@ Jenny: Leuk zo'n hap! Of als ze op je teen gaan staan, is ook zo fijn... Ik had vroeger een merrie die "singelnijd" had, dan moest ik uitkijken dat ik geen tanden in mijn schouder had staan of een achterhoef tegen me aan kreeg... Leuk dat je zelf ook een taart wilt gaan maken. Ik koop ook dingen bij Ikea, Hema om het een beetje leuk te houden en soms wat online. De site die Sjorsje doorgaf is heel leuk, ook voor inspiratie! @ Duster: Wat lief van je man! Super! @ Tesske: Beterschap voor Tess, wat balen zeg! @ Setteke: Ieuw een spin! En dan nog bijten ook, kreng! Ik ben van de week bij mijn pony in de wei gestoken door een daas of horzel, ik heb al een mooie rode pijnlijke plek op mijn been... Hoop dat je katten weer snel beter zijn! Olivier kreeg gisteren post dat hij naar de psz mag na de vakantie! Ben heel benieuwd hoe hij dat gaat vinden. Ben er weer vandoor, heb zo een gesprek over mini Puck...
Ze heeft niet echt last van de waterpokken, ze krabt gelukkig (nog) niet. Nu zit ze lekker in koud/lauw water te spelen dus dat verkoelt de pokken wel wat en straks smeer ik haar lekker in met calendulan emulsie. Van de benauwdheid heeft ze wel erg last, ze kan niet veel inspanning hebben (trap lopen zorgt er bijv. voor dat ze gaat crepiteren en blauw aan loopt ) en eten/drinken kost haar veel inspanning. Maar ondanks dat is ze op de meeste momenten wel gewoon lekker vrolijk. Mijn auto word zo gelukkig weer gebracht. Hij startte af en toe niet goed dus stond vanaf dinsdag bij de garage. Reed nu in de auto van mijn moeder, een cabrio dus wel leuk met dit weer maar heb toch liever mijn auto met airco. Er bleek een sensor kapot te zijn en met 100 euri isie weer helemaal klaar!
@teske jeetje meis wat sneu voor je moppie en ook voor jou zwaar. @lauwie dat is fijn nieuws @setteks iels gebeten door een spin bah @Puck op dat zijn rot beesten dat hè, heb je al een bugaboo frog? Welke kleur? Ik heb een rode en gewoon een roze cameleon cap er op en zitting @jenny leuk nog een taarte bakster ik heb er al een tijdje niks mee gedaan maar heb toen veel bij de enoxs gekocht en bij een speelgoed winkel klein mesjes en zo
Nee, alleen een antibioticum per injectie. Het uitdrogen was ook nog minimaal. Dat van dat vlees heb ik geprobeerd, ze heeft er nog weinig interesse in. Drinken zie ik haar bijna niet doen, maar het punt is dat ze altijd heel weinig eet en drinkt. Ik heb haar net met een 2 ml spuitje wat water in haar bekje gedaan. Ik heb ook nog niet het idee dat het zorgwekkend is, gisteren dronk ze wel. Ze is ook nog niet suffig en haar huidplooi veert nog wel terug. het is even een gedoe helaas....
@ carmen: oh en dan ook nog het warme weer erbij, arm kind, ik hoop dat het in ieder geval zo blijft en dat ze nog lekker vrolijk kan blijven, het is ook zo'n sterk meisje he... @ set: nou da's idd een gedoe... een dierenziekenboeg dus... @ puck : psz al? bij ons mag dat met 2,5 dus dat zou pas volgend februari zijn... succes met je gesprek!
@ Setteke sterkte met je kat vervelend als ze zo ziek zijn. Weet nog wel van hier toen dievan ons allebei niesziekte hadden. @ Lauwie gefeliciteerd met de goede resutaten nu op naar de 20 weken echo. @ Carmen balen dat ze de waterpokken heeft zeg hopelijk heeft ze er niet al teveel last van. @ Puck succes bij het gesprek en wat leuk voor Oliver. Hier gaat het zijn gangetje Toby ontwikkeld zich razendsnel. Foto's van het huisje zal ik plaatsen als ik het kabeltje kan vinden Dinsdag moeten we met Toby naar de oogarts, hij begint steeds meer scheel te kijken met zijn rechter oogje dus waarschijnlijk moeten ze een oogje een tijdje dichtplakken om een lui oog tegen te gaan. Zo wordt zijn verjaardag meteen een piraten thema. Wel vervelend voor hem natuurlijk. Straks lekker naar de nieuwe Twilight film
@ vogeltje: hallooo! ben benieuwd naar de fotos! piratenthema, hahaha, dat is leuk! Oogpleister wat minder, maar volgens mij zijn ze er tegenwoordig met allerlei leuke dingen erop. Mijn moeder had vroeger die krasplaatjes en die mocht ik er dan zelf opkrassen, hahaha... Maar met dit warme weer is zo'n pleister echt niet grappig, zweet echt enorm... Ben benieuwd wat de dokter zal zeggen...
Mijn neefje van bijna 2 heeft net weer koortsstuipen gehad en was buiten bewustzijn. Mijn ex- schoonzus heeft de ambulance gebeld omdat hij er zelf niet uit kwam. Ambulance broeder heeft hem nagekeken en een pcm sup gedaan en nu zijn ze onderweg naar de arts. Djayden heeft ook de waterpokken
oh carmen bah, wat heftig... en nu zit je zelf natuurlijk ook vreselijke zorgen om tess te maken... nog meer dan je waarschijnlijk al deed... Op welke dag zit ze en hoe lang duurt waterpokken ongeveer? wat vreselijk zielig voor je neefje, je ex-schoonzus zal zich ook rotgeschrokken zijn.
Chan ze zit nu op dag 2 dus we mogen nog even... gemiddeld zo'n dag of 7 tot de blaasjes helemaal droog zijn zegt de KA. Ooh ja ik ga trouwens vanaf augustus/september op de maandag, woensdag en vrijdag werken dus genoeg tijd om eens op dinsdag af te spreken. En tegen die tijd is Tess vast geen pokkeTes meer
oh jee, nog 5 dgn te gaan dus! oh dan heb je lekker vaste dagen dus? weet je waar je aan toe bent en zal voor tess ook wel fijn zijn. is goed spreken we dan af, gezellig!