Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Wat een ontzettend leuke foto!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hahaha de kat moet ook verkoeling hebben! Leuke foto!

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Juud, ik had helemaal niet gezien dat ze de kat nat maakt
    whahaha echt een superfoto!
    wat een kind is het toch ook he, van wie heeft ze dat bijdehante? hihi

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Lauwie: :( Wat een verschrikkelijk nieuws zeg, onvoorstelbaar zoiets...:( Heel veel sterkte!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Van oma :p

Was zelf vergeten: wat fijn dat Roosje wat gegeten heeft! Geef haar lekker veel ijsjes :)

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

Ja het gaat heel goed met ze. Mini Puck lacht altijd als ze ons ziet, Olivier geeft haar ook veel aandacht, zo leuk om te zien...

Nog even over die foto met de kat.... die zou ik hier ook zo kunnen maken. Olivier verzorgt de dieren hier ook graag!:D

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Petra: Super dat Roos wat gegeten heeft! Beterschap voor haar!

Ik ga nu stoppen met alle losse berichtjes...

We gaan boodschappen doen!

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Puck haha je maar die blijven vast niet zitten ;)

Hihihi ze heeft net de onderbuurvrouw nat gegooid :p

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @juud: haha leuke foto, arme kat ook nat

@alieke: nou dit was nav een onderzoek/evaluatie, maar kan bevoorbeeld ook na een seizoen zijn. maar goed niet iedereen krijgt de optie om te mogen schrijven want het is wel een visite kaartje naar buiten en er zou gevoelige info in kunnen zitten, dus er komt echt heel veel bij kijken. zeker spannend dus, is mijn 1ste dus...

@lauwie: oh wat vreselijk nieuws zeg, daar krijg je toch de bibbers van

@duster: van harte

@petra: ah mooi dat er wat in gaat

nieuw/ 2de hands vind alles prima, heb zelf niet snel een band met een wagen, bedje of kleding. ze groeien zo snel overal uit.
    we hebben zelf wel het geld om alles nieuw te kopen maar geven het liever uit aan vakanties en lekker eten en helaas kosten onze honden al bijna 400 in de maand
    ik vind het ook een sport om iets 2 de hands te kunnen scoren en leuk op te knappen bijvoorbeeld
    moet wel zeggen dat steeds meer mensen die mij voor gek verklaarde het nu ook zonde vinden dat ze alles nieuw hebben gekocht haha

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oja en 2 de hand speelgoed vind ik ook leuk, sommige gruwelen ervan maar mij boeit dat echt niet. ff flink soppen ;)

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Is je kleine kokkie nu al aan het kokkerellen :D 8)

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja joh elke dag, moet elke keer mee en dan water doen in de was bak. gister ging hij ei koken met peper en zout jammie haha

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    gister was hij ook de naked chef, de hele dag in zijn blote kont en koken ;)

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Jenny haha nu wordt ie tenminste gebruikt :D
    Denk dat Giulia op mij lijkt...ik haat koken :p

Zo ik wacht tot manlief thuis is, we gaan ff shoppen, heb geen fatsoenlijke zomerbroeken meer en moet het weekend werken :( dus wil wat luchtigs en MET zakken :)

En mss zie ik nog wel leuke schoenen voor Giulia :)

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nou dan lijkt mylan echt op mij want ben er gek op
    maareh salades kan je wel maken hoor ;)
    shopse

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @jenny, dat is geen koken en aangezien ik dat haat heb ik veel ervaring met salades maken :-D

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Tweedehands speelgoed vind ik ook leuk. Ik vind het echt een sport om op marktjes de leukste dingen te spotten. En het is vaak oerdegelijk spul (als je de juiste dingen tussen de zooi weet te vinden) waar je niet voorzichtig mee hoeft te doen, want als het dat eerste gezin heeft overleefd, dan kan het ook in ons gezin vast niet stuk :D Ik stop wel alles eerst in de wasmachine (ook als er op staat dat het niet in de machine mag): als het daar niet goed uitkomt, pech :p

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    zo de bbq was geslaagd, erg gezellig want neef djayden kwam ook mee. Tess is meegegaan met opa en oma om daar te logeren dus we hebben een onverwacht kindloos avondje.

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Een Roosje update:

Roos heeft vanmiddag na de appelmoesjes nog wat pippies (=chippies) op en ging ze netjes delen met haar kleine zusje. 's avonds aten we zelfgemaakte patat en dat is haar lievelingseten. Ze at het goed en soms een keiharde huilbui tussendoor dus ik denk dat ze dan net een rotplekje raakte, daarna spelen en naar bed...........
    Nadat ze eerst nog 10 minuten vrolijk in haar bedje heeft gesprongen is ze gaan slapen
    zonder om haar speen te vragen!!!:$
    Nu zitten we dus te denken om maar gelijk met de speen te stoppen. Als het om een ander zou gaan zou ik ook aanraden...gelijk stoppen, maar ze vond het altijd zo fijn
    lastig lastig

20. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg

Automatisch/per acceptgiro: ik betaal het meeste per acceptgiro (overmaken via internetbankieren) omdat ik dan het idee heb dat ik meer overzicht heb op wat er uit gaat? Als alles er automatisch af gaat weet je toch nooit wat je op je rekening hebt staan? Hoe doen jullie dat?

Nieuwe/2e hands: ik zou niet weten waarom maar ik heb een hekel aan tweedehands spullen en koop dus ook altijd alles nieuw. Afgelopen Koninginnedag ben ik voor de eerste keer naar de vrijmarkt geweest en ik vond het leuker dan ik dacht. Heb een enorme berg goed (little people) speelgoed gekocht voor weinig geld. Vond het echt leuk om iets moois te vinden voor weinig geld. Maar nu staat het hier thuis in de kast en betrap ik mezelf erop dat ik het er eigenlijk nooit uithaal. Waarom???geen idee

@ Jenny: kook jij graag? Dacht dat jij alles wat met huishouden te maken had vreselijk vind haha
    Wat leuk dat mylan z’on fantasie heeft met koken.
    Waarom kosten je honden 400 euro per maand? Jeetje wat een bedrag. Hmmm als ik ga uitrekenen wat hier een hond kost kom ik zo ook al op 150 euro.

@ juud: ben je geslaagd met shoppen? Jij gaat toch meestal naar de primark of niet? Pas geleden was een collega van me bij de primark geweest en zei dat je daar ontzettend goedkoop kunt slagen. Geen idee want hier ligt geen primark
    Wat een leuke foto’s van giulia!

@ puck: fijn dat het zo goed gaat met jullie? Hoe vertellen jullie olivier eigenlijk wie jullie pleegkindje is? zusje, pleegkindje of noemen jullie het anders?
    Beetje een stomme vraag misschien maar weet er eigenlijk niet zoveel van. Betekend het als je pleegouders bent dat het kindje altijd weer een keer bij je weggaat? Of kan het ook zo zijn dat het kindje blijft totdat het volwassen is?

@ Petra: heb even gegoogled wat roos precies heeft, arm meisje zeg wat moet ze daar last van hebben. Hopelijk is ze er snel overheen
    Hartstikke leuk toch dat je alle kleding van roos nu door kan schuiven naar suze! Ik zou dat denk ik ook wel doen met twee meisjes maar dan echt alleen kleding die niet vuil/vaal is en het moet ook nog wel in de mode zijn (hmmm als ik het zelf zo terug lees denk ik toch dat het bij mij een nieuwe garderobe wordt met een enkele broekje/shirtje er nog tussen haha)

@ carmen: bbq ze vanavond! Ben wel erg benieuwd naar foto’s van jullie interieur! Jeetje moet je toch wel een vermogen kosten om elke keer nieuwe meubels te kopen? Ik verander ook veel (maandelijks haha) maar houd het dan bij kleuren, decoraties en aankleding en de meubels blijven hetzelfde.
    Ik kan me je redenatie over het alles weggeven en nieuw kopen wel begrijpen in jou geval. Maar hoe zou je dit oplossen als je niet zoveel geld te besteden had? Want daar kun je natuurlijk niet in een keer je gevoel op aan passen natuurlijk?

@ lauwie: jeetje wat een vreselijk nieuws, gecondoleerd!
    Wat een mooi meisje is otje toch! Ze heeft ook zo’n schattig en lief gezichtje

@ duster: wat leuk dat je weer tante bent geworden! Hoe gaat het met je?

@ alieke: ben je klaar met de thee te sorteren haha. Heb er erg mee moeten lachen

@ sjorsje: en wat zei de huisarts?

@ lique: hoe ver ben je met je zwangerschapsmand? Erg lief dat je er zoveel werk een aandacht aan besteed!

@ marleen: is er al een uitslag van je moeder?
    Hoe was het afscheid van thomas op het KDV?

@ schatje: en is het kamertje opgehaald?

@ setteke: hoe ging je presentatie? Heel veel plezier vanavond! Hoe is het spikerslaan gegaan?

Deel Deze Pagina