Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra; een broek aan doen. Dat is tenminste mijn oplossing hiervoor. En een rokje alleen als ik een luie dag heb en dus niet zoveel hoef te lopen. Gsiteren ook een jurkje aan, maar eind van de dag voelde ik het ook al, zooo vervelend. Een legging eronder helpt ook goed natuurlijk, maar ja dat is ook niet super met dit weer.

Goedemorgen allemaal!!!!
    Pff wat ben ik toe aan vakantie zeg. Vandaag nog een hele dag werken. Morgen natuurlijk lekker vrij en dan volgende week de hele week naar het werk. De kinderen zijn er dan alleen de ochtenden, dus dat is prima te overleven :D
    Gisteren was een erg geslaagde dag; het afscheid van mijn collega. Gisteravond de Japanner was ook supergezellig, maar nu ben ik wel een beetje erg moe.
    Vanavond nog een afsluitende borrel met de MR en daarna zit het er echt op voor deze week.

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jup.. dus ik denk ook dat het daar aan ligt hoor.. daarom denk ik dat ik het beter even kan bijhouden of het echt daar aan ligt, maar denk het haast wel..

Xx

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    goeiemorgen vanuit frankrijk! Ik heb met mijn tel niks gelezen, maar meld even dat het hier super is! Een waardeloze rit achter de rug met files, wegwerkzaamheden en omleidingen! Gelukkig waren de kids lief en hebben ze het super gedaan onderweg. Thomas had gisteren al gelijk vriendjes gemaakt, zo leuk! Jasper is al uit bed gekukeld en net van het trapje van de veranda, hebben we gelijk de 2 dingen waar ik bang voor was gehad. Hij is nu voorzichtiger. De 2 oudste mannen zijn ontbijt halen, straks ff wat boodschappen halen en en dan zwemmen, wat een leven! Tot over 2 weken!!!-

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: leuke kat hoor

@chantal: succes met je ongestelheid haha

@noura: wat een leven heb je ;)

@setteke: fijn dat ze denken een virus en dan AB krijgen wat daar niet voor is

@alfamale: stuur maar op dat vlees hoor haha

@shanai: ja ben even de stad in geweest en heb wat extra kunnen schoonmaken in huis, 19 juli moet ik weer beginnen maar de laatste 2 dagen merk ik echt dat ik er weer aan toe ben... ben ook jaloers als bas steeds sochtends de deur uit gaat
    kadotip: een boek

@kimm: van harte

@lique: haha we dachten het zelfde over die boek

@lauwie: ik kan je berichtje zo snel niet vinden, zal zo nog even zoeken

foto: kadootje van mijn knol, een hap in mijn arm das ff lekker

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, wat heerlijk, geniet!!!

@Petra, ja hier ook altijd legging aan, kort of lang... smeren met een of ander heeft meestal niet veel zin!

@Alieke, nog even volhouden, dan is het zover. Heerlijk 5 weken vrij (of is het netto nog minder)

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, mennnnnnnnnnn gaat het niet, geef hem voortaan een suikerklontje ofzo!

Dames ik ga aan het werk, heerlijk in de airco, morgen ook!! Zijn jullie al jaloers???

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik had nog wel wat lekkers en die had ze eerst nog gepakt de trut

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ohhh, slecht beest!!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Idd wielrenbroekje of legging eronder (wat helemaal in is hihi....) Irritant he, dat geschuur!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Daar hebben echt heel veel mensen last van. De oplossing is simpel, drink thuis evenveel of bijna evenveel koffie als op het werk. En of je dan op je werk mindert of thuis meer neemt dat moet je maar bedenken.....

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@Petra ik heb dunne pantie lengingd rn meestal die er onder

@jenny wow dat is niet fijn

@Marleen hmmm klinkt leukk

@lique nee hoor ik ga genieten van het weer

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja, stom he, dat was ook het eerste wat ik tegen Hilbrand zei. Maar er zit ook nog iets van prednison bij, misschien dat dat het doet. Het was nl niet te testen waar het van kwam.

:$ Aardig van je paardje. Heb je terug gebeten? :p

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, ik ben weer bij! :D

Oh man wat een weertje toch! Ik vind het zalig! Ben benieuwd of ik het morgen op school nog zo zalig vindt.....

Net weer een moordpartij gehad om bij Shiva die pillen naar binnen te krijgen.... Tjongejonge, tis toch wat.... Hilbrand heeft haar vast geklemd in een handdoek en ik moet die pil in die strot zien te krijgen.... Hebben nu een pillenschieter, maar dat helpt ook niet echt.... Ze was gisteren ook niet zo lief geweest bij de dierenarts toen die een spuit wilde geven. Vals kreng! :p

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: prednison onderdrukt toch ontstekingen enzo? nou ja lekker vaag in iedergeval. nee heb maar niet terug gebeten denk niet dat ze daar iets van merkt haha

@petra: helaas met dit warme weer dus geen rokjes dragen maar legging en tuniek ofzo voor je beentjes

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    voor de taartbakkers een vraagje: zit op al die sites te kijken, erg leuk maar waar maken jullie de taart zelf van? want dat kan je dan niet krijgen.

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    kom even snel zwaaien! Tess is erg benauwd met dit weer en ze heeft de waterpokken. Dus ben er druk mee.

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Tesske, ahh arme meisje! Beterschap voor haar. Hoe is het met jezelf?

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Shireen, ja klopt. Nou ja, we zien het wel....

@ carmen, oh bah sterkte ermee!

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jenny, biscuitmix gebruik je om de cake te maken.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @tesske: ah nee wat zielig zeg

@sjorsje: en vulling dan? kan je gewoon in de supermarkt iets krijgen, want moet wel een beetje te vreten zijn als je voor zoveel geld van alles erop koop natuurlijk haha

Deel Deze Pagina