@ miran wilde het al neerzetten haha links is koppeling . En ik ben 181 prima lengte. @carmen, en dan nu officieel van harte! @lauwie, ook al meer zelfvertrouwen. Ik ook wel trouwens. Mss kunnen we met z'n allen meeten haha @chantico, geen stotteraar hier maar zou me er nog niet druk om maken ze is zo klein? Gaat het qua spugen nu wel? @duster, fijn dat je bij ha ben geweest! X
En mij mis je helemaal niet Duster; hoop dat je je heel snel weer beter voelt zeg. Hopelijk slaan de medicijnen en de zalf snel aan. Let maar goed op jezelf! FF: Super dat de kleine vent het zo goed doet Heb de rest wel gelezen, maar te moe om te reageren. Mijn terras ligt erin en ben er echt superblij mee! Mooi geworden! Ben net een half uurtje in huis en ging vanmorgen om 7 uur de deur uit. Pfff wat ben ik moe. Ga lekker mijn bedje in.
Vind je het gek met een teamleidster zoals ik heb @aliek, jou heb ik ook gemist! Heb je foto van je tuin? Is je broek naar je zin?
alieke, je bent hier toch pas nog geweest? je bent er nu toch niet minder vaak dan normaal? hoop dat ik niet meer meiden hiermee kwets. sorry. bedoelde alleen dat er eenpaar grote kletskouzen niet zijn.. juud, ja ik heb er ook echt last van. op mijn werk hoor ik het vaak, dat ik zo onzeker ben en dat het ook helemaal niet nodig is. hoor dat ik meer lef zou moeten hebben, fouten moet durven maken. ben ook veel te veel bezig met wat anderen vinden. maar ja, het is zo moeilijk te veranderen. op welk gebied heb jij minder vertrouwen in jezelf dan?
Klinkt mij gelukkig niet bekend in de oren. Vroeger had ik daar wel iets meer last van maar nu gelukkig niet meer. Ben aardig zeker over mijzelf en mijn kunnen (wat klinkt dat vreemd om te zeggen/schrijven). Hoge dunk van mijzelf. hahaha8)
Juud, met spugen is ze idd gestopt gelukkig. Ik ben wel bang dat ze wat vet is kwijtgeraakt in die spuug-weken, ik vind haar nu zo mager... Dacht er zelfs over om haar misschien 's ochtends peutermelk ofzo te gaan aanbieden, gewoon om even wat meer voedingsstoffen binnen te krijgen. Maar ja, als ik hier dan lees over de dreumessen die van de peutermelk áf geholpen moeten worden... Giulia eet nog steeds niet veel hè? Maar echt mager is ze toch niet? Alieke, wat een pittige baan heb je toch. Kijk je erg uit naar de zomervakantie? Lekker genieten van je gezin!
Avond!! Hubje heeft nog niks in de smiezen.. hij zat wel sneaky te smsen onder het avondeten, terwijl hij amper smst.. toen vroeg ik hem met wie hij smste, zei hij; 'dat zou je wel willen weten he?' Dus ja, tuurlijk wel. Maar kreeg geen antwoord.. we zullen wel zien. Misschien is het niks hoor, en anders hebben we morgen een dubbeldate, whaha!
@ Chantico: Laureen krijgt 's morgens en 's avonds (soms) ook peutermelk hoor. Wij hebben niet gehoord dat ze ermee moet stoppen maar wil haar zelf aanleren om gewone melk te drinken (is makkelijker).
qb, een dubbeldate? of twee diners shanai, hoe is het bij jou?? zag dat je er net even was. happy, hoe gaat het met jou?
Lauwie; je niet schuldig voelen hoor. Las het alleen zo mooi en dacht he ikke dan ben er inderdaad nooit overdag alleen en vrijdag en probeer zoveel mogelijk s'avonds wat te kletsen. Voel me ook niet gekwetst ofzo hoor. Juud; heb nog geen foto, was vanavond al te laat. Misschien morgen en anders wordt het vrijdag, want donderdag ben ik ook niet thuis. Broek vind ik echt super! Moet het Danique alleen nog passen. Van de week maar even doen. Chantico; ja heb inderdaad best een pittige baan. Mensen denken vaak makkelijk over het onderwijs. Kinderen vrij, dus ook leerkrachten zijn klaar. Helaas is het niet zo. Veel zaken die ernaast moeten gebeuren en tja ik werk in een klein team, dus dan ben je vaker aan de beurt. Kan de moed niet vinden om naar mijn bedje te gaan, al weet ik dat ik nu echt moet. Wekken gaat om kwart over 6, want wil ook nog even douchen voor ik aan het werk moet. Morgen geen groep, maar wel een aantal pittige dossiers door te werken.
Wat zit er eigenlijk extra in peutermelk? Meer vet, of ook andere voedingsstoffen? Die muppet van ons doet lastig met brood en groenten (fruit is gelukkig wel geliefd), dus wat extra vitamines en vezels zou mooi zijn. Zit dat ook in peutermelk?
chantico, of lekker aardbeitjes met slagroom? roomboter op brood? of ben je bang voor slechte gewoontes? ik vond otje ook magerder nadat ze 1,5 week nauwelijks gegeten had, maar dat is wel weer bijgetrokken. vanzelf eigenlijk. en otje had wel wat reserves voordat ze afviel, dus is nooit echt dun geweest.
Zwaai zwaai Hier lekker pannenkoeken gegeten en Sam is toch nog verwend. Met prinsessensieraden en kleding. Veel te gek weer! Ga lekker naar bed!
alieke, gelukkig! er stonden wel heel veel droevige smileys bij namelijk. ben ook benieuwd naar je tuin! en 6.15! bah!
Alieke, mij hoor je niet zeggen dat het onderwijs makkelijk werk is hoor! Lange dagen, veel verantwoordelijkheid voor kinderen, je kan nooit eens zorgeloos ziek zijn ofzo, want je collega's moeten dan jouw werk opvangen, etc. In de vakanties tijdens het jaar ben je vast druk met alle lopende zaken, dus ze zomervakantie is eigenlijk de enige tijd dat je even écht vrij bent. Vandaar mijn vraag of je niet enorm naar de zomervakantie uitkeek. Of ga je dan ook heel erg 'je kinderen' missen? Daar heb je een jaar lang mee opgetrokken en het is straks toch afscheid nemen.
Opschrift van ons pak Nutrilon Peuter groeimelk: "een gepatenteerde mix van prebiotische vezels 28 belangrijke bouwstoffen voor groei en ontwikkeling gezonde vetzuren minder eiwit en zout dan gewone melk".