. Voor Roos mag ik dus ook meer en duurder kopen omdat Suze het ook nog gaat dragen. Suze krijgt af en toe een nieuw shirtje of broekje maar niet echt veel. Ik vind het echt onzin om voor meerdere kinderen telkens alles nieuw te kopen, maar dat komt misschien omdat ik er echt minder waarde aan hecht als Carmen. Tuurlijk vind ik het ook leuk als de meiden er mooi uit zie, maar ik vind het eigenlijk nog veel leuker als ze er heerlijk uitzien in een gaaf HEMA setje of zoiets Ik ben blij dat ik niet zo'n kleding geld uitgever ben, zou ik echt zonde vinden van het geld (het scheelt denk ik ook wel dat Andy en ik allebei werkkleding dragen
Dank je we genieten ook heel erg van ze. Zijn net terug van de Apenheul, handig zo'n seizoenskaart! In principe zou ze mee mogen maar je moet wel toestemming vragen aan ouders of voogd (ligt eraan wie daarover zeggenschap heeft). In haar geval is op dit moment alles nog zo onduidelijk dat naar het buitenland gaan er deze maanden even niet in zit...
Klopt, familie van mij heeft heeft net een cameloen verkocht voor 550, zag er helemaal nog super uit! Ben nu zelf op zoek naar een bugaboo voor mini Puck (onze quinny gaat naar mijn zwangere zusje), maar denk dat het de frog wordt, die zijn een stuk goedkoper