Augustus 2008 mama's deel 7!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Doet je enter het dan niet lique?

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, ik typ het keurig in met enters, zo zie ik het ook in het voorbeeld verschijnen, maar vervolgens komt alles achter elkaar, grrr

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Alieke: Leuk dat jullie het verteld hebben! En leuk vooruitzicht de eerste afspraak bij de vk!

@ Miepie: Balen dat het pakje er nog niet is. Ik heb nog geen mooie foto van het poesje, ze is muisgrijs...

@ Marleen: Lekker pizza! Wij hebben sinds een tijd ook een turks restaurant hier, heerlijk eten! De naam Puck is sowieso al vergeven, zo heet een van de honden namelijk;). Vind het zo'n leuke naam, als ik een dochter zou krijgen en mijn hond zou niet zo geheten hebben...

@ Duster: Fijn te horen dat het beter gaat! Ja wij hebben best wel wat dieren, 2 honden, 4 katten, 2 konijnen, 1 cavia, 1 hamster, vissen en een pony. Sinds vandaag geen kippen meer, we hadden er nog 1 over en die is vandaag verhuisd naar mijn nichtje, die heeft meer kippen...

@ Lique: Goed te horen dat de reis goed is gegaan en de nieuwe auto bevalt! Balen dat je teksten zo raar zijn, weet ook niet wat het kan zijn, maar fijne vakantie!

Ik ga een film kijken met mijn man, Olivier en mini Puck liggen op bed, mini Puck huilde weer erg veel vandaag, zo zielig, maar nu ben ik ook kapot! Lekker een avondje relaxen en dan morgen poesje ophalen!

Fijne avond!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique, het leest wel iets lastiger, maar ik lees het toch hoor.
    Heeft Sam de waterpokken al gehad? Op het kdv heerste het een paar weken geleden ook, dus ik hoopte dat onze kindjes het ook zouden krijgen, maar nee hoor, ze slaan weer over.

Puck, wat leuk een poesje erbij.

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  6. @ JUUD: mooi dat het gezellig was, morgen drukke dag voor de boeg ;)

@ miep: en is je jurkje nog binnen gekomen?

@ lique: vervelend, weet echt niet waar het aan ligt, maar lees het wel!

Traktaties: Nou de ballon met het led lampje wordt het niet:
    Meneer werd wakker, dus ik laat hem in de wc (in het donker) de ballon zien, toen vroeg hij of ik m uit wilde doen, ok, nou uit de wc, hij de ballon gepakt, komt ie op een gegeven moment naar me toe en geeft me het stokje... Ok.... Is met de ballon aan het spelen, maar dat topje met het led lampje is blijkbaar toch wel irritant, dus komt weer naar me toe en vraagt of ik het eruit wil halen, dus ik haal het eruit, geef het aan hem, knoop de ballon dicht. Begint ie te roepen, ton ton ton, loopt naar de ton en flikkert het led lampje zo de prullenbak in....

Uiteindelijk heeft ie de hele avond lopen stuiteren met de ballon...

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Haha Chantal, dat is duidelijk dan.

Miepie mooie taart.

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hebben jullie dat ook dat je kind niet wil slapen? Malou is nu nog aan het keten in bed. En dan bedoel ik ook echt keten...ze is aan het springen en aan het kletsen/zingen met haar beren. Ze heeft het echt reuze naar haar zin.
    pff net al haar knuffels er uit gepakt op haar lievelings giraf en uitgelegd waarom en kusje gegeven. Nu krijst ze al een kwartier en gaan nu weer naar haar toe en krijgt ze 1 beer er bij in en ze moet beloven dat ze nu wel gaat slapen....

ben benieuwd....

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    chantal: nee t jurkje is niet gekomen....shitzooi....Ze heeft genoeg mooie jurkjes hoor maar ach wou zo graag dat ze die aan kreeg...

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    het is nog muisstil boven....zou het nu toch lukken dan?

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @Mieps gave taart. En die banaane auto bedoelde ik laatst

@ Chantal hmm nu moet je wat anders bedenken

@lique. Het leest niet zo maar ik lees je stukjes wel hoor. Mischien
    Ligt het aan je inademingen
    En geniet van de vakantie

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lique, volgens mij kun je het alleen oplossen door een berichtje naar de moderators. snap dat je daar op vakantie ook geen trek in hebt. en ik lees het toch wel hoor!
    wat onwijs balen dat djim net op vakantie waterpokken heeft! hoop dat ie er weinig last van heeft!

duster, fijn dat het al weer wat beter gaat. gaat het met de kleintjes goed? zijn ze wel eens eerder uit logeren geweest?

miepie, mooie taart!!
    het begint met kletsen in bed maar dat wordt uit roepen en dan huilen.

petra, had er nog niet op gereageerd met wat super dat roos ineens zo goed op het potje gaat! gaat het nog steeds zo? veel plezier vanavond ;)

haha, moet wel lachen om wat jullie simpele traktaties vinden! hier een doosje appelstukjes van de hema waar ik een gekleurd papiertje met plaatje van jiip en janneke en tekstje op geplakt had. nou moet ik zeggen dat e van tegen elkaar opbieden geen sprake is bij ons kdv. ik zie zelden wat en als het zo is, is het een badbeestje met papiertje eraan.
    de appelstukjes hadden ze nu ook samen opgegeten en niet mee naar huis gegeven.
    voor de juffen hadden we bonbons en een mooie tekening.
    was trouwens voor het afscheid van de groep. over 3 weken mag ik opnieuw vooor de verjaardag ;)

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miepie, ikhad het over 's middags slapen. 's avonds slapen gaat hier op het moment ook niet makkelijk trouwens. maar vanavond ineens heel soepel. al moeten we nog ff chechen of ze haar boek wel uit bed gedaan heeft.
    welk jurrkje heb je besteld. en wat krijgt ze dan morgen aan?

morgen drie jarigen he? leuk! gaan er nog meer het morgen al vieren?

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wanneer gaan jullie met hoesten naar de ha? het is al drie dagen. eigenlijk alleen 's avonds en 's ochtends. het zit niet vast. ze hoest echt hele groene klodders op (sorry). ze heeft ook grote amandelen. geen koorts.

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @lique: sorry zou het niet weten, maar ook ik lees je stukjes hoor! :) wat balen dat djim uitgerekend op vakantie de waterpokken krijgt! hopelijk heeft hij er niet te veel last van.

@miepie: wauw! mooie taart! milan ligt soms nog wel even te kletsen, maar meestal maar eventjes.

@chantal: haha sorry maar moest echt even lachen om je stukje! :D hij is wel duidelijk toch? ;) nu maar wat anders verzinnen dan..

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ise wordt morgen ook in het zonnetje gezet :) (bij gebrek aan buitenzon? :()

Lique, haha, jij deed toch iets met computers ;) Maar net als de rest lees ik het wel hoor :p

Duster, ik hoop dat je ondanks dat het even heftig was toch een fijne dag hebt gehad. Heerlijke nachtrust gewenst en morgen ook nog leuke dingen doen?!

Tractaties: hier hou ik het ook simpel, en daarmee bedoel ik dat ik waarschijnlijk wat lekker fruit ga kopen (druiven, aardbeien) en dat geef voor de kinders. Paar ballonnen, misschien wat toeters en wat serpentines erbij, hopelijk maken de juffen er dan een echt feestje van :D

Verder nog iets? Ik weet het niet meer...

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
  18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie, als het maandag nog is zou ik naar de ha gaan.
    Morgen vieren we de verjaardag van Jorja.

19. Chantico

Lauwie, wat Sjorsje zegt: maandag even contact met de ha opnemen en de klachten uitleggen. Misschien zeggen ze wel 'zolang ze eet en drinkt en er niet bij stikt doen we er niets aan', maar dan weet je dat je dat met een gerust hart kan doen. Of wil je graag dat er naar gekeken wordt? Dan gewoon een afspraak maken, is echt niet raar hoor. Maar als je denkt dat het verder prima met haar gaat en ze er niet echt last van heeft, dan kan ik me ook best voorstellen dat je niet naar de ha gaat.

20. Chantico

Sjorsje, veel plezier morgen!

En alle andere feestvierders ook! :)

Deel Deze Pagina