Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames, wat kost een gemiddelde taart nou ongeveer en voor hoeveel personen is dat dan?

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    zelfgemaakt?

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
  4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik wil zelf een bumbataart maken en met wat gereedschap en stekers er bij zit ik nu op 76 euro, maar ja dan zitten er wel dingen bij die je de volgende keer natuurlijk weer kan gebruiken
    glitters enzo vind ik ook leuk, maar dan voor een meisje. dus dat kan ik dan bestellen voor Yanieck straks

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ja, ik bedoel voor een zelfgemaakte taart. Het klinkt allemaalheel leuk, maar denk ook dat het snel oploopt... of niet?

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    :$:$:$

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wow, ik bestel wel weer een taart bij de supermarkt.......

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Settek, mijn idee, haha!!

Al lijkt het me wel weer eens leuk iets met mijn handen te maken! Hoelang kan een taart in de vriezer?

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha ja dat kan ook

is inderdaad duur hoor, maar zitten spullen bij

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    en zo'n taart die lauwie of noura gemaakt hebben daar ben ik wel jaloers op hoor

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Jenny, je bedoelt gereedschap? Ja dat zal best een aanschaf zijn in het begin! Misschien toch maar eens een paar meiden overhalen voor zo'n workshop. Misschien van de pufclub, die hebben iig allemaal een verjaardag rond dezelfde tijd, haha!

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lique: das volgens mij best leuk ;)

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Shanai; Dat bord hebben Dirk en ik gemaakt voor mijn neefje. Voor ons hebben we Tweety gemaakt. Zal zo eens kijken of daar nog een foto van op mijn PC staat

Gisteren werd hier de HEMA geopend en van Dirk kreeg ik als jubileumcadeautje een HEMA-rookworst :D (ik ben daar nogal gek op) We hadden afgesproken niks te doen, dus ik vond dit wel erg grappig. Liggen we gisteren op bed zegt hij: Kijk eens onder je kussen. Lag daar nog een cadeau: Een bedeltje voor mijn Pandorra armband (die ik alvast voor mijn verjaardag in aug had gehad) Ik had dit totaal niet verwacht en was erg ontroerd. Vooral omdat ik de laatste tijd niet echt een geweldige echtgenote/moeder ben....

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, nou dat is toch wel heel erg lief van je man!! Kan me voorstellen dat je ontroerd was. Fijn te weten dat hij helemaal achter je staat toch!!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
  16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja dat geloof ik meteen. Toen ik zwanger was dronk ik helemaal geen koffie en had ik amper hoofdpijn.. oorzaak is idd duidelijk, heb dan ook net een bak koffie op, haha! Zal op mijn werk maar gaan minderen, wat zoveel als ik daar drink krijg ik thuis niet op.. zijn al gauw 4 tot 5 kopjes voor 12u.. 's middags niet, dan drink ik water.

~~~

Houden jullie het een beetje met dit weertje? Juffie woont lekker aan de kust, dus altijd een koel briesje zeker? Hier ook vaak! ;) Lekker leven aan zee, haha! Alleen bij ons in de achtertuin is haast geen wind, dus het is hier al gauw heel warm.. nu ook, en er is geen eens zon nu. Maar ik vind het heerlijk!

Jamie is nu naar school tot 12u en vanmiddag gaan we naar zijn vriendje, Britt's vriendinnetje en mijn vriendin, daar ff in het zwembad poedelen! ;) :D

Oh, en ik doe ook weer mee met een wedstrijd.. eentje van Nikon, kan je je Nikon D5000 winnen.. ;) Geloof dat je 1x per week kan stemmen @ http://www.whoareyouwithnikon.nl/index.php?a=inzending&code=4c2bb81079a21 ..

Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer!

Xx

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    duster: ah wat lief zeg, kon je wel ff gebruiken hè

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou ja, ik word net gebeten door een spin!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, man wat hebben jullie toch met die dieren. Gebeten door een spin een paard???

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben niet door een paard gebeten. Daar krijgen paarden de kans niet voor hahaha!

Deel Deze Pagina