Nee, daar doe ik niet aan. Ik kijk als enige ook geen voetbal.... Silke heeft oranje speldjes in haar haar, maar hun oranje shirtjes hebben ze vandaag niet aan, veel te warm!
Nou, ik ga afsluiten, tandjes poetsen en dan naar het station. Fijne dag vandaag, ik mag zweten op school.... Moeten nog reanimeren ook.... :S
Setteke succes vandaag. Wij gaan dadelijk maar eerst boodschapjes doen, heb ik dat alvast gehad. Draakjes waren om 6.45 uur al wakker, alledrie nog wel.
goedemorregen, ik ga dalijk met schoonzusje en petekind en mijn lieve vriendin naar het Plaswijckpark waar ze ook een waterspeeltuin hebben. Wordt vast heerlijk @ Sjorsje, ach de dag kan maar begonnen zijn @ Binna, hier gaan we vanmiddag vlaggetjes tekenen enzo, heb geen oranjeshirt @ Setteke, succes vandaag
@Sjorsje, zo lekker optijd begonnen met de dag! @Setteke, succes op school. @TEsske, jemig wat schrikken van je neefje, hoe is het nu met hem? @Binna, ik heb geen oranje kleding, maar vanmiddag gaat de sjaal om en de muts op, haha!! @QB, veel BBQ plezier vandaag! @Petra, ja ik vind dat ook ongelooflijk dat de buitenzwembaden pas zo laat open gaan. @Lauwie, prima kans! Wat was jullie redenatie achter de combinatietest als ik dat vragen mag? Zo lange avond gehad gisteren. Plafonds zijn gewit. Hopelijk hoeft dat maar 1x, anders vanavond weer. Wc is zwart geschilderd. Verder is alles afgeplakt en zijn de stopcontacten verwijderd. Vanmiddag voetbal kijken en daarna verder klussen. Plafond(hoop het niet), verwarmingen eraf, wc nog een keertje rollen, gang schilderen! Nou dan hebben we wel weer een mooi avondje gehad denk ik. Er zijn iedere dag hulptroepen hoor, gisteren was er 3 man en vandaag komt er ook weer 4 man! Ideaal dus! Oja, maar nu eerst aan het werk! Optijd naar huis, lekker lekker lekker!
Goeiemorguhhh! Zo wat ben ik lui zeg, niet normaal... Hier ook een vroegertje, half 7, maar mama moest douchen dus ja... @ set: succes vandaag, bah reanimeren met dit weer, bleh... @ binna: Tygo heeft een oranje rompertje aan en een jip en janneke shirt. Shirt mogen ze vanmiddag van me uit doen, maar romper moet wel, want hij krabt zn lichaam helemaal open van de jeuk door de zonne-allergie. René heeft nog oranje nike voetbalshirts gehaald voor de kids, die doet ie hem later nog aan na KDV, we gaan ergens voetbal kijken (hij dan) en BBQ-en. @ petra: heel veel plezier, spetter er lekker op los met die hitte, heerlijk! @ lique: zo jullie zijn goed aan het klussen geweest, maar wat een hel met dit weer en vanavond nog verder ook... Heel heel erg fijn dat je hulptroepen hebt, anders was het helemaal niet te doen ja... ------------------------ Vanavond ga ik nog met 2 meiden (1 collega en 1 ex-collega) even gezellig hangen, drinken en later de stad in... Morgen proeftaart maken en zondag BBQ-en met de familie, dus leuk weekend voor de boeg!
@Chantal, druk weekend lijkt wel, haha!! Ach ja, klussen komt nooit uit . En als we met zoveel zijn, is er voor iedereen een paar uurtjes werk. Zelf wisselen we elkaar ook af. Dan de ene klussen andere met de kids enz... Het scheelt dat wij altijd bij anderen aan het klussen zijn, nu staat ook iedereen hier op de stoep, heerlijk!
Tralalala, twieliediedie, tralalala, twieliedieeeee, when you wake up in the morning en verder weet ik um nieeee.....! Tralalalaaaa, twieliediedieeeeee
De zomer is gekomen De wereld is weer blij Je ziet het aan de bomen En aan de lammetjes in de wei Je ziet het aan de bloempjes In het groene gras Ik wou dat het voor altijd Heerlijk zomer was
GHGHGHGHGH * ik lach als Ernie van sesamstraat nu* Chorando se foi quem um dia so me fez chorar Chorando se foi quem um dia so me fez chorar Chorando estara ao lembrar de um amor Que um dia nao soube cuidar Chorando estara ao lembrar de um amor Que um dia nao soube cuidar A recordacao vai estar com ele aonde for A recordacao vai estar pra sempre aonde for Danca sol e mar guardarei no olhar O amor faz perder encontrar Lambando estarei ao lembrar que este amor Por um dia um instante foi rei A recordacao vai estar com ele aonde for A recordacao vai estar pra sempre aonde for Chorando estara ao lembrar de um amor Que um dia nao soube cuidar Cancao riso e dor melodia de amor Um momento que fica no ar I-I-I Dancando Lambada
En meezingen, nu allemaal: Chorando se foi quem um dia so me fez chorar Chorando se foi quem um dia so me fez chorar
@Chantal, gaat het wat, hahaha!! Lekker druk op je werk, haha!! GEen idee dit laatste nummer... Lambada?
JAAAAA, lique je hebt gewonnennnn!!!! En daarvoor krijg jij de superprijs!!!! Een hele dag drukkende warmte met een vleugje zon en vanavond wat verkoeling middels een gericht stormbuitje, boven jullie huis, gefeliciteeerrddd!!!
JOEHOEEEEEEEE, win eigenlijk nooit wat, maar dit is echt een topprijs! HARTELIJK DANK, hahah!! Lekker in de airco?
Mwoah in dit gebouw zit iets van topcooling ofzo, maar het haalt de benauwdheid zeg maar niet weg helaas... Gister was ik echt bijna effe tegen een muur aan gegaan, was zo benauwd dat ik op het punt van hyperventilatie zat, dus tegen de wil van de collega's in, moest het raam echt even op anders was ik paniek geraakt... Vandaag meds maar waar meegenomen, was ik gister vergeten... Jij airco?