Goedemorgen, Ook hier een waardeloze nacht... @ Lauwie: Sterkte vandaag! @ Lauwie/Binna: het gaat goed met mini Puck, ze groeit goed en kan heel erg goed lachen! @ Binna: Weet ook al bijna zeker dat die wagen het gaat worden. @ Schatje: Wat een nieuws... Heel veel sterkte! @ Miranda: Leuke foto's van je meiden! Ga mini Puck uit bed halen en voeden, fijne dag
@ Meiden die moeten werken: Werk ze!!! (ik ben vandaag vrij ipv morgen en moet morgen dus werken). @ Juud: knuffel voor jou meid, @ Bah de zon schijnt niet, maarrrrrrrrrrrrr hoor net op het weerbericht dat het goed gaat komen vandaag. Ik ga even zorgen dat de meiden hun kleren aan gaan trekken. En dan op de fiets naar school.
goedemorgen hier wel een redelijke nacht, beetje plakkerig maar goed ben tot half 3 vandaag kindloos, ze zijn naar oma wel even lekker gister had ik al een kort lontje bij Mylan oh man wat was het een boef bankstel word straks opgehaald, dus die ben ik dan ook kwijt @miranda: heerlijk hè zo'n badje @juud: werkse! @noura: wat slaap jij laat zeg pfff
Goedemorgen, wij gaan dadelijk eerst boodschapjes doen. En dan kunnen de kindjes straks weer lekker in het zwembadje. Schatje, veel sterkte met je neefje.
Bah net op de fiets naar school geweest, maar het motregent hier. Koud joh die druppies.:x @ Binna: oh leuk naar een poesje kijken, vind Silver vast leuk @ Duster, gefeliciteerd en wat een leuk naambord @ Sjorsje: ben benieuwd of het hier zwemweer wordt vanmiddag, nu dus nog niet. @ Jenny: oh lekker kinderloos, heerlijk is dat soms Afgelopen zaterdagmiddag hebben wij Joëlle en Dionne naar mijn ouders gebracht. Die hebben daar geslapen. Dus wij hadden alleen Laureen maar zelfs dat was al even héérlijk. hahaha
Oh ik vergeet nog helemaal iets te vertellen. Vorige week hadden wij hier een puppy. Gerard ging patat halen maar zag dat hondje op straat lopen. Meegenomen naar huis en de dierenambulance gebeld. Niemand had een hondje als vermist opgegeven dus wij hebben hem gehouden. Totdat we te horen kregen dat er een vrouw op zoek was naar een puppy. Dat was dus dit hondje. Was wel erg gezellig die 1,5 uur met dat hondje. De kinderen vonden het ook super dussssssssss misschien komt er hier tzt nog een hond(je) bij. Denk dat we dan eerst moeten verhuizen. Dit was het hondje: Bekijk bijlage 82219
@Duster, mooi geworden je geboortebord! @Miranda, wat een prutweer.. geweldig filmpje, Djim vond het geweldig om te zien, haha!! Ahh, wat een lief hondje!! @Binna, succes met uitkiezen! @Sjorsje, bij jou wel zon begrijp ik. @Juud, knuffel!! Zo wij gaan wat boodschapjes doen en op visite! fijne ochtend!
Goedemorgen! Ik heb gisteravond mijn foto's laten lezen in dat topic in de lounge en er kwamen echt griezelig goed kloppende dingen uit. Apart he? Hier zijn de 2 damespoezen ziek, ik denk de niesziekte. Hilbrand gaat vanmiddag met ze naar de dierenarts. Shiva had zulke koorts dat ik er vannacht zelfs nog uit ben geweest om te kijken of alles goed was.... Tja, dat krijg je als je ze niet consequent laat inenten... @ Miranda, aaaah wat een lieve pup! kan me best voorstellen dat jullie hem stiekem wel wilden houden.... @ Duster, mooi geboortebord. Gefeliciteerd! @ Shireen, oh lekker is dat eens even kindloos (wel stil he? ) @ Binna, oh wat leuk! wat voor poesje willen jullie? (mijn broer heeft volgens mij nog 1 poesje over van hun laatste nestje, maar dat is wel ver rijden he?) @ weer, hier bewolkt, maar dat was ook voorspeld. Hebben jullie de voorspellingen voor vrijdag en zaterdag gezien?
@setteke: oe klinkt niet best voor die poezen en ja het is wel stil maar ja die 2 honden zijn me nog aan het vervelen hierzo en heb de koelkast maar eens uitgesopt, iets wat ik 1 keer per 2 jaar doe ofzo haha
Miranda, wat een schatje. Duster, mooi bord. Lique, hier schijnt de zon idd wel. Het is nu al hartstikke warm in de zon.
Goeiemorgen! @ miranda: hahaha, geweldige foto zeg! Filmpje kan ik op mijn werk niet zien, helaas... Leuk hondje zeg... @ set: wat voor topic, foto lezen??? @ binna: mooi dat je een nieuw wiel hebt gekregen! *uhhhmmmm*
Oh ik moet even naar buiten. Laureen springt op de trampoline en roept: mama kom is buite!!!!!! Even kijken wat er is.