Silke is echt een schijterd aan het worden. Bij elk vreemd geluidje wat ze hoort of als er iets op tv is wat ze eng vindt dan komt ze bij me: mama, nie keuk, nie keuk.....
Silke is in de draaimolen geweest dit weekend, samen met Tymen, zal nog even wat foto's spammen: Bekijk bijlage 82248
kom alleen even *zwaaien* heb zoooo weinig tijd he moet zoveel dingen doen ( van mezelf) en zo lekker weer dat ik echt heeeeeeeeeeeeeeel weinig op de computer ben . heb wat nieuwe fototjes op hyves gezet. op verzoek van een paar mensen. niet heel veel nog maar heb er zoveel gemaakt en ken niet kiezen uit de foto's welke ik nu op hyves wil zetten. iedereen geniet van het mooie weer !!!
Hihihi, heb ik nu iedereen naar het fotoleestopic gejaagd? Over de meeting, 15 augustus, ik heb gisteren het voorlopige aantal mensen doorgegeven. Uiterlijk een week van tevoren willen ze graag weten hoeveel het definitief wordt...
@ set: hahaha, mij wel ja, heb mn foto er ook ffies opgezet... en die laatste foto vind ik vooral leuk, hahahaha!!!
@setteke we willen een meisje en liefst iets ouderaar anders een jonkie. En qua de meeting wat door geven snap hen niet? En nietten we nog wat mee nemen?? We zijn nu onderweg naar het asiel om daar eerst te kijken voor een poes(je)
Leuke foto's Setteke. Laureen kan trouwens iets nieuws op de trampoline, op haar billen laten vallen en dan direkt weer gaan staan. Goed hè.
wow dat vind ik knap miranda... tygo kan nog niet eens springen.... hij kan wel zijn eigen stokbroodje smeren, dat dan weer wel, hahaha, eten he..... heeeeeel belangrijk voor die vreetzak...
Vind ik ook idd, 't is maar net waar je interesses liggen hé en die van hem zijn wel duidelijk, hahahaha! Met de meeting ook, hele tijd hield zich afzijdig en toen de aardbeien in zicht waren was het; Eten? en hij zet zich zo tussen iedereen in een stoel neer...
nou wij worden nog niet gelezen in het foto topic helaas, misschien ben ik geen open boek, hahahaha!!!
Ik hou niet zo van hand/foto-lezen enzo, krijg ik altijd een beetje de kriebels van, geen idee waarom @setteke: heb echt zin in de 15de en waarschijnlijk alle mannen ook omdat er vlees zal zijn haha @miranda: ik heb hier ook een springer hoor, echt zo grappig
binna leuk zeg een poesje! duster gaaf bord zeg! en gefeliciteerd! qb wat vervelend zeg zo vaak hoofdpijn goedemiddag iedereen! jenny ik slaap eigenlijk altijd laat, ben een avond mens en word dan pas echt fit zo net terug van werk, hier heeft het nog even geregend
nou wij komen waarschijnlijk niet. manlief wil niet en met twee kindjes alleen naar friesland zie ik echt niet zitten.
oh zie een lieve pup zeg! schattig hoor en setteke wat een leuke kermisfotos. hoe is het met de poezen? had jij nou birmanen? miranda wat knap zeg van laureen nou ga zo maar even brood halen, weet niet waar het hier blijft maar alles lijkt wel te verdwijnen.... en eten verzinnen voor vanavond..