Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Marleen, mijn lichaam was niks toen ik nog zo dik was, maar toen zat het vel tenminste nog strak om het vet en nu lubbert het heel veel. En idd heel erg bij m'n armen, maar ik draag nog steeds shirts zonder mouwen. Ik kijk alleen wel uit dat ik niet ga zwaaien met m'n armen, want dan ben ik net 'n vleermuis, haha.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Duster hopelijk komt er iets uit waar ze ook wat aan kunnen doen.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Duster, mooi dat je huisarts je serieus neemt. Waar ben je zo bang voor dan? Moet je niet doen meis, je kunt je heel beroerd voelen door iets redelijks onschuldigs of niet zo ernstigs. Ik heb ook ooit het hele circus gehad aan onderzoeken en alleen mijn leverfuncties waren iets gestoord, maar daar is verder geen oorzaak voor gevonden. Waarschijnlijk heb je veel ontstekingen in je endeldarm en daar kun je behoorlijk beroerd door voelen en het verklaart een hoop van je klachten. Rustig aan meid, eerst maar eens kijken wat die medicatie voor je doet en wat er uit het bloedbeeld komt. Sterkte!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hilbrand gaat zo aan het werk op de laptop, en logt dan in op het netwerk van het werk. Ik kan dan niet online komen, dus later weer als we de boel afsluiten.... Ik ga leren.

5. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik was jullie kwijt, en nu heb ik jullie gevonden maar heb ik geen zin meer om nog lekker mee te kletsen ;)
    Heb vandaag gewerkt van 07.00 - 16.00, daarna snel naar huis koken en poetsen en toen belde mijn broer dat hij in een dorp een eind verder stond met zijn auto en of ik 'm op kon halen.
    Dus ging ik snel , zonder eten, die kant op en ik was om 19.00 weer thuis.
    Toen Tess gedoucht en naar bed gebracht en nu ben ik een tikkeltje vermoeid :) (en bedenk me net dat ik nog steeds niet gegeten heb :$)
    Ik had vandaag sollicitatie gesprek en had er wel een super goed gevoel over, dat had ik goed gevoeld want ik werd om 17.00 gebeld dat ik definitief ben aangenomen en ga morgen het contract tekenen.

Ik ga lekker tegen manlief aanhangen op de bank, fijne avond meiden.

Oohja ik heb een 80 E/F cup (ligt aan het merk) en ben ook altijd veel geld kwijt voor een goede bh.
    Wat ik aan mezelf zou willen veranderen? Ik zou nog 20 kilo af willen vallen maar verder ben ik helemaal tevreden met mezelf.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, gefeliciteerd.

7. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    carmen gefeliciteerd

8. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    wat zou je aan jezelf willen veranderen?

JennyS: boobies ietsjes groters en iets minder onderkin ;)

Noura : niets geloof ik, mischien altijd vrolijk en energie hebben

Linka: Meer zelfvertrouwen terug winnen en ook graag beugel in toekomst als tandvleesontsteking helemaal verdwenen is...Ook onderkin besef ik dat :p

Setteke: Paar kilootjes eraf misschien, verder niets

Sjudith, beugeltje en iets kleinere neus :p

Schatje1: Graag 15 kilo er nog af! en wat meer energie krijgen :)

Bianca; zou wel meer bil willen hebben, en een strakkere buik.. en misschien wat kilootjes eraf, maarja, dat heb ik zelf in de hand.. tja, die buik natuurlijk ook..

Marleen: Wat meer zelfvertrouwen, een strakker figuur en wat relaxter graag!

Puck: Wat kilootjes eraf en wat rustiger zijn, niet gelijk in de stress schieten als iets niet gaat zoals ik het wil;)

Miranda: iets kleiner zijn (ben nu 1.80 zou 1.70 willen zijn) en iets strakker in mijn velletje willen zitten (buik en billen). verder tevreden.

Sjorsje: vollere cup B en verder alles strak laten trekken. Al m'n vel hangt nu los omdat ik zoveel ben afgevallen. Er mag ook nog 10 kilo af.

Foreverfriend: als ik het dan toch mag zeggen, wil ik graag een strakkere buik, chemische peeling van gezicht, iets langer lijf en 5 kilo kwijt.
    Zo dat was het!

9. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    vandaag bij CB geweest en kleinste schatje doet het geweldig!
    Hij is nu 6 kg en 60cm
    Gaat dus als een speer.....
    Ook weer z'n 2e prikken gehad en ik heb hem gelijk een paracatamol zetpil gegeven, met goed resultaat!
    Ik haal hem er zo nog even uit, voor een lekkere fles.

Britt is verkouden en met tijden onuitstaanbaar....grrrr
    Vorige week nog was ze zo lief en gezllig, nu zou ik haar wel achter het behang willen plakken

Fijne avond allemaal

duster
    pittig meid, kop op en heel veel sterkte
    luister naar je lijf, is belangrijk en neem je rust!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    FF, wat fijn dat Stijn zo goed groeit.

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ FF: je mag wel een aantal cm van mijn lengte hebben.

@ Carmen: gefeliciteerd, nu is het officieel

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Juud: hoe is je rijles gegaan?? (wist je de pedalen nog hahaha)

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wat zou je aan jezelf willen veranderen?

JennyS: boobies ietsjes groters en iets minder onderkin ;)

Noura : niets geloof ik, mischien altijd vrolijk en energie hebben

Linka: Meer zelfvertrouwen terug winnen en ook graag beugel in toekomst als tandvleesontsteking helemaal verdwenen is...Ook onderkin besef ik dat :p

Setteke: Paar kilootjes eraf misschien, verder niets

Sjudith, beugeltje en iets kleinere neus :p

Schatje1: Graag 15 kilo er nog af! en wat meer energie krijgen :)

Bianca; zou wel meer bil willen hebben, en een strakkere buik.. en misschien wat kilootjes eraf, maarja, dat heb ik zelf in de hand.. tja, die buik natuurlijk ook..

Marleen: Wat meer zelfvertrouwen, een strakker figuur en wat relaxter graag!

Puck: Wat kilootjes eraf en wat rustiger zijn, niet gelijk in de stress schieten als iets niet gaat zoals ik het wil;)

Miranda: iets kleiner zijn (ben nu 1.80 zou 1.70 willen zijn) en iets strakker in mijn velletje willen zitten (buik en billen). verder tevreden.

Sjorsje: vollere cup B en verder alles strak laten trekken. Al m'n vel hangt nu los omdat ik zoveel ben afgevallen. Er mag ook nog 10 kilo af.

Foreverfriend: als ik het dan toch mag zeggen, wil ik graag een strakkere buik, chemische peeling van gezicht, iets langer lijf en 5 kilo kwijt.
    Zo dat was het!

Lauwie: meer zelvertrouwen, nu mag ik natuurlijk niet afvallen en komende tijd wordt ik alleen maar nog dikker maar straks na de bevalling zou ik wel 10 kilo lichter willen zijn dan waar ik deze zwangerschap op begon, gespierder en een beter gebit

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik wil strakker in mijn vel, en heb dus 2 opties:
    flink sporten zodat mijn vel strakker word OFFFFFFFFFFFFFFF
    M&M's eten zodat het beetje losse vel opgevuld wordt.

En wat is het geworden???????

Juist ik zit lekker M&M's te eten. hahaha

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha miranda, ik zit momenteel ook erg strak in mijn vel :D

duster, ben je bang voor de uitslag van dit bloedonderzoek of ben je bang dat er iets is wat uit dit onderzoek niet naar voren komt? voel je je anders dan eerder toen je last had van die darmproblemen?

carmen, gefeliciteerd met je baan! eet smakelijk!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wel ongezellig dat chantal, binna en petra er niet zijn..

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Carmen, gefeliciteerd met je contract!

Duster, jee dat is niet niks allemaal. Ik hoop dat er wat gevonden wordt waar je goed aan geholpen kunt worden. Hele dikke knuffel meis!

Uh, wat wilde ik verder ook al weer reageren...

FF, Stijn groeit lekker zeg! Hoe zwaar is Britt nu ongeveer?

Ik weet het verder niet meer...

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wat is iedereen aan het doen????????????

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ff, vergat te zeggen: wat fijn dat stijn zo goed groeit! hoe gaat het nu met drinken? was het maar tijdelijk dat hij minder wilde?

shanai, hoe is het met jou? en met je man? al weer wat meer rust thuis?

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miranda, in bed met een kruikje op mijn buik en mijn telefoon..

Deel Deze Pagina