@ Juud: Veel te veel haha! Tas met boodschappen, tas met opblaasbaar spul, tas met boeken e.d., een kist met speelgoed en 3 koffers. Oja en een loopfiets en een loopauto voor de heren ! Hier schijnt de zon ook weer hoor.
@ sjorsje ik wou inderdaad MER gaan doen. heb een opleiding gevonden waar ik me meer in kan vinden. Namelijke Hoger Juridisch...
Soms weet je op voorhand al dat er een slotje aan zit te komen.. ; http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/216695-mensen-geesten-zien-zijn-niet-gek-3.html#post7663134
Dit is het eerste bericht wat ik vanaf mijn telefoon plaats, hoe stoer is dat? Het is wel lastig bij lezen maar het is wel leuk
Wanneer zijn de augustus2008kindjes (en broertje/zusje) jarig en wat willen ze hebben? Joèlle, 8 januari Dionne, 31 maart Yanieck, 25 april Laureen, 14 juli Roos, 26 juli Thomas, 27 juli: Lego & Cars. Hij krijgt van ons een radio cd speler en van Jasper een Cars step met 2 wielen ipv 3 want daar vind meneer zich te groot voor! Lianna, 29 juli Giulia, 1 augustus, Gratis Verlanglijstje - Je cadeaus gratis en beveiligd online wachtwoord: giulia paswoord: giulia Jorja, 2 augustus Djim, 4 augustus, http://www.lijstje.nl/nl/List/Open?pi=65ae1c25-341d-48a7-9239-8d68d0d9c889 Jamie, 4 augustus Silke, 9 augustus www.gratisverlanglijstje.nl gebr. naam: Silke wordt 2! ww: Silke Britt, 14 augustus Tygo, 17 augustus ik ga vragen: Duplo, kadobonnen ikea, speelgoed naar eigen inzicht Hij krijgt van ons/ mijn ouders: Tipi tent Diego racebaan buddha armband (als ik er 1 kan vinden die ik mooi vind) Mylan, 21 augustus Jasper, 22 augustus: Nog geen idee??? Hij krijgt van ons een driewieler, maar verder... Suze, 22 augustus Yosyp, 2 september Silver, 10 september Tymen, 13 oktober
Zo, wij zijn ook aan de lijst toegevoegd. Hier tot een half uurtje geleden ook heet, nu regent het een klein beetje. Snel alle ramen opengezet, kijken of het een beetje af wil koelen. Heb wel even snel teruggelezen maar weet eigenlijk niet meer wat (erg he). We gaan nu eerst even eten, kom straks misschien nog even weer.
Hier in het dorp ligt een camping in het bos met een natuurbad met zandstrand. Heb heerlijk met fayenna in het zonnetje gezeten en gespeeld met het zand. En op een gegeven moment begint het zo uit het niets te stortregenen, niet normaal! Stonden we daar in onze bikini haha. Toen we alles verzameld hadden en door het bospad weer bij de auto waren zagen we eruit als twee moddervarkens. Achteraf wel grappig. @ marleen: jeetje wat sleep jij allemaal mee haha. Jij kunt maar beter nooit met het vliegtuig op vakantie gaan @ kimm: balen dat je gezakt bent! @ Jenny/Petra: wat is een ping date? Ja iets met een blackberry maar daar houdt mijn kennis dan ook op. @ Jenny: ik ben niet zo handig met steigerplanken en een hondenmand maken haha @ setteke: wat een leuke ideetjes voor een toekomstige papa! Volgens mij heb jij (normaal gesproken) echt een ontzettend lieve man die veel helpt in het huishouden en met de kindjes toch? Op zon man moet je zuinig zijn en als zon man eens iets vergeet moet je maar denken aan de keren dat hij je wel geweldig hielp met alles. @ lauwie: wat heerlijk dat je al vanalles voelt in je buik! Met zulke momenten bij jou moet ik toch altijd weer even slikken! Maar ik vind het hartstikke leuk voor jou! @ sjorsje: en wat zeiden ze op het KDV? @ duster: dus je ww loopt nu niet over enkele weken af? Kan me voorstellen dat dat al een hele last van je schouders is zeg! @ lique: ik kan echt ontzettend slecht tegen onzekerheid, wat goed dat je er zo makkelijk mee omgaat zeg! @ binna: en ben je terug geweest met het fietsje? @ juud: jij hebt lekker geshopt zeg! Mijn vriendin (waar ik gisteren over schreef) heeft gebeld om te vragen als we willen komen bbq-en. En dat terwijl ik net risotto heb gemaakt en we daarna al een afspraak hebben. Erg jammer! Ze voelt zich erg depressief. Ze wil gewoon terug naar haar familie en haar man gaat absoluut niet mee.
Wanneer zijn de augustus2008kindjes (en broertje/zusje) jarig en wat willen ze hebben? Joèlle, 8 januari Dionne, 31 maart Yanieck, 25 april Laureen, 14 juli Roos, 26 juli Thomas, 27 juli: Lego & Cars. Hij krijgt van ons een radio cd speler en van Jasper een Cars step met 2 wielen ipv 3 want daar vind meneer zich te groot voor! Lianna, 29 juli Giulia, 1 augustus, Gratis Verlanglijstje - Je cadeaus gratis en beveiligd online wachtwoord: giulia paswoord: giulia Fayenna, 1 augustus Jorja, 2 augustus Djim, 4 augustus, http://www.lijstje.nl/nl/List/Open?pi=65ae1c25-341d-48a7-9239-8d68d0d9c889 Jamie, 4 augustus Silke, 9 augustus www.gratisverlanglijstje.nl gebr. naam: Silke wordt 2! ww: Silke Britt, 14 augustus Tygo, 17 augustus ik ga vragen: Duplo, kadobonnen ikea, speelgoed naar eigen inzicht Hij krijgt van ons/ mijn ouders: Tipi tent Diego racebaan buddha armband (als ik er 1 kan vinden die ik mooi vind) Mylan, 21 augustus Jasper, 22 augustus: Nog geen idee??? Hij krijgt van ons een driewieler, maar verder... Suze, 22 augustus Yosyp, 2 september Silver, 10 september Tymen, 13 oktober[/QUOTE]
Vind die cadeaubonnen van ikea wel een erg goed idee, maar dan misschien van een andere woonwinkel. eens even bedenken. we willen namelijk een nieuwe kamer kopen voor fayenna en willen haar zelf dus ook een cadeau geven voor haar nieuwe kamer. cadeaubonnen vragen of een lijstje maken vind ik altijd erg vervelend. ik voel me er niet prettig bij en heb het idee dat ik andere mensen iets opdring. hebben jullie dat niet?
shanai: zelfde als msnen maar dan op telefoon jammer inderdaad voor je vriendin maar ja risotto kan je niet bewaren
we hebben vanmidag gebeld met de intertoys want het is een internet besteling. maar we krijgen een nieuw voor wiel. nu alleen nog even horen waneer. grrrrr wou lekker oefenen met haar. Dit is hem Speelgoed 565454 12 Inch Loopfiets Roze
@Shanai, jemig de vakantie van je vriendin was toch niet helemaal super. Jammer dat je niet heen kon.... Wat kado's vragen betreft, heb gewoon bij de uitnodiging een mail gestuurd met kadoideeen. Vorig jaar kreeg ik zoveel rommel, dat ik dit een stuk beter vind...... Wat de onzekerheid beteft. Ik zit daar op mijn plek, ze zullen me niet zomaar ontslaan (zeg nooit nooit, maar daar ziet het niet naar uit). Dat ik met mijn tijd mee moet gaan spreekt voorzich.... Zo alles ligt hier weer in bed, maar humt nog wat na, haha!! Ga zo de laatste laatjes leeghalen. De lampen zijn eraf, schilderijen ook. Nu moeten de dagen snel voorbij gaan, want het wordt er niet gezelliger op hierbinnen, haha!
@ Shanai, haal ik nu jou en Lauwie door elkaar met een vriendin met problemen @ Bina, wel netjes een nieuw wiel en mooi stepje! Heb je niet het idee dat ze nog te klein is voor zoiets?