Heb alles gelezen, maar ben moe en wil zo slapen. Schatje; wat vreselijk van je neefje zeg!Sterkte! Lauwie; ik stimuleer Danique juist niet om terug te slaan. Ze mag zich wel verbaal verweren, maar anders komt ze maar naar mama als he tniet stopt. Ik heb op school veel kinderen die direct terugslaan als er maar iets gebeurd en vind dat toch wel erg vervelend. Daarbij accepteren scholen het niet, dus vind ik het prettig om haar nu vast te leren zich verbaal te verweren. @ morgen hebben we afscheid van een collega die 43 jaar juf is geweest. Gaan eerst met de huifkar en vervolgens komt er ng een clown. Een leuke dag dus. 's avonds gaan we met alle collega's lekker naar de japanner!
miranda, klinkt als een superdag. hoop dat jullie idd mooi weer hebben. alieke, ik ben ook eigenlijk heel blij dat otje het zo oplost. ging alleen twijfelen of ze er niet de pispaal mee wordt bij andere kindjes en of het dan niet beter werkt om terug te meppen. maar op het kdv leren ze ze volgens mij ook om het met praten op te lossen. en ik kan me voorstellen dat terugslaan op school ook niet geaccepteerd wordt. wat een leuke uitstapjes hebben jullie de laatste dagen met de klas! veel plezier! wanneer heb je vakantie?
Wanneer zijn de augustus2008kindjes (en broertje/zusje) jarig en wat willen ze hebben? Joèlle, 8 januari Dionne, 31 maart Yanieck, 25 april Laureen, 14 juli Roos, 26 juli Thomas, 27 juli: Lego & Cars. Hij krijgt van ons een radio cd speler en van Jasper een Cars step met 2 wielen ipv 3 want daar vind meneer zich te groot voor! Lianna, 29 juli Giulia, 1 augustus, Gratis Verlanglijstje - Je cadeaus gratis en beveiligd online wachtwoord: giulia paswoord: giulia Jorja, 2 augustus Ise, 3 augustus Djim, 4 augustus, http://www.lijstje.nl/nl/List/Open?pi=65ae1c25-341d-48a7-9239-8d68d0d9c889 Jamie, 4 augustus Silke, 9 augustus www.gratisverlanglijstje.nl gebr. naam: Silke wordt 2! ww: Silke Britt, 14 augustus Tygo, 17 augustus ik ga vragen: Duplo, kadobonnen ikea, speelgoed naar eigen inzicht Hij krijgt van ons/ mijn ouders: Tipi tent Diego racebaan buddha armband (als ik er 1 kan vinden die ik mooi vind) Mylan, 21 augustus Jasper, 22 augustus: Nog geen idee??? Hij krijgt van ons een driewieler, maar verder... Suze, 22 augustus Ottilie, 22 augustus Janna, 25 augustus Van ons het keukentje van de Ikea. En van familie vragen we toebehoren voor de keuken. Yosyp, 2 september Silver, 10 september Tymen, 13 oktober
@lauwie op de camping was er een gewoon fietsje daar wou ze ook steeds op dus ben erg beneiuwt @mirada leuke foto @schatje jeetje meis wat een nieuws. heel veel sterkte en hoop dat je toch nog even een soort van genieten kunt vanhem
Heb trouwens maar ff die site van de verlangslijstje in mijn favorieten gezet.. best handig, aangezien de hele familie op internet zit! En Schatje, nogmaal sterkte meid.. lijkt me erg zwaar, je kan echt niks meer doen behalve afwachten.. Knuff..
@ schatje, wat vreselijk. Krijgt je neefje iets mee ven zijn toestand? Zijn zijn ouders open over zijn toekomst. Heeft hij pijn? @ miranda, heerlijke foto. Wat ziet Laureen er groot uit
het is half 12 dus hou het kort en lezen heb ik geen energie voor, en word erg laat dan. maar las je bericht schatje en wil jullie veel sterkte wensen, wat verschrikkelijk ving wat op over linka, weet niet wat er is, maar vind het wel jammer dat iemand die al zo lang met ons meeschrijft nu afstand neemt. hoop dat ze toch weer eens van zich laat horen. welterusten meiden!
Goedemorgen! Hier een waardeloze nacht pfffff, zit niet best in mijn vel Ga nu werken. @ Schatje, vreselijk ik denk aan jullie! @ Miranda haha lekker filmpje hoor en idd ze lijkt groot maar ja bijna 2 he @ Noura, hallo
Knuff Juud, werkze vandaag. ~~ Hier knallende koppijn.. heb ik zowat om de 2/3 dagen als ik wakker word, zwaar vervelend.. heb al weer 2 ibu's op.. duik zo eerst maar ff onder de douche, en dan straks aan het werk. Ook al geen zin in.. heb ik de laatste weken wel vaker merk ik.. niet leuk. of dat nou door het weer komt, ik weet het niet.. Nou, iedereen een hele fijne (werk)dag! Xx
Ik ga naar school! Wordt een drukke dag vandaag. Maar heb er wel zin in. Lauwie; wij moeten deze week en volgende week nog naar school. En inderdaad veel leuke uitstapjes de laatste tijd. Vaak plannen we dat een beetje eind van het jaar, dan zijn de kids wel klaar met leren en werken en moeten ze rust hebben. Zo houden we het voor onszelf en de kids nog een beetje gezellig. En over het pispaaltje worden; ieder kind kan een pispaaltje worden, daar heeft wel of niet terugslaan weinig mee te maken. Kinderen kijken daar heel anders naar dan wij als volwassenen. Ik ga nu snel weg, anders wordt het veelte veel haasten, ben al 10 min later als normaal!
Wat een schatje is het toch en ze kan echt al goed zingen zeg! erg grappig om te zien hoe ze aan het klooien is met de balonnen Ik ga er ook weer vandoor fijne dag allemaal @ Queen, waar komt je hoofdpijn dan vandaan want dat lijkt me niet prettig
@Schatje; Heel veel sterkte de komende tijd. Ook voor de rest vd familie @Petra; Bedankt! Ik ben vorige week maandag begonnen met medicatie en vandaag word ik opnieuw geprikt om te kijken of de medicatie aanslaat @Lique; Stuur je zo nog even een PB @Sjudith; Werk ze!
@Petra; Dirk heeft sinds deze week vakantie (op school) zijn werk gaat natuurlijk wel gewoon door. Hij krijgt hierdoor wat meer ruimte en zal thuis dan ook meer moeten doen. Het is hem nu ook wel duidelijk dat het met mij niet meer gaat VANDAAG ZIJN WE 2 JAAR GETROUWD!!!!!! We wilden eigenlijk gaan uiteten, maar dat zit er helaas (financieel) niet in.....