goedemorgen dames! komt niet vaak voor dat ik de eerste ben hier! Ga vandaag naar mn vader en dan gaan we ff naar stadskanaal. (zal maar niet tegen mn pa zeggen dat we gaan shoppen...hihi denk niet dat hij dat zo geweldig vindt...) Mijn moeder is aan het werk en mark is al vertrokken naar de tt in assen. Iedereen een hele fijne dag gewenst!
goedemorgen vanuit zeeland! zijn heerlijk eeen weekend weg met 4 vrienden en een kindje. wat een heerlijk weer. is alleen wel minder slapen met de smurf op een kamer en zonder verduisterende gordijnen. waren om 6:45 alledrie al wakker terwijl dat thuis eerder 8:45 is (ze gaat ook laat naar bed). vriend is met haar naar beneden zodat ik nog ff kan slapen dus dat ga ik nog maar ff proberen. ben er dit weekend dus niet zoveel, beetje ongezellig voor de rest hier. 2e handskleertjes/van oudere brusjes: ik zou het zelfs wel leuk vinden als dit kindje weer een meisje is zodat ze alle kleertjes die ik met zorg en moeite verzameld heb weer aankan. ik vind het een sport om te zorgen dat mijn dochter er leuk uitziet voor weinig geld. vind het dus leuk om met een vriendin op een beurs te struinen voor mooie (en soms anders dure) kleding. maar ik vind ook vaak hele leuke dingen bij de h&m. krijg ook veel van mijn zusje met een dochter van 7 maanden ouder. herken ook nog niet zo dat kleding bij sommige kindjes wel of niet past. voor mijn gevoel gaat dat meer over smaak van de moeders. al snap ik wel dat hele bleke kindjes bepaalde kleuren niet goed staan etc. ik denk dat otje makkelijk is wat dat betreft want ik vind haar alles wel staan. en andere spullen, ben nog blij met de kinderwagen en ook nog met de gekregen wipper, de box van mp, het geleende badje etc. zolang het mijn smaak is, hecht ik daar weinig waarde aan dat soort gebruiksvoorwerpen. die gaan t allemaal weer prima doen zo. en natuurlijk ga ik voor ev meisje nr 2 ook weer leuk shoppen als ik wat leuks zie en wat nieuwe rompers ed kopen. en voor een jongen ga ik en shoppen voor kleren en ook nieuwe accessoires. carmen, heb je nooit dat je denkt wat je voor dat geld allemaal nog meer kan doen? al is het sparen voor de opleiding of een rijbewijs voor je kind(eren)? chantico, de laatste weken was wel duidelijk dat het heel hard ging met hem. van een collega begreep ik dat hij in zijn slaap overleden is en dat mijn collega 's avonds nog afscheid genomen heeft. lique, ze heeft het sindsdien gelukkig niet meer gehad. al twijfel ik met plekjes zoals nu meteen of dat het is. fijn weekend allemaal!
Goedemorgen allemaal, @huisarts, zag dat mijn reactie gisteren niet geplaatst is. Ik heb een ontsteking van de bovenste luchtwegen en heb nu een 3-daags antibioticakuurtje. Heb het idee dat het al wat minder word. @tweedehands, ik word er wat makkelijker in, maar vroeger moest ik er niks van hebben. Ik heb best veel dingen van Lianna bewaard en daar kan Jorja ook nog 'n keer van doen. Van 'n vriendin heb ik ook veel kleertjes gekregen en het leukste heb ik er tussenuit gevist. Maar ik haal ook best veel nieuwe dingen voor Jorja. @Lauwie, wat erg van die collega. @Marleen fijn dat de uitslagen goed waren. Wel raar dat ze van die spastische darm ook weken al niet goed kan eten. @Shanai, kindjes slapen in een romper. En ik heb ze vandaag alleen ondergoed aangegeven, als het echt zo warm wordt als ze gezegd hebben wil ik ze luchtig mogelijk gekleed hebben. Ga dadelijk eerst nog even werken en vanmiddag genieten van de hitte, haha. Fijne dag allemaal.
In veel gevallen heb je die zekerheid nooit, het is de bedoeling en het doel dat de kinderen weer terug naar huis gaan. In sommige gevallen is dit gewoonweg onmogelijk en dan heb je de zekerheid dat een kindje bij je blijft...
Fijn dat de uitslagen in elk geval goed zijn! Nu dus afwachten wat het onderzoek brengt, sterkte voor je moeder!
@shanai: ik vind koken fantastisch, rest van het huis doen nìet onze honden: we hebben een uitlaatservice omdat we beiden eigenlijk fulltime werken (met ouderschapsverlof nu dan 4 dagen) dat kost 250 per maand en één van onze honden heeft speciaal dieetvoer wat schreeuwend duur is mylan slaapt in romper en dekens van zich af @alieke: jeetje vervelend voor je ma hoor wij gaan vandaag even de stad en verder eigenlijk lekker niks
hoi meiden, Roos slaapt in een hemdje en onderbroek en ik leg een lakentje in haar bed, dat kan ze dan over zich heen trekken als ze dat wil. Suze slaapt in een romper met korte mouwen in een zomerslaapzak. Roos heeft weer goed geslapen en heeft net een boterham zonder korsten op. Het gaat dus eigenlijk best wel goed, gelukkig @ Sjorsje, fijn dat je je alweer wat beter voelt @ Miepie, veel plezier met je vader, lijkt me best gezellig om zo een dagje met elkaar door te brengen @ Lauwie, heel veel plezier met jullie weekend weg, je hebt wel heerlijk weer @ Puck, alvast veel pleziere vanavond met bbq-en, word vast lekker en gezellig. Komen er mensen eten?
@ Lauwie, nee hoor we sparen iedere maand een bedrag voor Tess en daarmee heeft ze over 18 jaar genoeg om opleiding en rijbewijs van te betalen. Mijn ouders leefden met 3 kleine kids net zo als wij nu en hebben voor mijn broer en mij opleiding, rijbewijs en 1e auto betaald. (voor mijn broertje nog niet maar hij is dan ook nog geen 18 ) Er zijn mensen die alleen maar sparen , en dat is prima natuurlijk, maar ik spaar liever iets minder en leef iets meer. En leven houd voor mij in dat we tot op zekere hoogte kunnen kopen en doen wat we leuk vinden. @ Shanai, ik zou voor Blond gaan.. heb zelf een dienblad van sloophout met daarop mijn boerenbond servies (die al generatie's van moeder op dochter gaat) Ik vind dit een erg leuk winkeltje, maar het is geen landelijk keten dus zal niet bij jou in de buurt zitten : (Kinder)woondecoratie & lifestyle - meubeltjesshop En er zit hier in de stad nog een leuke winkel maar die heeft geen webpage. @ Marleen, fijn dat de bloeduitslagen goed zijn. Nu de mri dus nog even afwachten, wanneer kan ze daar terecht? @ Juud, heb je je haar wel eerst ontkleurt voordat je blond er in hebt gedaan? @ Setteke, kun je wakker worden vandaag? @ Puck, wat fijn dat je zo geniet van mini puck en ik vind het zo knap dat je het doel voor ogen kunt houden om haar weer met haar ouders te kunnen herenigen. Vandaag word ons nieuwe felux dakvenster geplaatst, ben er dus al vanaf 07.00 uur want om 7.30 stonden ze voor de deur. Ik ga me zo even wassen en aankleden en dan naar de nagel studio voor een manicure en nieuwe nagels. Tess is bij de hele dag nog bij opa en oma en zal zich vast prima vermaken
Mogguh allemaal! Zonnetje schijnt al weer heerlijk hier! Hebtderzinan! Straks ff op kadootjesjacht, mijn oma is vandaag jarig, en ik heb vanavond ook nog een feestje van 1 van de meiden waar ik foto's van gemaakt heb, kan natuurlijk niet met lege handen aankomen dan.. Iedereen een hele fijne dag vandaag, geniet van het mooie weer! Xx
@ Slapen, Tess slaapt in een nachtjapon met lange mouw en ze ligt onder een dekentje. Slaapzak gebruiken we niet meer. Het is niet heel warm op haar kamer, de zon staat maar tot 11.00 op haar kamertje en dan hebben we de rolluiken potdicht. Als de zon weg is staat haar slaapkamerraam en deur wagenwijd open en waait het best lekker door. Als het benauwd warm is doen we een uurtje voor het slapen gaan even de airco aan om de drukkende warmte weg te nemen. @ Lauwie, fijn weekend meid!
Sjorsje beterschap! Nu ben ik echt weg, moet ook nog even naar de bakker om broodjes te halen voor de werklui tussen de middag. Fijne dag meiden!
nou ze hebben het kamertje niet opgehaald ze belden gister toch nog af! dus we hebben besloten om de commode en de kast maar gewoon te houden en een ander bed te kopen.. het word toch een jungle kamer! dus ben op zoek naar leuke accesoires hihi.. gister al mooi bed gekocht bij ikea met lades eronder kan al zijn speelgoed daarin want daar word ik knettergek van haha! Dus gaan vandaag nog ff op pad voor een matras en kleine dingetjes en dan beginnen met zijn kamer! en me schoonzus heb ons helemaal geblokt op hyves! eerst kon ik nog foto´s kijken nu helemaal niks meer.. dus wij hebben haar ook geblokt! wij bij haar niet mogen kijken zij bij ons ook niet! Gister zijn onze uitnodigingen voor djayden zijn verjaardag op de bus gegaan!! Zat erg te twijfelen of ik hun ook moest sturen maar heb wel gedaan.. afwachten..
oh jah en vanmiddag hebben de kindjes een foto shoot maar weet echt niet wat ik ze aan moet trekken hahahahah
@Marleen; Gelukkig kwam er niks erg uit de uitslagen. Hopelijk knapt je moeder snel weer wat op. Sterkte voor jullie beide @Sjorsje; Fijn dat de ABK al wat aanslaat. Beterschap! @Puck; Fijn dat het zo goed gaat met mini Puck @Schatje; Shop ze! @2de hands; Het meeste wat wij hebben (kleding) is 2de hands. Ik hou zelf ook helemaal niet van shoppen Als ze wat ouder worden en krijgen ze wel nieuwe kleding @Tesske; Laat je maar lekker verwennen @Petra; Gelukkig gaat het al weer een stuk beter @Shanai; Het geboortenieuws kwam precies op het goede moment. Had even een lichtpuntje nodig, want ik kon vantevoren alleen nog maar janken. Ik wil zo graag weer een gezellige moeder zijn
hey meiden! @setteke: thanks! hoe gaat het hier met iedereen?? hier gaat het erg goed nu! Luna doet het super! ze kreeg nutramigen omdat ze in het begin dachten aan een kma, maar dat bleek dus niet zo te zijn. ik twijfelde al en dacht ook dat de klachten door de reflux kwamen. nu mocht ik over gaan op gewone voeding en heb toen de nutrilon A.R (anti reflux) genomen en nou dat is echt een wereld van verschil! ze spuugde eerst zoveel , wel 20x op een dag en moest haar dan vaak 3/4x omkleden en nu spuugt ze helemaal niet meer! en ze eet erg goed, dus ik ben helemaal blij! ze is alweer een half jaar oud, time flies! met Milan gaat het ook erg goed, hij moest op controle bij de arts op het cb omdat hij nu 2 wordt en hij loopt voor met zijn spraak en verder doet hij het ook prima! hij is zondag jarig! dan wordt hij alweer 2 jaar! wat gaat het toch hard! liefs rebbel
Rebbel, wat fijn dat het allemaal goed gaat. En alvast van harte gefeliciteerd met Mylan. Schatje, ik snap werkelijk niet dat je die mensen nog een kaartje stuurt. Ze willen duidelijk niks met jou te maken hebben, laat hun dan ook vallen.
Goedemorgen allemaal! De kindertjes hielden niet rekening met heit en mem met als gevolg dat we om 7.45 uur al gewekt werden, terwijl dat meestal wel drie kwartier later is. Maar geeft niks, pikken we de dag lekker mee.... De overburen zijn nog niet uit bed, haha, we zijn gisteravond tegelijk thuis gekomen, maar zij hebben geen kinderen. Vandaag gaan we even naar de kermis in het dorp. Vanavond naar MamaRianne, zij vieren vanavond hun trouwfeest. Mijn ouders komen vandaag ook terug uit Duitsland, daar gaan we morgen heen en dan lekker bbqen. Dus gezellig weekend weer voor de boeg!
Silke slaapt met deze warmte in haar ondergoed, zonder slaapzak en bovenop de dekens. Ik had trouwens gisteren dus die presentatie, was goed gegaan: een 9. Op mijn examen van vorige week had ik een 9,2. Op deel 1 van dat vak een 9,9, dus eindcijfer is 10 (wordt afgerond)