@ Duster: Ik denk dat we allemaal wel een beetje aan hebben zien komen meis. Schrijf alles wat in je op komt even op een papiertje en neem dat maandag mee zodat je echt alles eruit gooit bij de HA. Het kan zijn dat super emotioneel wordt als je je verhaal doet en misschien vergeet je dan wel hele belangrijke dingen te vertellen of heb je achteraf het gevoel dat je niet je hele verhaal kwijt bent. Je vind jezelf geen lieve moeder, maar weet je meis... het is juist een teken van liefde naar je kinderen toe dat je hulp gaat vragen! Dat betekend dat je hartstikke veel om je kinderen geeft. Je voelt je alleen machteloos en denkt misschien weleens rare dingen, maar ik weet zeker dat je ze niet uit kunt voeren want daarvoor geef je veel te veel om die 2 kleintjes. Hou je taai meis en blijf vooral je verhaal eruit gooien! ------------------------------------------------- Deze mama is kindloos vanavond! Ze zijn beide uit logeren. Jeroen heeft vanavond een optreden met de band en ik ga er naar toe met mijn zus. Waarschijnlijk komen er ook een aantal vrienden en bekenden. Ik ben doodop, heb vanmiddag de keuken eens echt gesopt en ik had 2 ontzettend dwarse kinderen. Maar ja, ik moet ook eens ff lekker Marleen zijn ipv mama, dus ga me maar eens optutten! Fijne avond allemaal. Het is echt nog heerlijk buiten!!! Oja het optreden is ook buiten, joepie!!!
marleen veel plezier! Ik heb zo een examenfeest, mark blijft bij tess. Ga me even optutten en dan fiets ik weg. Kan hier trouwens alles duidelijk horen vd tmf awards, erg leuk!
ik zit hier heerlijk met mijn gezicht en mijn haren in een masker. dadelijk onder de douche even scrubben en een moddermasker en ik ben weer helemaal opgelapt haha we zijn vanmiddag lekker gaan fietsen en daarna zijn we bij een restaurant in het bos op het terras gaan eten. het was echt heerlijk en fayenna is echt super lief geweest. nu ligt ze lekker te slapen. morgenvroeg gaan mijn zusje en ik met haar naar een speeltuin in het bos en 's middags hebben we beach party van het werk. wij gaan bbq-en en de kinderen kunnen zwemmen. wat heb ik toch een leven haha
shanai: ah heerlijk. word wel stikkie heet morgen hè dus goed insmeren en water drinken pfff. ik ga morgen paardrijden, heb een kinderverjaardag en daarna een BBQ dus zal helemaal gebroken zijn haha
@Duster, heel goed dat je aan de bel trekt!! Doe rustig aan, een dikke knuffel voor jou! @Feestvierders veel plezier!! Heb een lekker dagje gehad, maar wat een hitte!! Heb de eettafel helemaal geschuurd en zit nu alweer 2x in de lak. En de bovenverdieping is schoon. Ben blij met mijn zusje die nu bij mij logeert. Heb ik mijn handen beetje vrij voor dit soort klusjes, nu mijn vriend een weekend weg is. Alle prullaria zitten al in een doos. Morgen wil ik nog 2 kasten leeghalen en dan lekker van het weer genieten met de kids! Dan heb ik nog een paar dagen voor andere klusjes en vrijdag beginnen ze met schilderen enz.
@ duster: als ik je bericht lees moet ik eerlijk zeggen dat ik het toch wel zorgwekkend vind klinken. is je omgeving (man, ouders) ervan op de hoogte dat de situatie nu dusdanig ernstig is dat je het niet meer aankan? Ik zou er echt op staan dat de huisarts je doorverwijsd want ik denk dat antidepressiva in deze niet de gewenste uitwerking heeft. sorry dat ik het misschien een beetje bot zeg maar denk echt dat dat nodig is meid.
@ lique: volgens mij heb ik even gemist wat jullie thuis allemaal aan het klussen zijn en dat je zusje bij je logeert? toch niks vervelends met je zusje?
@Shanai, nee hoor niks vervelends. Ze komt gewoon lekker logeren. Ze is alleen en woont nog bij mijn moeder! En voor mijn verjaardag heb ik een opknapbeurt voor de woonkamer gekregen!!
Zo wat een feestvierders en stapperds vanavond VEEL PLEZIER! @ Shanai, heerlijk die maskertjes @ Lique, waar je zin in hebt met dit weer hihi Wie doet er ook een thema met de verjaardag? En zo ja welk thema en waar haal je alle zooi vandaan, en hoever ga je er in? Ik wil (logisch) Dora/Diego
@Shanai, wat zit je heerlijk te tutten meid. Kan je altijd lekker van opknappen en leuke dag voor de boeg morgen!! Geniet!! @Jenny, jij ook een lekker druk daggie!! Maar allemaal leuke dingen! Heerlijk!
@ setteke wit broekje schoonhouden.... ariel en vanisch 60 graden wassen en ik heb alles weer brand schoon @ Petra hoe gaat het nu met roos? @ Lauwie Mooie foto van jullie ijsjesmonster Wat een vreselijk nieuws zeg @ Alieke naar welke dierentuin zijn jullie geweest? @ judith wat een leuke foto zeg Hoe vond de poes zijn douche? @ Duster Gefeliciteerd met Lars even aangeven bij het consultatiebureau. of bij maatschappelijk werk. (in ieder geval een hele dikke virturele knuffel voor je!!!) @shanai Ivy trekt elke keer de kleren en luier uit. En nu dus een rompertje met luier en dan vaak kijken of ze het niet uit getrokken hebben
@ judith ik kies dit jaar voor summertime... gewoon heerlijke vrolijke zomerse kleuren... niks bijzonders eigenlijk
@Juud, hier geen thema voor de verjaardag! Klinkt wel leuk hoor, en ik zou zo ver gaan als je zelf wilt, haha!! Wat had je in gedachten? Dora uitnodigen?
@Kimm, hoe is het bij jou? Alles een beetje op de rit? En NEE ik kom niet bij je schilderen, haha!! ben al druk genoeg thuis, haha!
@ Kimm, zooo goeie actie , hoe is het bij jou? Als ik op je Hyves kijk altijd druk haha! @ Lique, dat Dora weet ik nu zo net nog niet na wat rondneuzen op internet, voor 25 uitnodigingen, 30 uitdeelzakjes en 2 slinger zou ik 30 euro kwijt zijn!!! BIZAR!
@Juud, nou dat vind ik ook wel heeeeel veel geld, daar kan je zelf ook wel wat voor maken!! Hmm, misschien iets met kleuren inderdaad, of eerst eens langs Action of HEMA, misschien Jip en Janneke ofzo....